• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

PetExpo 16.-17.4.2011 Helsinki, Messukeskus

Aloittaja Ninde, 28.02.11 - klo:14:31

« edellinen - seuraava »

Maiju*

#30
Ok, no jos teillä ei kerti hengenhätää ole lähtijöiden kanssa ni en mä sit viitti täältä saakka ajella. :)
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

MirkkuH

#31
Vevvellä ei toimi netti ja hän pyysi minua kirjottamaan:

Ständille tulijat; saatte kulkukortit paikanpäällä, soittakaa Vevvelle no 050-3373 172

Sisäänkäynti ovesta 2.3. eli se on siellä mistä mennään parkkihalliin.

Ilmoittakaa vielä Veeralla tekstarilla mitä eläimiä tuotta ja minä päivänä.

mubuliii

#32
saako tonne tuoa oman hamsunsa näyttelyyn? ja missä pystyy ilmottautumaan jos saa ?
+ paljon maksaa, ja onko jotai ikä tai väri kriteerejä ?

Vevve

#33
^ Ei ole näyttelyä, on vain piste jossa esitellään hamsteriyhdistyksen toimintaa ja kerrotaan hamstereista.  :)

Anonymous

#34
Ninden sanoma kopsattu ekaltasivulta: Yhdistys tarjoaa ilmaisen sisäänpääsyn messuille sekä päivän pituudesta riippuen jotain murkinaa.

Menimme likan kanssa 10 aikaan ja lähdimme vasta 17 jälkeen eli ihan tarpeeksi pitkä päivä olla, kumma vaan että hallituksen jäsenet hakivat pizzaa itselleen ja me jouduimme katselemaan vierestä :<  Ei ollut mikään kiva selitää tytölle miksi me emme saanneet. Tylyä!

Vevve

#35
^ Oisitte kysyny! Tehän kävitte Hesburgerissa ennen sitä.

MirkkuH

#36
^^oikeesti Paula, etkö saanut suutasi auki, ei sitä vaan älyä kaikkea kysellä, olisit voinut ne kuitit minulle antaa...pidetäänkö niin, että minä tarjoan teille ne Hesen jutut, kai ne 15€:lla on kuitattu, ja tästä asiasta ei varmaan enää tarvitse keskustella.

Ellli

#37
Hitsi kun en pääse sinne PetExpoon... Täältä on sinne n 400 kilsaa nii en viitti..
Mukavaa reissua niille jotka menevät sinne! Kertokaa mitä siellä oli..? =^.^=
Miun mussut<3

Hillevi<33
Pantse<33
Eppu<33
Väiski<33
Typy<33

Anonymous

#38
No voi herran jumala ei tarvitse ja ei tarvitse enään keskustella!!!!! Oli kyllä viimeinen kerta kun lähen vapaaehtoisesti edustamaan SHY Ry:tä.

Nape

#39
Oli rankka päivä, VAIKKA mä en kauheasti kerenny kojulla oleen, ku tuo Viljo oli mukana ja jostain syystä se ei kovin pitkiä aikoja jaksanu paikoillaan olla. Ja kävin kyllä myös ne lapsimessut kiertämässä.
Lissu oli ihan poikki oltuaan lähes koko päivän näytillä, joten syrkkejä vois olla ainaki 4-5 joita vois aina vaihdella, että pääsisivät pöydän alle lepään välillä. Ja tietysti myös muita lajeja.
Sinänsä ihan mukavat messut.

Saana

#40
Paula, laita vaan Mirkulle ne kuitit niin SHY maksaa kyllä ruokanne, kun kerran niin on luvattu.

Hamsterlover^

#41
Kävin eilen petexpossa ja mun mielestä Suomen hamsteriyhdistyksen kulmaus oli aika kiva (: ja asian tuntevaa ihmistä siinä oli, auttoi heti kun mun äiti kysyi jotain. (:

Saana

#42
Lainaus käyttäjältä: "Hamsterlover^"Kävin eilen petexpossa ja mun mielestä Suomen hamsteriyhdistyksen kulmaus oli aika kiva (: ja asian tuntevaa ihmistä siinä oli, auttoi heti kun mun äiti kysyi jotain. (:
Mukavaa jos jäi hyvä fiilis! Liityitkö yhdistykseen vai kuulutko kenties jo? ;)

Hamsterlover^

#43
Lainaus käyttäjältä: "Annina"
Lainaus käyttäjältä: "Hamsterlover^"Kävin eilen petexpossa ja mun mielestä Suomen hamsteriyhdistyksen kulmaus oli aika kiva (: ja asian tuntevaa ihmistä siinä oli, auttoi heti kun mun äiti kysyi jotain. (:
Mukavaa jos jäi hyvä fiilis! Liityitkö yhdistykseen vai kuulutko kenties jo? ;)

Mä kuulun jo (= mutta pitikin siitä kysyä kun liityin tänne vuosi sitten niin mun jäsen kortti ei enää oo  voimassa niin ja eikö postista pitäis tula uus jäsen maksu vai pitääkö jotain ite tehdä?

Vevve

#44
^ Uusi lasku pitäisi tulla, mutta jos sinulle on tullut jo neljä lehteä liittymisesi jälkeen ja viimeisessä ei ollut laskua, lähetä viestiä asiasta jäsenrekisterinhoitajallemme: kirsikankainen(at)hotmail.com.