Hamsterinäyttely, Littoinen 26.3. (SHY)

Aloittaja Vevve, 12.02.11 - klo:21:44

Päivi

Ja sitten vain Lempäälän juhlista odottelemaan  8-)
Vivaldine's hamsterit
-lk & pk syyrialaisia väreissä keltainen, musta-keltainen ja hunaja
Pienimuotoista kasvatusta vuodesta 2003

Marla

Mukavaa lukea, ettei ainakaan suurempaa kritiikkiä ole tullut! :) Omasta mielestäni näyttelyt sujuivat ihan hyvin meidän kolmen hallituslaisen voimin. Saatiin mukavasti jeesiä alku- ja loppusiivouksessa ja päästiin lähtemään jo kuuden jälkeen viimeisetkin kotia kohden.
Jos on jostakin huomautettavaa, ilmoitelkaahan toki, jotta osataan jatkossa kiinnittää asiaan enempi huomiota.

Arvosteluihin olen tyytyväinen - kiinarityttö Bella oli PLH3, sijoittuen neljättä kertaa jo. :)
Kaksi kasvattiani oli Best In Showssa - valtavat onnittelut Selmalle, joka oli ykkönen! :sydan Onnea myös kiinarikasvateilleni Rossille ja Garcialle, jotka menestyivät kumpikin saaden sertin. :lov

Oli muuten kieltämättä hieman huvittavaa hakea neljän eri omistajan hamstereiden palkinnot. xD

Näyttelyistä piti tulla mukaan kaksi campbellia, mutta tulikin kolme. :D Ihana veljeskolmikko onkin, todella mukavaluonteisia ja touhukkaita tapauksia. Kiitos Jonnalle näistä ihanuuksista!

Karvakorvathamsula

Lainaus käyttäjältä: "Päivi"Kiitos vain kaikille mukavasta ja vilkkaasta näyttelypäivästä minunkin puolestani :) Erityiskiitos Kristiinalle ahkerasta sihteeriavustuksesta ja näyttelykyydeistä sekä ulkomuotoluokkien assarille assarointi-avustuksesta myös mun koearvostelu-urakassa!  :sydan Kiitos myös Anskulle loppupäivän sihteeriavustuksesta! Ilman teitä en olisi ikinä ehtinyt arvioimaan kaikkia ulkkis- ja ei-standusyrkkejä :)

Ja sitten vain Lempäälän juhlista odottelemaan  8-)

Kiitos vain itsellesi!  :P  Kerrankin sai kokeilla tota sihteerin hommaa. Nyt sitten saat neuvoa miten pääsen "oikeasti oikeisiin" näyttelyihin sun sihteeriks  :D  Jos nyt kyyti on varmaa ja muutenkin on jotain näytettäviä ötököitä niin juu, oon käytettävissä.
http]

[size=85]
lk normaali umb. vkkk Delfoin Saimi
lk nvkkk Alise (sijoituskodissa)
kanat ja lampaat
lk collie Sandcastle's Treasure Me, tutuimmin Napsu
[/size]

spellcaster

Tuleekohan loputkin tulokset näkyviin tuonne tulospuolelle? Mua kiinnostaisi tietää BIS-tulokset :)

Mustikkamaan

^Ihan taatusti tulevat, älkää ny hätäilkö. Ihminen se on tulosvastaavakin, ja joskus on pakko hoitaa muita asioita ennen yhdistysasioita.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

wiidii

Tuleetulee, antakaa nyt tulosvastaavalle aikaa käsitellä tulokset koneelle asti. :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

spellcaster

Okei, anteeksi olen kärsimätön  :D

ammie

Jes, mullakin oli oikein, oikein kiva päivä!   :)  Meillä oli meidän yhdistetyssä buffa-infossa oikein hauskat jutut, varsinkin siinä näyttelyn loppuvaiheessa, kun porukka alko olemaan vähän väsähtänyttä.

Mua ei siellä arvostelusalin puolella oikein näkynytkään, kun hallituslaisia tosiaan se kolme oli, niin piti sitten istuksia vahtimassa buffettia ja hamsupuotia. Näin peräti yksistä palkintojenjaoista lopun, kun kurkin siitä yhdeltä ovensuulta. Hommaa riitti rekisteröintienkin suhteen, koska Mirkku pentele päätti Veeran kautta toimittaa mulle kerralla 38 hamsteria rekattavaksi! Vaadin ylityökarvauksia!  xD

Päivä meni tosiaan ihan sujuvasti, vaikka aamulla söhläsinkin siinä kuitteja tarkistaessa ja numerolappuja jakaessa. Muutenkin kävin hieman hitaalla aamupäivän, kun oli kahden viimeyön unet yhteenlaskettuna huikeat 9 tuntia, mikä on mun unentarpeella iiihan liian vähän. Mutta ens näyttelyssä haltsaankin homman jo paremmin, että Lempäälässä nähdään!

Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Vevve

Lainaus käyttäjältä: "ammie"ISO kiitos kaikille toimihenkilöille, jotka hoiti pestinsä tosi hyvin, ei tullut mitään selkkauksia siellä. Ja erityiskiitos Sofialle, joka assarointinsa jälkeen autteli meitä hallituslaisia buffa-infossa.  :sydan Veera on muuten mun idoli: "En osaa laskee allekkain!"  :D

No en osaa  :(  :(  :(

Marla

Ja minä nauroin teille kummallekin lukiolaiselle älykölle. :D

Mulla kävi tuuri, sillä satuin salin puolelle just palkintojenjakojen aikaan ja kävin koppasemassa palkinnot talteen - muuten en mäkään hirveästi palloillut salin puolella, mitä nyt myytäviä kävin tsekkaamassa ja vaihtamassa tuttujen kanssa muutaman sanasen.

wiidii

Lottaakin nauratti se kun siellä yritettiin laskea jotain 36x2 -kertomista.  xD
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

karov

Mäkin voisin pari sanaa sanoa tässä :D Että oli superhauska näytski, Marjutin sihteerinä istuskelin lähes koko päivän ja oli ihan hupaisaa  xD

Julius valmistui valiolemmikiksi (oli PLH2) ja Nessu-pappa sai ERI- lemmikistä, jeij  :sydan Ja vauvoja lähti uusiin koteihinsa 9kpl, kotiin jäi vielä 3 pois lähtevää sekä oma Tahiti-tyttöni  :lov

Kiitos!  :)
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa

ammie

Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Lottaakin nauratti se kun siellä yritettiin laskea jotain 36x2 -kertomista.  xD
Mutta tän mä osasin laskea päässä!  :D  Tokaistiin Marjutin kanssa yhtäaikaa Veeralle, että no 72, ja johan taas hymyilytti.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

MirkkuH

Lainaus käyttäjältä: "ammie"Hommaa riitti rekisteröintienkin suhteen, koska Mirkku pentele päätti Veeran kautta toimittaa mulle kerralla 38 hamsteria rekattavaksi! Vaadin ylityökarvauksia!  xD

...hih-hih :haha ...no aattelin, että pitää tukea yhdistystä ja ettei sulle tule aika pitkäksi...ja jos rekataan, niin rekataan kunnolla...jätin siitä kuitenkin syrkit ja talvikot pois kun en jaksanut enää kopioida :P

Ninde