• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia syyrialaisten hamstereiden poikasista osa 3

Aloittaja Mandi, 23.03.11 - klo:19:45

« edellinen - seuraava »

Saana

#705
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Meidän melkein neljäviikkoiset murut. :)

//http://i27.photobucket.com/albums/c179/wiidii/2-19.jpg
:lov :lov

jonna

#706
Näissä näkyy jo väriäkin  XD




Tässä on aika hyvä vertailukuva. Molemmat satiinejakin. Pohdin voisiko nuo "valkoiset" olla ihan vaan "ylivalottuneita" laikukkaita, emohan on melkein valkoinen itsekin, ja noita lähes täysvalkoisia laikkuja näkee melko usein.

Tänään sain päälukemaksi 15 :shock:  aiemmin olin laskenut muksuja olevan 12-13, jostain purujen pohjalta pompsahti pari lisää  xD

Anzukka

#707
^ Voi että mitä satiinilapsosia!  :sydan
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Rose

#708
Täällä ollaan jo 11vrk  :sydan



Yadell

#709
No awww :lov
Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.

Eve87

#710
Voi että kaikilla on ihania lapsosia!  :lov Olen yrittänyt pysyä pois tästä topasta, mutta nyt tänne jo uskaltaa ehkä tullakkin katselemaan naperoita!  :D
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

JohannaJ

#711
Tässä meidän reilu kolme viikkoiset. (Aikaisemmat kuvat nim. Jansku12)





Perheen äiti, koiria x 3, quarter x 2 ja tyttären syrkkejä x monta ja talvikko.

lentsu

#712
Jonnan "valkoiset" näyttävät ihan keltaisilta laikukkailta. Ne ovat pienenä lähes valkoisia eikä niistä koskaan kovin tummia tule. Mulla oli aikoinaan montakin keltainen laikukas poikuetta, kovin vaaleita olivat. Valitettavasti laikukas kuvio ei ole ihan näyttävin keltaisessa värissä. Tai siis itseäni aikoinaan harmitti, kun en ole esim. mustista koskaan tykännyt, mutta laikukkuudesta kylläkin.

jonna

#713
Joo eilen sain tiirattua semmoisessa valossa noita että jokuselta löytyi laikkuja päästä eli laikkuja nuo valkoiset sitten ovat. Mutta mitä nuo muut on niin se on sitten eri asia  :D  Kirjoittelin jo tuonne mikä väri-keskusteluun lisäpohdintoja näistä.

Unipallo

#714
Meillä tuli nyt tämänvärinen setti, kuusi olen bongannut jos ei yllätyksiä tule. Lisäksi on kaksi valkonauhaista.

Anonymous

#715
Meijän pariviikkoiset nuppuset  :lov

varjola

#716
^ Apua miten söpöjä! Kuolaan noita mustia  :lov

Unipallo

#717
Tässä aamiaisella mamin kanssa.  :lov  Seitsemän poikasta bongattu, joukossa tosi nätti tummempi valkonauhainen ja hopeasoopeleita. Jopa tällanen hopsufriikki ihastui total ja miettii keitä vois jättää kotiin.  :angel  

Maiju*

#718
^ Onpas nätti tuo hopeasoopeli.  :sydan
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Anzukka

#719
Paulan nauhattomat lapset<3 :)
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com