• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

22-vuotisjuhlanäyttely, Lempäälä 28.5.2011

Aloittaja HaMsu96, 26.03.11 - klo:19:41

« edellinen - seuraava »

Anonymous

#195
Tekasin vielä toisen palkinnon kun on kuiteskin Juhlis  :mrgreen:


Vevve

#196
Tosi hienoja Paula!  :sydan  :sydan

KaisaM.

#197
Kattelin tossa ketä ilmottais ja mun karsittu lista on, että 14 lemmikkiin ja 12 ulkkikseen. Oisko vielä karsimisen aihetta.  :D

Muoks. mun karsiminen ei ollut kovin tuloksellista, nyt on 15 lemmikkiin ja 12 ulkkikseen.  XD
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Marla

#198
Multa taitaa lähteä yksi campbelli ulkkikseen ja toinen lemmikkiin, yksi kiinari ulkkikseen ja toinen lemmikkiin sekä yksi syyrialainen lemmikkiin. Eli 3 lemmikkiluokkaan ja kaksi ulkomuotoon.

Anonymous

#199
Mä tossa kattelin ni ei taida lähtee ku 5-6kpl mukaan  :huh (kiitos Veera :oops: )

Vevve

#200
Multa lähtee nyt sitte kahdeksan elikkoa, 2 talvikkoa, 5 roboa ja 2 syrkkiä.

wiidii

#201
Rakas lentsu, Tesoma on siinä ihan lähellä minne silloin kuskasit minut ja Maukun. :D Eli lähellä sitä PINA:n näyttelypaikkaa helmikuussa. Siinä oli K-Supermarkettia ja sellaista lähistöllä. Heh.  :D  :sydan

Mä ilmoitin 4 hamsteria, eikä hajuakaan millä maksan näyttelymaksun.  :kieli  Suoraan tuomaripalkkiosta ja sitten kaivelen jostain neljä euroa lisää?  :lol:
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Vevve

#202
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Mä ilmoitin 4 hamsteria, eikä hajuakaan millä maksan näyttelymaksun.  :kieli  Suoraan tuomaripalkkiosta ja sitten kaivelen jostain neljä euroa lisää?  :lol:

Kaiva ruusukkeita palautettavaksi!  :)

Saana

#203
Lainaus käyttäjältä: "KaisaM."Kattelin tossa ketä ilmottais ja mun karsittu lista on, että 14 lemmikkiin ja 12 ulkkikseen. Oisko vielä karsimisen aihetta.  :D

Muoks. mun karsiminen ei ollut kovin tuloksellista, nyt on 15 lemmikkiin ja 12 ulkkikseen.  XD
xD  xD  xD  xD  xD Pelottaa kyl et mulle käy ihan samoin. En oo viel ees uskaltanu ajatella ketä otan. Kohta tulee kyllä kiire.

Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"Tekasin vielä toisen palkinnon kun on kuiteskin Juhlis  :mrgreen:
http://i8.aijaa.com/b/00361/8015478.jpg
http://i4.aijaa.com/b/00333/8015480.jpg
Aivan mahtava!
Lainaus käyttäjältä: "lentsu"PS. Niin ja siis siihen että mä eksyn Trella ei tarvii paljon... kysykää Saanalta miten kävi viimeks kun mä siellä sekoilin! xD :roll:
Aika hyvin kyllä ajattelit tehdä kilsan reissun vähän pitemmän kaavan mukaan. Ja teitkin. xD

Sintturainen

#204
Täälläkin mietitään osallistujia. Mulla ois pari ulkomuotoon, neljä pettiin ja lisäksi vielä pari gerbiiliä pettiin. Mutta kun laskeskelee ilmomaksuja niin... No vielä muutama päivä aikaa pohtia.

Saana

#205
Sinne läks ilmot. Liikaahan niitä lähteviä on, mutta minkäs teet ku ei vaan pysty päättämään kuka jäis kotio. :) Ulkkikseen 9, lemmikkiin niistä osa eli 6.

wiidii

#206
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Mä ilmoitin 4 hamsteria, eikä hajuakaan millä maksan näyttelymaksun.  :kieli  Suoraan tuomaripalkkiosta ja sitten kaivelen jostain neljä euroa lisää?  :lol:

Kaiva ruusukkeita palautettavaksi!  :)

JOO! Vitsi, kiitos! Mulla on pari laatikollista niitä - harmi että suurin osa on vielä ihan kotonakotona, mutta kyllä täältäkin jotain löytyy.  :D
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

viiru

#207
Hei te Turusta kyytiini Lempäälään halajavat - ilmoittautukaa kyytiin lähteviksi minulle sähköpostitse ja laittakaa mukaan puhelinnumeronne! Mie en enää muista ketä kaikkia oli kyytiä tarvitsevia, enkä ehdi tehdä salapoliisityötäkään...

Aikatauluun sellaista päivitystä, että koska ylimääräinen yleiskokous on siirretty näyttelypäivän yhteyteen, tulee näyttelypaikalle lähteä hieman aikaisemmin, koska haluan osallistua kokoukseen. Lähtö olisi näin ollen klo 07.00 täältä kotiosoitteestani, ihmisten kotoa en valitettavasti voi ruveta tällä kertaa ketään noutamaan, koska aikatauluni aamulla on tiukka. Mut tosiaan laittakaa sähköpostia ja varmuudeksi vielä puhelinnumeronne, niin ollaan yhteyksissä!
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Ken_G

#208
Huhhuh, minkähänlaiset eläinmäärät tulee.. kun olisi päästävä lähtemään kotiin päin n. 17.30 mennessä.

PiiaL

#209
^ Sitäpä vähän tässä itsekin mietin, kun meidän pitää lähteä jo viideltä näyttelyistä..