• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely, Littoinen 26.3. (SHY)

Aloittaja Vevve, 12.02.11 - klo:21:44

« edellinen - seuraava »

karov

#120
Ah ihanaa olla ajoissa. Meillä on kuljetusboksit jo tiptop kunnossa hamsuhuoneen ylimääräisellä sängyllä odottamassa, vain tuoreruoat pitää lisätä :)

Nyt näyttäisi jopa siltä että saan äidin kuskaamaan mut hamsuttimien kanssa sinne ja takaisin pitää sitten sompailla julkisilla mutta eiköhän se onnistu. Lauantaina nähdään :D
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula

Niina-03

#121
Meiltä tulee ystävällisen ihmisen kyydissä pari hamsua näytille, ihan jälki-ilmoina laitan :)
Minä olen töissä ko päivänä, en pääse itse paikalle.
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

Marla

#122
Hamstraus- ja parikilpailuun voi ilmoittatua infossa heti arvostelujen alettua, ei siis tarvitse odotella sitä, koska ilmoittautumisia otetaan vastaan. Kilpailut ovat puolen päivän maissa, siitä ilmoitetaan erikseen. Voi ilmoittautua myös vasta kisan alkaessa.

mirauh

#123
Lainaus käyttäjältä: "HamsterSailor"Osaako joku sanoa noin-aikaa, jolloin näyttely suunnilleen loppuisi? Mun pitäis bussiaikatauluja vähän katella... Viiminen bussi sinä päivänä Turusta Raumalle lähtee klo 20.30, joten viimestään siihen pitäis keretä, mutta toivoisin kuitenkin, et pääsis lähteen aikasemmin :)

Samaa täällä tiedusteltaisiin että osaisin katsoa junia :)
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Päivi

#124
Hei kaikki! Olisi ihan mahtavaa, jos joku haluais tulla hjelppimään mua mun vikassa koearvostelukerrassa! Sekä sihteeri että assari uupuu, joten apua tarvitaan :)

Ilmoitelkaa vaikka tänne tai laittakaa yksäriä, ihan miten vain :)
Vivaldine's hamsterit
-lk & pk syyrialaisia väreissä keltainen, musta-keltainen ja hunaja
Pienimuotoista kasvatusta vuodesta 2003

HaMsu96

#125
TÄRKEÄÄ! Henkilö, jolta olisin saanut kyydin Littoisiin, joutui perumaan. Nyt olis ihan pakko saada kyyti. Asun helsingissä, ja pitäisi siis saada meno-paluu helsingistä littoisiin. Jos voitte antaa kyydin/ tiedätte jonkun joka voi, olkaa kilttejä, ja ottakaa yhteyttä! Olen jo maksanut 31:n euron näyttelymaksun (jota ei saa siis takaisin) ja muutenkin näyttelyä kovasti odottanut. Voin osallistua bensakuluihin ja maksaa pienen palkkion. Niin, ja 4 hamsteria on tulossa. Ota yhteyttä sähköpostiin: mailto:taateli96@gmail.com">taateli96@gmail.com
To be old and wise, you first must be young and stupid.

Sirpa

#126
Lainaus käyttäjältä: "karov"Nyt näyttäisi jopa siltä että saan äidin kuskaamaan mut hamsuttimien kanssa sinne ja takaisin pitää sitten sompailla julkisilla mutta eiköhän se onnistu. Lauantaina nähdään :D

Minä haluan sitten seurustella Juliuksen kanssa ja mielellään paljon, jos se on tulossa  xD Tällä kertaa on mukana raskaampaa kuvauskalustoakin, mikä kyllä ei takaa mitään, koska en osaa käyttää sitä.

Näyttelykuumetta on jo ilmassa, vaikkei Loviisa ole edes tulossa. Pitäisiköhän taas katsoa joku pieni erikoispalkinto sihteerin suosikille? Voi tosin olla vaikeata taas valita, kun siellä kuitenkin on liian paljon liian suloisia syyrialaisia.

Niin että lauantaina sitten nähdään. Yritämme (minä + kyytiläiset eli Eevi, Sofia ja Veera) olla paikalla hyvissä ajoin ja toivotaan sekä hyvää ajokeliä että sujuvaa liikennettä. Toivottavasti Hamsu96 löytää itselleen kyydin, harmi ettei minun autoon mahdu, erityisesti kun turvavöitä ei ole kuin neljälle (keskiturvavyö kieltäytyy toimimasta, vaihto on to-do-listalla).

