• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia syyrialaisten hamstereiden poikasista osa 3

Aloittaja Mandi, 23.03.11 - klo:19:45

« edellinen - seuraava »

lentsu

#495
Voi vitsit nuo Kaisan homuket on makeen näköisiä!  :lov

KaisaM.

#496
^^Aivan, mun vanha pää se täällä vaan pettää.  :D
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Sintturainen

#497
Pennut on tänään viikon ja sen kunniaksi(?) Juuti oli päättänyt pesueineen muuttaa muropaketista dunan nurkkaan avopesään. Nappasin yhen kuvan. Pesän päällä näkyi 6 pentua, en tiiä oliko kasan alla enemmän. Oli tummaa ja vaaleeta, jännä nähä sit että mitä  :D




Ja pari kuvaa pentujen iskästä Pikkumökin Villivalo, "Ville" pk m.s valkoinen



Herralla on aika komee turkki, ja on muuten purut alla, eikä yhtään takkua oo tarvinnut selvittää  :shock:  Toivottavasti tämä turkinlaatu periytyy myös pennuille...


Nape

#498
:D oikein mun tuuria kun kännykällä katsoa niin just Juutin poikuekuva ei näy vaikka isukin kuvat näkyy :kieli

EmmaTi

#499
Voi että, yks nököhammas siinä.
Pari hopsua ainakin, mutta onkos noista neljästä vaaleasta tuolla ylimmälllä vähän tummempi päänuppi. Ompa hauska nähdä mitä ovat kun kasvavat  :sydan

Sintturainen

#500
Mää mietin että voisko nuo tummat olla hopsu-umborouksia ja vaaleat tavis-hopsuja, vai onkohan niillä noin voimakas sävyero...

Anonymous

#501
OI Onnea Juutille ja naperoille kasvattimammulilta  :lov

Nape

#502
Ihania vauvoja Juutilla  :sydan

EmmaTi

#503
Lainaus käyttäjältä: "Sintturainen"Mää mietin että voisko nuo tummat olla hopsu-umborouksia ja vaaleat tavis-hopsuja, vai onkohan niillä noin voimakas sävyero...

Mä ajattelisin että tavis-hopsullakin näkyis toi ihon pigmentti noin selvästi ku noilla kahdella. Ainakin meidän ainokainen oli viikon iässä jo tommonen tumma selästä ja valkonen nauha oli ihan selkeä.
Vai etkö uskalla vielä ajatella että siinä olis niitä luonnonvalkoisia?
Tohonhan sakkiin vois tulla myös hopeasoopelia?

Eve87

#504
Näkyy meillä ainakin todella selvästi tumma pigmentti hopsuilla, umboroukseen en voi verrata kun ei oo meillä koskaan hopsu umbbaria syntynyt, mutta tummia ne on :)
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Sintturainen

#505
Kun mun silmään nuo vaaleet ei ollut ihan luonnonvalkoisen sävyisiä, harmahtavia enemmin kuin valkoisia. No kattoo nyt kun kasvavat.
Ja juu, voi tulla myös hopeasoopelia.

Saana

#506
Tällasiä tällä kertaa. Mun silmään pesästä löytyy normaalia valkonauhasena ja/tai umbbarina, samoin cinnamonia, pari mustaa nauhalla sekä 1 kyyhkis vn. 10 niitä pitäs olla yhteensä. Aika värikäs sakki. Vielä pitäs malttaa hetki, että pääsee paijaamaan. Äitee on lk rex normaali umborous vn ja isä pk kyyhkis.

Eve87

#507
oijoi, kyyhkis vn  :lov  mun pitäs pysytellä erossa näistä söpöistä poikaskuvista :D
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

EmmaTi

#508
^^ihana kasa potrannäköisiä poikasia  :lov

Sintturainen

#509
Ihana kirjava kasa Saanalla siellä  :sydan