22-vuotisjuhlanäyttely, Lempäälä 28.5.2011

Aloittaja HaMsu96, 26.03.11 - klo:19:41

Janzu

Eli mitä nyt teen, istun ja odotan jos jotain joskus ilmestyisi, vai pitäisikö mun jotenkin ottaa selvää, onko ilmoittautuminen mennyt perille? :D

Siis kun mulle ei ole tullut yhtään mitään sinne sählöpostiin.

Ninde

^Juu ei sieltä nyt enää mitään tule, se vahvistus tosiaan tulee välittömästi. Laita sähköpostia ilmoittautumisten vastaanottajalle ja kysy onko ilmoittautuminen kuitenkin mennyt läpi, ilmoita viestissäsi hamsterin tiedot ja oma nimesi.

Vevve

Mähän siis olen ilmojen vastaanottaja, pistä mulle sähköpostia huomenja(a)hotmail.com. En muistanutkaan että sieltä tulee heti semmonen posti.  :P

Ana

Paljo tulee siis maksamaan jos ilmottaa näyttelyyn 1 kääpiön ulkomuotoon ja lemmikiin, ja 1 kääpiön lemmikkiin? Nuo standardi sanat hämää :D Onhan talvikoille tulossa ulkomuototuomari?

Vevve

^ Talvikot menevät kaikki standardiluokkaan, eli sen perusteella voit laskea. Tuomari tulee kyllä.

Hamsutin86

* ilmoitettu näyttelyyn :)

wiidii

Voi kauhea, kohta pitää itsekin päättää ketkä ilmoaa. Osan tietysti tiedän jo varmaksi, mutta tää pohdinta on älytöntä siltikin.  :D
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Vevve

Tulikin jo tehtyä ilmot, kun alkoi olla aika selvää ketkä lähtee mukaan. Seitsemän hamsteria tuosta porukasta lopulta karsiutui, kaksi talvikkoa, kolme roboa ja kaksi syrkkiä, melkein kaikki jälleen ensikertalaisia.  :)

Sirpa

Hitsiläinen, taitaa jäädä Lempäälä väliin  :huh Perjantai-illalla menee myöhään autokoulun kakkosvaiheessa ja ajattelin etten enää lähde illalla ajamaan Tampereelle. Lauantaiaamuna pitäisi sitten lähteä TOSI aikaisin, ajaa ensin Nurmijärveltä Tampereelle, laittaa Loviisan tavarat kuntoon ja lähteä sitten. Ja kun ei sihteerinkään paikkaa ole, niin jospa vain tulen päivällä käymään ihan turistina.

GaneshaX

Meillä ei oo, kuin pari mitä kehtaa näytille tuoda, niin helppo päättää ketä lahtee.

Sit vaan pitäin jaksaa ruksitella ilmo... Ihan parin ötökän kanssa tulen  :)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

HamsterSailor

Noh. Multa taitaa sittenkin jäädä tää näyttely väliin. Vanhemmat on järjestäny muuta ohjelmaa :|

Anonymous

Mulla on kans vielä ihan harkinnassa muutaman ötön kohdalla, mutta eiköhän ne tossa selviä ku kasselee niitä sillä silmällä :mrgreen:

lentsu

Syrkit on helppo päättää, se on tuo nuoriso joka lähtee näytille... mutta robot! Ei muuten mutta nuo pariskuntien yhdistämiset häiritsee vähän tätä näyttelyharrastusta.  :|

Saana

^Joo, oli tossa tosi pitkä aika, kun ei voinu yhtään robonaarasta ilmoittaa, kun olivat urosten kanssa yhdessä. Nyt on taas niin huono rahatilanne, että pitää tosi tarkkaan miettiä, ketä ilmoittaa.

PiiaL

Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"Lasten lemmikin assarointia lupas joku hoitaa "siinä sivussa" kun assaroi jotain muutakin.

Mun siskoni voi assaroida meille, jos tämä kuvio vaikeaksi osoittautuu. :)

Jaahas, montakos sitä tulikaan ilmottua.. Seitsemän syrkkiä. Lisäksi lainauros lähtee kotimatkalle ja pari poikasta uusiin koteihin. :)