• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely, Littoinen 26.3. (SHY)

Aloittaja Vevve, 12.02.11 - klo:21:44

« edellinen - seuraava »

mirauh

#105
Meille ei ole vielä tullut vahvistusta, mutta tulee varmasti, toivottavasti on ilmo mennyt perille asti :)
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Ninde

#106
Vahvistuksia ei ole vielä lähetetty, vaikka lupasinkin ne eilen lähettää...  :D Mä ilmoitan täällä sitten kyllä kun lähetän, niin sen jälkeen voitte kysellä jos ette ole saaneet.

Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Kuinka monelle hengelle noin ruokaa pitäisi laittaa?
About 15 henkeä taitaa olla hommissa.

Ninde

#107
Vahvistuskirjeet on nyt lähetetty. Mikäli joku ei saanut, niin yhteyksiä minuun sähköpostitse.

karov

#108
Oli ihanan selkeä vahvistusviesti !  :sydan Tosi hyvin laitettu :)
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula

Ninde

#109
Vahvistuskirjeestä saa antaa kaiken kunnian Heidille. :) :aplodit:

HamsterSailor

#110
Juu, oli tosi siisti ja selkeä vahvistuskirje :yes:

mirauh

#111
Oikein asiallinen ja selkeä vahvistuskirje !  :)
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Sirpa

#112
Onko noista uusista näyttelykaavakkeista saatavilla jo englanninkielistä käännöstä tai edes niitä termejä englanniksi jostain?

Ninde

#113
^On enkunkieliset kaavakkeet, lähetän etukäteen tuomareille.

Mustikkamaan

#114
Voin myös ulostaa yhet kappaleet ja laittaa tulemaan jollekin näyttelyihmiselle, niin saa sihteeritki tuekseen. Ne ei oo varmasti ihan täysin oikein käännetyt, mutta kyllä niillä kuiteski sujuu varmasti ihan hyvin ne arvostelut :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Sintturainen

#115
Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"Voin myös ulostaa

Rupesin lukeen tuota Heidin viestiä ja hetki piti miettiä että mikä ketju tää onkaan... heh, mä oon nukkunut vajaa viis tuntia viime yönä  :c8  :D

Mustikkamaan

#116
^Mitä sitä luontoa tuhlaamaan printtereritä ostamalla  ;)  :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

HamsterSailor

#117
Osaako joku sanoa noin-aikaa, jolloin näyttely suunnilleen loppuisi? Mun pitäis bussiaikatauluja vähän katella... Viiminen bussi sinä päivänä Turusta Raumalle lähtee klo 20.30, joten viimestään siihen pitäis keretä, mutta toivoisin kuitenkin, et pääsis lähteen aikasemmin :)

Heli

#118
Yritänpäs täällä taas huudella että onko kukaan JYVÄSKYLÄSTÄ matkalla ko. näyttelyyn? Mulla olis taasen yksi robolapsonen kyytiä vailla enkä itse pääse lähtemään.
Destiny's hamsterit 2001-2009

MirkkuH

#119
^tää nyt ei tähän asiaan mitenkään liity mut Grasshopper on ilmoitettu Littoisiin :) Pikku-mies matkustaa sinne husky-papparaisen kanssa.