• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely, Littoinen 26.3. (SHY)

Aloittaja Vevve, 12.02.11 - klo:21:44

« edellinen - seuraava »

Karvakorvathamsula

#180
Kiitoksia kaikille mukavasta, tosin ehkä hieman uuvuttavasta päivästä! :) Mukavaa oli tuota sihteerin hommaa kokeilla Päivin koearvostellessa. Jos kyyti Lahdesta Tampereelle onnistuu, olisin kyl kiinnostunu sihteerin hommista :)

Oma sijotushamsu Alise sai lemmikistä EH+ (muistaakseni) ja ulkasta H  XD  Tytti taas sai lemmikistä EH ja ulkasta H.

Taas oli niin kova hinku ostaa toinen hamsu että huhhuijaaa...   :teipit No kunhan semmonen satiini naaras sattuu eteen, ni kaipa sen sit mukaan otan.

Niin ja kiitosta Paulalle boksin lainauksesta !  :mrgreen:   :sydan
http]

[size=85]
lk normaali umb. vkkk Delfoin Saimi
lk nvkkk Alise (sijoituskodissa)
kanat ja lampaat
lk collie Sandcastle's Treasure Me, tutuimmin Napsu
[/size]

Anonymous

#181
Ansku: Eipä mitään ja olinhan sen jo luvannut  :)

Karvakorvathamsula

#182
Niin. Hei tulin vasta kotimatkalla huomateksi, et olisihan voinu ostaa yhen boksin sulta  :D  mut jos sul niit on ja jos pääset/mä pääsen Tampereelle, ni jos sinne voisit tuoda ?  ;)
http]

[size=85]
lk normaali umb. vkkk Delfoin Saimi
lk nvkkk Alise (sijoituskodissa)
kanat ja lampaat
lk collie Sandcastle's Treasure Me, tutuimmin Napsu
[/size]

viiru

#183
Miekii pääsin jopa pikaisesti pyörähtämään näyttelypaikalla pentujenhoidon lomassa. Oli hauskaa vaihtelua olla vain ja ainoastaan turistin virassa läsnä, sekä toimittamassa talvikkopennelit uusiin koteihinsa (ai niin ja Saanan mokkapalat olivat taas valtaisan hyviä, oli jopa persaukisena ihan välttämätöntä tukea yhdistystä herkuttelemalla).
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Harmo

#184
Ihan mahtikiva päivä ja ihan mahtikivaa seuraa.Kiitos Spellcasterille kuljetuksista ja etenkin seurasta.Samoiten myös Helmille ja porukalle. :)

Eipä mennytkään ollenkaan niin huonosti kun ajattelin noiden uusien osalta.

delfi76

#185
Kiitokset Paulalla Nöpön kuskauksesta ja hoidosta :sydan
Nöpöllä meni myös hienosti Lemikissä EH+ ja Ulkiksessa Hyvä :)

PiiaL

#186
Tulipahan taas matkattua Suomea ristiin rastiin, semmosta se hamsterihulluus näköjään on. :D Eilen siis kotiuduin Marlan nurkkiin Tampereelle, sieltä tänään käytiin näyttelemässä Turussa ja sitten illalla Turusta Pasilaan ja Pasilasta Kuopioon ja Kuopiosta takaisin kotikonnuille. Meinasi tulla kyydityspulma, kun Lotta arvosteli hitaasti. En sitten kerennyt suunnittelemaani junaan Turusta. Itse yritin parhaani mukaan hoitaa assasihommat sutjakasti, että eteneminen ei ainakaan olisi ollut minusta kiinni. Onneksi Ken_G pelasti päiväni ja ajoi tuhatta ja sataa minut Pasilan rautatieasemalle hyvissä ajoin, että pääsin kotia kohti suuntaamaan jo tänään tai siis eilen(kun kello onkin jo yli puolen yön).

