• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia syyrialaisten hamstereiden poikasista osa 3

Aloittaja Mandi, 23.03.11 - klo:19:45

« edellinen - seuraava »

helmi

#405
Ei mulla taida kikkuraviiksiä olla mistä kaupata, kun taitavat olla ainakin alustavasti varattu.  :D

..mutta minä oon kyllä hukassa noiden oranssien veijareiden kans. Ainakin kaksi niistä on siis kokonaan tuollaisia oransseja, ihan kaikkialta. Jos oranssi on kerran ps. ruoste, niin kai sillä jonkinlaiset värimerkit pitäisi olla?

wiidii

#406
Mun oranssille kasvatille tuli värimerkit vasta n. 1,5 kuukauden iässä. :) Luultiin siihen asti sitä kupariksi, vaikkei silmärenkuloita näkynytkään.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

helmi

#407
Ahaa, ok. No kai nuo sitte niitä oransseja on.  :) Yhdellä (sillä kikkuralla) on jo jonkinlaiset värimerkit, mutta nuo kaks muuta ovat tosiaan kokonaan tuollaisia oransseja.

Sahapukki

#408
En saanut mitenkään parempia kuvia  xD Mutta kuitenkin, tässä ne meidän vähän päälle viisiviikkoiset  :sydan / Ovatko nämä teistä pieniä viisiviikkoisiksi, kun jotkut sanovat sitä sun tätä, joillakin 3 viikkoisetkin näyttävät saman kokoisilta...? Vielä muuten vapaana 3 naarasta ja 2 urosta. (:





Eihän ole ihan jättimäisiä? : O

Meni vähän jättimäisiksi... mut  ;) Ihania kuitenkin kaikilla  :lov
Ylpeä, kolmen hamsterin omistaja :-)

Markka

#409
Toi vika kuva   xD  :lov
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12

Aya

#410
Lainaus käyttäjältä: "helmi"Ei mulla taida kikkuraviiksiä olla mistä kaupata, kun taitavat olla ainakin alustavasti varattu.  :D
Huh  :D Varmaan noi kaikki ällöt laikukkaatkin on varattu?  :P

helmi

#411
^ No itseasiassa tuollainen ällö oranssi(?) vn laikukas saattais olla vielä vapaa ;)


Kato ku se on ällö  :lov

Mustikkamaan

#412
Tol on kyl mustat silmät, et ei se oranssi oo. On niin mustan olosta karvaa tuossa päälaellakin, että joku muu väri on.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Sahapukki

#413
Ei se oo ällö, vaan ihana  :lov ^^
Ylpeä, kolmen hamsterin omistaja :-)

helmi

#414
Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"Tol on kyl mustat silmät, et ei se oranssi oo. On niin mustan olosta karvaa tuossa päälaellakin, että joku muu väri on.

Itseasiassa kyllä sillä ihan punaiset silmät oli, kun ne tänään avasi.  :) Ja kuva on ehkä vähän huono, kun ei sillä mustaa karvaakaan ole päälaella.

Mutta saa kyllä antaa arvauksia väristä, kun aika säälittävän pieni laikku sillä tuota itse väriä on, niin ei ole mitään käsitystä, että onko se cinnamon vai oranssi vai mikä.

Mustikkamaan

#415
Näytti niin tummilta noi silmät, ja toi karvakin ihan melkein-mustalta  :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

helmi

#416
Heh, oon vaan ottanu niin tumman kuvan, että hämää aika pahasti.  :D

Markka

#417
Söpö tuo "ällö" oranssi(?) poikanen :lov
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12

Minttu

#418
Meitin ensimmäinen poikue 1vk iässä  :lov


Aya

#419
oi oi, just nuita oransseja (?) laikkuja mä oon katellutkin ku non aikas  :lov