• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely, Littoinen 26.3. (SHY)

Aloittaja Vevve, 12.02.11 - klo:21:44

« edellinen - seuraava »

Mustikkamaan

#90
Turun seutu ei oikein vedä väkee, oli odotettavissa pienet eläinmäärät. Toivis jälkkäreitä saahaan tasapainottaa pikkusen.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Sirpa

#91
On kyllä vähänlaisesti karvaporukkaa ilmoitettu, mutta sen siitä saa kun järjestää näyttelyitä Turussa, sanoo tamperelainen  :lol: Sihteerin kannalta maltilliset eläinmäärät tietysti ovat kiva juttu, mutta toivottavasti nyt vielä jälki-ilmoja tulee.

Mitenköhän saisin kiristettyä miehen tuomaan Loviisan Littoisiin la-aamuna aikaisin...

Hessuinen

#92
Mä itse asiassa olen salaa vähän tyytyväinen ettei sentään 70 hamsua per luokka ole tällä kertaa, kivaa olisi jos pääsisi ajoissa kotiin. :D Mutta se huono puoli tässä kyllä on kun on tällä kertaa näin lähellä, eli käytännössä hirveän suurta hyötyä ei kuitenkaan. Toivottavasti vaan tää ei vaikuta tulevaisuudessa siihen järjestetäänkö täälläkin päin näyttelyitä vai ei. :|
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

PiiaL

#93
Me tullaan viiden syyrialaisen voimin näyttelemään. :) Jos Lotalta vielä uupuu assari, niin minä voin olla.

Marla

#94
Saattaapi olla, että laitan jälki-ilmona vielä yhden kiinarin - kattelee nyt. Neljä hamsutinta näillä näkymin lähdössä reissuun, kaksi syyrialaista ja kaksi kiinaria.

~

Lista näköjään olikin jo tuolla alkupuolella, mutta tässä olisi kaiketi tämänhetkinen tilanne toimihenkilöiden suhteen. Vielä olisi sihteeripaikka talvikoille auki!

Ulkomuotoluokan syyrialaiset: Lotta Ling, SWE
sihteeri: Sirpa
assari: Piia

Ulkomuotoluokan kääpiöhamsut: Sebastian Mårtensson, SWE
sihteeri: Vevve
assari: Henni

Lemmikkiluokan syyrialaiset: Marjut Kaakinen
sihteeri: Karoliina
assistentti: Eevi

Lemmikkiluokan kääpiöhamsterit & Lasten lemmikkiluokka: Petri Pyysilta
sihteeri: Maiju
assistentti: Sofia

Mustikkamaan

#95
Lainaus käyttäjältä: "Hessuinen"Toivottavasti vaan tää ei vaikuta tulevaisuudessa siihen järjestetäänkö täälläkin päin näyttelyitä vai ei. :|

No tänä vuonna ei ainakaan, mut ehkä ens vuonna sit. Toi näyttelypaikka on tosi kallis mikä nyt saatiin, et pitäkää korvat auki halpoja näyttelypaikkoja Turun seudulla ajatellen :) Turku on siit kätevä, että sinne on matkan puolesta helppo saaha ruottalaiset tuomarit.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Ninde

#96
Oisko ketään ihanaa paikkakuntalaista joka pystyisi ja haluaisi hakea tuomarit aamulla satamasta ja viedä heidät illalla takaisin? Mieluiten autollinen, mutta tarvittaessa yhdistys maksaa kulut julkisilla/taksilla. Yksäriä mulle. :)

Maiju*

#97
Eipähän ainakaan tällä kertaa väsy meikäläisen käsi, niinkuin Hyvinkäällä.  xD

Toisaalta ihan kiva että on välillä vähemmän eläimiä, ni ei veny päivä niin hurjan pitkäksi meille jotka tulee pidemmältä - mulla on avomies mukana roikkumassa, ni sekään ei ehdi päivän aikana ihan tympääntyä.  :yes:
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Vevve

#98
Lätkäsin itseni Helenan sihteeriksi  :)

Ninde

#99
Vähäisen eläinmäärän vuoksi tulee vain kaksi ruotsalaista tuomaria, eli Sebastian arvostelee kaikki ulkomuotoluokan kääpiöt. Vevve voi sihteeröitä Sebastiania kun mun tuleminen on epävarmaal, ja Nilla voinee autella muita assareita (tai olla infossa?).

Info/puffahenkilöstöä tarvitaan myös, eli sinne saa myös ilmoittautua.

Niin ja muuten eläinmäärissä oli virhe kun ohjelma heittää ei-standurobot standuun, oikeat robomäärät on

rb 6
rb es 2


edit: nii joo, näyttelyvahvistuskirjeet lähetän tänään illalla.

Vevve

#100
Okei, hienoa  :)

Ninde

#101
Puffettiin saa muuten leipoa ja toimihenkilöille vapaaehtoisia ruoantekijöitä jos löytyypi, niin olisi superhienoa! Kokkikolmoset voi ilmoittautua Vevvelle.

wiidii

#102
Maksaako yhdistys edelleen tekokulut tekijälle? Mä voisin siinä tapauksessa varmaan ruokaa väsätä. Tarviiko kasvisruokia?  :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Ninde

#103
Maksaa kulut, tottahan toki! Kasvisvaihtoehto on hyvä olla myös.

wiidii

#104
Mä varmaan tarviin sitten aamuksi kyytiapua että saan ruuat paikanpäälle, mut väsäilen jotain kivaa sitten. Kuinka monelle hengelle noin ruokaa pitäisi laittaa?
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.