Meillä meni mukavasti, arvosanat (EH-) - ERI väliltä kaikilla ulkomuoto- ja lemmikkiluokassa. Igor Junior oli pitkisten S4 ja sai kuman turkista ja Kide oli ES2 ja sai kuman satiinista, Kide sai myös kuman lemmikkiluokasta(putosi sijoittuneista). Kaiken kaikkiaan kiva päivä oli, vaikka aikataulu vähän ressasikin. Tampereella sitten nähdään seuraavan kerran. :)

Ainiin ja meille tuli aikamoinen adonis Anninalta asutuslainaan, aivan valloittava Ärripurri* :sydan

Ken_G

#187
Aika pitkä päivä oli eilinen, osittainen kiitos siitä ruotsalaistuomarille. Mutta mikäs matkatessa, hyvät ajokelit ja matkakin tuntui taittuvan nopeammin kun oli juttuseuraa tällä kertaa. Näyttelypaikasta tykkäsin, talo oli ilmava ja valoisa ja buffallekin oikein oma ruokasali  :)

Aura oli lemmikkisyrkkien ykkönen ja ulkkiksessa 3. sija sertin kera. Pikku pörrö Fiber taas ei-standu syrkkien ykkönen ja paras nuori. Pari kumaa siunaantui lisäksi. Tampereelle sitten seuraavaksi.

spellcaster

#188
Joo, iso plussa näyttelypaikasta (vaikka meillä olikin vähän vaikeuksia löytää sinne  :mrgreen:  ), mukavan valoisa ja tilava, sali, istumapaikkoja oli riittävästi ja arvostelunkin jopa näki kun pöydän edessä ei pörrännyt juuri muita kuin assari  :P  Kiitos myös pet-syrkkien tuomarille ripeästä arvostelusta!  :)

Niin, ja kiitos sinulle joka et ollut vetänyt tyttöjen vessaa käydessäsi tarpeillasi, oli oikein mielekästä mennä omille asioilleen kun pytty on puoliksi täynnä tavaraa  :roll:  :upmfh:

Sirpa

#189
No niin, ei jaksanut illalla enää kirjoitella mitään, joten raapustellaan nyt. Oli hieno päivä kaikin puolin, vaikka pitkäksi venyikin. Lotan sihteerinä oli hauskaa vaikka jossain vaiheessa tulikin komento arvostella nopeammin. No, se tietysti näkyy arvosteluissa, aamusta tuli helpommin enemmän tekstiä lomakkeisiin, iltapäivällä mentiin hyvä-hyvä-ok-erittäin hyvä-linjalla, meikäläisen käsialasta nyt puhumattakaan ja kaikki saatiin pakettiin kunnialla. Oli paljon hienoja hamsuja, ei pelkästään Julius ja poikaset vaan ihan kaikki. Harmi etten ehtinyt yhtään käydä kuikuilemassa kääpiöpuolella.

Kaikki järjestelyt toimivat mielestäni moitteettomasti, ruoka oli hyvää ja kyllä: jos on tarpeeksi hyvää makaronilaatikkoa, se ei tarvitse ketsuppia  :D Mainiota oli. Ja ihan erityiskiitokset meidän assistentilla (Piiahan se oli?). Homma toimi ajatusta nopeammin ja jos arvostelussa kestikin, niin syyttävä sormi saa sojottaa sihteerin ja/tai tuomarin suuntaan, assistentti on tällä kertaa kaikken moitteen yläpuolella.

Minähän innokkaana kuvailin hamstereita, kameralle tallentuivat melkein kaikki ulkkiksen lyhytkarvat ja jonkinlainen osa pitkäkarvaisista ja ei-standuistakin. Ikävä vain en ollut huomannut tarkistaa kameran asetuksia ja kuvasin koko päivän ilman salamaa. Onneksi näyttelytilassa riitti valoa etteivät ihan kaikki epäonnistuneet ja kamerasta löytyy muutamia todella onnistuneitakin otoksia. Kysymys vain kuuluukin, että miten saisin toimimaan yhteen 64x Win 7-läppärin, Canon 350D:n ja Picasan...

