• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia syyrialaisten hamstereiden poikasista osa 3

Aloittaja Mandi, 23.03.11 - klo:19:45

« edellinen - seuraava »

Anonymous

#720
^Vink vink vielä on vapaita  :mrgreen:

Unipallo

#721
Tässä meidän natiaiset tänään kuvattuina. Olen total ihastunut oikealla olevaan tummaan nauhalliseen, sillä on mun nimikirjaimet selässä.  :oops: Toinen ihastukseni hopeasoopeli on sen alla piilossa.

EmmaTi

#722
Unipallon poikasia on joka kuvauskerralla yksi enemmän, 6,7,8  :)
Ihania hopsu vn piiperoita  :sydan

Unipallo

#723
^ Nyt eivät enää "lisäänny".  :oops:

Eve87

#724
^ tuon vasemmasta ylänurkasta voisin ottaa  :D  suloisia kaikki  ;)
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Unipallo

#725
^ Its a deal!  :D  Mä vähän haikailen jos jättäs kotiin tuon oikean alimmaisen vaalean hopsun, ellen sitten haksahda hopeasoopeliin.  8-)

Eve87

#726
^ jospa mä joskus saisin sulta otettua tommosen hyvänauhallisen pk-hopsun :D (ne kyydit  :kieli )
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Unipallo

#727
Joo, itelläkin tyssäänty äskettäin ihanan hopsupojan ostaminen transporttaamisen ongelmiin.  :kieli Kaikkien hopsuharrastajien pitäs asua samassa kaupungissa, tai edes samassa maassa.  :|  xD

jonna

#728
Tässäpä meitin laumaa, tänään 3 vkoa.


Jos oikein laskin, niin kolme puuttuu kuvasta  xD


Olin katsovinani tuon vas.puoleisen värimerkillisen ruosteeksi, menikö ihan mönkään?


Rentoa lastenhoitoa  xD

En ole kyllä tämmöistä "pesäntekoa" ennen nähnyt, tuolla on paperit hujan hajan, pennut hujan hajan ja mutsi vetää sikeitä keskellä laatikkoa, taivasalla  :D  kaikki laatikot tuhotaan heti, ei elettäkään että niissä voisi nukkua, emo pistää päreiksi samoin tein. Sen jälkeen kun pennut lähtivät liikkeelle, se ei ole kunnon pesää edes tehnyt, kunhan kasaa paprua vähän sinne tänne ja tonne. Osa papereista tuntuu mystisesti katoavan, muutama hassu soiro tuolla taas on jäljellä, aamulla revin sinne tusinan arkkia vessapaperia jotka on "kadonneet" jonnekin. Epäilen että mamma pistää paprut parempiin suihin  :c8

Unipallo

#729
^ Oh my gosh miten kauniita.  :sydan  Siellähän on oikein vaaleat enkelinkiharat läjässä...  :lov

EmmaTi

#730
jonnan vauvat  :puna:

Rose

#731
Meidän muksut 18vrk :)








Saana

#732
Nyt on Jonnalla niin nätti pesue, että ihan itkettää. Kihartaakin siihen malliin, että onko siellä rexiä? Toivottavasti ne on ihan sukua meille ja jotain cremekeltsisotkotuksia. :D

Ken_G

#733
Rosen norrenatiaiset  :sydan

jonna

#734
Mä oon Saana tosi pahoillani, nää ei oo varmaan kellekään tai millekään sukua  :D
Lisäksi se emä ei voi olla keltainen, eli nää on jotain cremesotkotuksia, ja ällön rumiakin vielä  :D

(viiksiä en oo muuten kurkkinut, vielä  ;) )