• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia syyrialaisten hamstereiden poikasista osa 3

Aloittaja Mandi, 23.03.11 - klo:19:45

« edellinen - seuraava »

delfi76

#615
Ja viimeiset nyt on kaikki esitelty :)

tilhi

#616


Meidän pariviikkoiset. :)
Rakkaudella, meitsin hamsterilauma. ]

Unipallo

#617
^ Ohos, onkos meidän lapset serkuksia? Jos tuo sinun Neo Cortex on minun kasvatti, on se minun Lumi-äipän velipoika.
Tässä 2/3 meidän vähän päälle pariviikkosesta poikueesta. Jännä mikä pieni poikue ja kaksi valkonauhaista melkein täydelliset kopiot toisistaan ja yksi ms valkoinen.

Anonymous

#618
Meidän 3viikkoiset terran siivouksen yhteydessä otetut kuvat.

Pojat miettii yhdessä et mikäs tuolla on  :D


"Tarkista sä sielt ja mä täält"


Tytötki huomas olevansa oudossa paikassa  :lov


Kotia jäävä nalle nassu  :sydan

jensku

#619
^Oioioi, ovatpa pikkuiset oikeita rakkauspakkauksia. :lov Olla niin ihastunu pk pojuun. :sydan
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Unipallo

#620
^^ Ihana tuo eka, katsovat yhdessä suureen maailmaan.  xD

jonna

#621
10 pvän ikäiset nuppuset  :sydan




Sain juurikin kunnolla kurkattua pesään mitä se sisältää, poikueessa on 7 tenavaa, 2 mustaa ja 5 laikkua.
Iskä on musta laikukas ja emä musta. Isukki on oikeastaan "polywhite" tai mikä tämä laikkuversio sitten ikinä onkaan "viralliselta" nimeltään  xD kuviolle kun tuntuu olevan jos jonkin näköistä nimeä vähän maasta ja nimeäjästä riippuen...

Maiju*

#622
Ihania laikkulapsia jonnalla!  :lov
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Unipallo

#623
Tässä meidän kolmiviikkonen jengi. Heh, yksi yksilö tuli ihan puun takaa, luulin poikasia olevan vain kolme.  :oops:


Minnaw

#624
Jonnan laikut on muuten aika äärimmäisen ihanan näköisiä!  :sydan
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

spellcaster

#625
Eijeiieii mustalaikukkaita! Älä nyt vaan sano että ne on vielä pitkäkarvaisiakin?!  :teipit

Herhiläinen

#626
Vooi, ku on ihania nöpöneniä kaikilla  :lov  Jos seuraavaks hamsuks en saa roboo nii otan syrkin. kylläpäs nää mun ihastuksen kohteet vaihtelee  :D  :nuija:

Eve87

#627
Voi kun olisi ollut tilaa, niin olisin tuosta Unipallon poikueesta yhden hopsusöpöliinin ottanut  :P
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

lentsu

#628
Polywhite? Noi näyttävät kylläkin ihan tavallisilta laikukkailta ja ovat kertomasi perusteella Jonna periytyneetkin ihan tavan dominoivasti. Oliskohan vaan keksitty vanhalle laikukkaalle (dominant spot) uusi nimi?

wiidii

#629
Mutta eikös noiden isä ole se hienon näköinen laikukas, joka poikkeaa ulkonäöltään "tavallisesta" laikukkaasta (joita on Suomessa paljon)?  :)  Eli siis ei ole esimerkiksi tuollaista pääkuviota, vaan ihan pieniä mustia laikkuja valkoisella pohjalla. Ainakin tuolla FB:n Rodent Genetics-yhteisössä puhutaan aina polywhitesta niiden kohdalla ja dominant spotista kun on "tavallinen" (ja ei-niin-hieno minusta) laikukas.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.