Ja toivottavasti kaikki kyytiläiset pääsivät illalla vielä säädylliseen aikaan kotiinsa ilman suurempia kommelluksia.

Rossu

#190
Kiva oli näyttelypaikka, viimeks tuolla oli GG:ssä 2009. Meille tuli ihan hyvät arvostelut, Lilac "Lili" sai molemmista, ulkkiksesta ja lemmikistä EH- ja Locking Up The Sun "Leevi" sai ulkkiksesta H ja lemmikistä H+, lisäksi ulkkiksesta tuli EP "Sihteerin suosikki", purkillinen  maissipilttiä :)
Syrkkipoitsu Locking Up The Sun "Leevi", lks blondi (26.11.2010)

Muistoissa]Talvikkotyttö Milla, normaali (29.7.2008-16.12.2010)[/color]
Syrkkineiti Lilac"Lili", pk keltainen umborous

HamsterSailor

#191
Joo, oli kiva päivä :) Kusti sai lemmikistä ERI:n ja KuMa:n sekä ulkkiksesta H:n. Ja kiitos Rossu seurasta :)

Rossu

#192
Joo, samoin :)
Syrkkipoitsu Locking Up The Sun "Leevi", lks blondi (26.11.2010)

Muistoissa]Talvikkotyttö Milla, normaali (29.7.2008-16.12.2010)[/color]
Syrkkineiti Lilac"Lili", pk keltainen umborous

MirkkuH

#193
Onnea kaikille menestyneille :)

Veeralle robo-sijoituksista+serteistä ja Nape syrkkien hyvistä tuloksista :)

Meidän pikku kinkkineiti Garcia sai sertin :P , kiitos Marlalle ihanasta tytöstä.

wiidii

#194
Minulla oli ihan kiva näyttelypäivä! Mulle tultiin jossain vaiheessa informoimaan että ulkkissyrkeissä kestää niin olin "ihan tahallaan" vähän hidas.  :D  Ajattelinpa vain, että tulisi edes jonkun verran tekstiä kaikkien papereihin.
Tosi ihania hamstereita oli taas lemmikkiluokassa, suurin osa oli aivan mahtavasti hoidettuja ja kaikin puolin täydellisiä otuksia. En ole pitkään aikaan saanut arvostella niin hyväkuntoisia ja rauhallisia(!!) nuoria hamstereita, mikä oli aivan mahtava yllätys! Yleensä sieltä porukasta löytyy aina muutama supervilkas pureskelija, mutta tänään ei yksikään lapsista edes näykkäissyt - muutama vanhempi sitten taisikin kyllästyä mun vetkotteluun kun päätti sormia maistella sitten ihan koko ajan.  xD
PLH1-5 sijat oli mulla harvinaisen vaikeita päättää, n. 12 hamsteria sai ERI:n arvosanaksi ja siitä sitten piti 5 parasta päättää - ihan älytön homma! Olkaa siis ylpeitä teidän sijoituksistanne! Ps. ykköseksi tullut oli kyllä silti ihan ykkönen! Kaiken puoli ihana.  :lov

Ulkkispuoleenkin olin ihan tyytyväinen, meidän 2-kuukautinen teini pkr suklaa Bixbite sai hurjat kehut, EH+ arvosanan ja vielä kunniamaininnan rexauksesta. Melkeen jo sertiä oottelin EH+-arvosanan takia, mut unohdin että Lotta ei jaa sertejä muille kuin erinomaisille. Pöh.  :D  Jekku sai arvosanakseen H+:n ja Femma myös H+:n. Pitääks mun nyt tyytyä sille vain kahteen sertiin kun se nyt näköjään rupsahtaa aina ennen näyttelyjä?  :haha

Hyvä että mun makaronilaatikko kelpasi - en yhtään muistanut että se ketsuppikin olisi ihan jees sen ruuan kanssa - mähän olen itse ihan anti-ketsuppi-ihminen enkä tajunnut.  XD
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.