HamsterSailor

#127
Lainaus käyttäjältä: "mirauh"
Lainaus käyttäjältä: "HamsterSailor"Osaako joku sanoa noin-aikaa, jolloin näyttely suunnilleen loppuisi? Mun pitäis bussiaikatauluja vähän katella... Viiminen bussi sinä päivänä Turusta Raumalle lähtee klo 20.30, joten viimestään siihen pitäis keretä, mutta toivoisin kuitenkin, et pääsis lähteen aikasemmin :)

Samaa täällä tiedusteltaisiin että osaisin katsoa junia :)

Osaako ketään sanoa juuta tai jaata tähän?

Innolla odotan ylihuomista :) Boksi on jo laitettu, tänään käyn ostamassa porkkanaa matkaevääksi.

HaMsu96

#128
Ääh, toivottavasti voisin itekkin päästä sinne Littoisiin... Nyt jos voitte/ tiedätte jonkun joka voi kuskata, niin pliis, ilmottakaa! Jos edes jostain Helsingin lähellä olevalta juna-asemalta vois mut koukata, niin olis tosi hyvä (: Nimittäin en haluais koko matkaa mennä junalla Littoisiin, koska kaverini hamsteri sai sydänkohtauksen matkalla ja kuoli.. :( ilmoitelkaa, voin osallistua bensakuluihin ja maksaa pienen palkkion :)
To be old and wise, you first must be young and stupid.

Maiju*

#129
^ Tuollaisessa tapauksessa kulkupelillä tuskin on ollut osuutta asiaan, ei se hamsteri tiedä kulkeeko se autolla vai junalla.
Ihan yhtälailla noin ois voinut käydä autokyydillä.
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

HaMsu96

#130
Siis samassa junavaunussa oli koira, jota hamsu sitten ilmeisimmin pelästyi. Ja sitä siis pelkään jos junassa on taas joku koira... :/
To be old and wise, you first must be young and stupid.

Anonymous

#131
Oli meijänki vaunussa useampi koira ku viimeks tultiin Littoisista junalla ja kaikki hamsut selvis hengissä reissusta.

Mustikkamaan

#132
Tietty on myös syytä antaa hamsun olla mahdollisimman rauhassa boksissaan, eikä esim. pitää sitä kädessä junassa tai muutoin sitä häiritä. Jotkut hamsut saattaa olla hereillä, mutta pyritään vaan olemaan noteeraamatta sitä mieluummin sitten. Boksi pidetään liki kokonaan suljetussa kassissa, jonka luo koiraa ei päästetä - kassia voi välillä avata tuuletuksen vuoksi.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Maiju*

#133
Lainaus käyttäjältä: "HaMsu96"Siis samassa junavaunussa oli koira, jota hamsu sitten ilmeisimmin pelästyi. Ja sitä siis pelkään jos junassa on taas joku koira... :/
Entäs sit me, joilla asuu hamsterit, hiiret, kanit, käärmeet, liskot, koirat ja kissat samassa huushollissa?  :huh
Tolla logiikalla muualta tulleiden eläinten pitäis sit aina kokea jotain kamalaa meille muuttaessaan.

Eiköhän tossa oo ollut jotain muutakin taustalla, mä en jaksa uskoa että se juna + koira on ollut 1+1=kuolema. Koira tuskin on ollut kosketuksessa kys. hamsteriin, kun hamsteri on matkannut boksissaan.
Ja kyllä meillä koirat moikkaa aina sylissä olevat pikkueläimet, oli sit omakasvatteja tai muualta muuttaneita, ja kukaan ei oo vielä saanu slaagia. :)
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Mustikkamaan

#134
Jotku hamsterit kyl reagoi todella voimakkaasti koiriin (joka näkyy näyttelytilanteissa jos tuomarilla on ollut koira), mutta mä kans osaisin kuvitella et ensisijasesti syynä on ollu joku muu - esim. jonkin sortin sydänvika joka näyttelyn/näyttelymatkan rasituksesta on sit menny yli sietokykynsä.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]