• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia syyrialaisten hamstereiden poikasista osa 3

Aloittaja Mandi, 23.03.11 - klo:19:45

« edellinen - seuraava »

Saana

#165
Mä asettelin toho sohvalle tollai nätisti ja tungin pähkinän suuhun ja sanoin, että poseeraa.


Vasemman alakulman hamsteri olis nyt mun mielestä cinnamon umborous. Ei ne poskimerkit oikein nyt näy tossa vaikka yritin niitä kuvata, mut luonnossa ne näkyy hailusti.


Mut eiks tän vasemman alakulman hamsteri ookin minkki :shock:


Tässä olis taas vas. alakulmassa cinnamon umborous ja ylhäällä minkit?? Kaikki vaaleat on uroksia.

wiidii

#166
Tällä Tampereen koneen näytöllä mä nään tolla ihan merkit ja kaikki, eli cinnamon umborous onkin sitten varmaan. Kyllä noi kaksi kaveria ainakin mun silmään on ihan minkkejä.  xD
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

karov

#167
Oijoi Nessun lapsenlapsia  :lov
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula

PiiaL

#168
Oi näyttäisipä aika paljon minkeiltä kyllä nuo pari lapsosta tuolla Anninan pesueessa :lov

Tässä ois meidän Ämmiä, kolme vuorokautta vajaa neliviikkoisia:








Kotiin jäävä Balandine`s Mercedes :sydan

Nape

#169
Voi että kun suloisia Saanan ja Piian vauvat :lov

Saana

#170
Mercedes on ku se yks Arctican soopeli, joka oli Sinin sivuilla ja joissain esitteissäkin. Ihan ältsin hieno! Varaa mulle ton jälkikasvua :angel

Maiju*

#171
Mä en ees normisti tykkää soopeleista, mutta Piian lapset näyttää tosi kivoilta.  :lov
Ehkä sitä vois joskus taas omaakin laumaa jatkaa soopelilla, mut sen täytyy sit ehdottomasti olla lk.  :sydan
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

lentsu

#172
Onpa Piialla hyvänvärisiä soopeleita siellä!  :lov

Tässä kuvasaastetta meidän pesueesta torstai-iltana, jolloin ikää tuli tasan 4 viikkoa.



Hopsupoikia. Karyon, Kashgai ja Kariijn.



Poitsuja nämäkin. Etualalla Koh-I-Noor, takana kurkkii Karibu.



Kissmegay tai Karousel, mä vaan en erota niitä toisistaan nostelematta.  :D



Poitsuja.



Khajida, nauhallinen tyttö.

Kaikki poikaset on varattuja, joten kuvasarja ei ole enää kenellekään uhaksi.  :D

Mustikkamaan

#173
Toi Koh-I-Noor on ehkä maailman kaunein hamsteri.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

lentsu

#174
Haha, ja se ei meinannut kelvata ensin kellekään, kun se on punasilmäinen ja vähän pienempi kuin Kissmegay ja Karousel. :D Tosin se nyt lähtee ensimmäisenä uuteen kotiinsa.  :sydan

Tässä vielä Karisma, hopsumusta tyttö.


Mustikkamaan

#175
Punasilmäset tosiaan tuppaa mennä huonosti kaupaksi muualle kuin kasvattajille. Jos mulle ton värin edustajat sopis jalostustyöhön (saati pitkäkarvaset) ni olisin heti ostanu!

Kyllä mulla käy kateeks noi päät poikasilla, ku omilla on semmoset kärsät että :D Ei ny ihan järkyimmästä päästä mut siitä puolimatkasta  :kieli
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Nape

#176
:lov  :sydan  :nuija:  :taju:  :hyper  :yes:  :puna:  
Voi että, mä en kestä. Mun Karousel on noin kaunis, kuin tuossa yhdessä kuvassa, jossa se tai Kissmegay on :lov

Kirppu

#177
Ei vitsi miten nättejä poikasia lentsulla on.  :lov

joppi

#178
Oiettä tosiaan noi lentsun poikaset, jokaikinen  :lov
Syyrialaiset:

? Bijou Argenté, pkr hopeaminkki
? Picus Sienna Shawanna, pks hopeasuklaa
? Helia Hawaii, pk hopeasoopeli
? Yam Yam's Eyespy Ethello, pkr hopeanharmaa
? Kuneitra, lkr suklaa
? Wonderland's Langueur Tranquille, pk hopeasamppanja
? Morrison, lk ps creme laikukas

Saana

#179
Lentsulla on kyllä just semmosia hamsuja mitä toivois itellekin syntyvän. Onneks noi on ihan väärän värisiä! :P