• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely, Littoinen 26.3. (SHY)

Aloittaja Vevve, 12.02.11 - klo:21:44

« edellinen - seuraava »

MirkkuH

#165
Ai kun kiva, näkee melkein livenä kuvaa :)

Nape

#166
Nyt kun näki nuo kuvat niin kyllä tekis mieli olla itsekki paikan päällä :)

Sintturainen

#167
^Juu sama täällä  xD

Anonymous

#168



Ulkkis arvostelut menossa vasta numeros 30 ja lyhkiksissä meni 4tuntia joten pitkä on ilta vielä :twisted:

Nape

#169
voi hui. Siellähän menee tosi pitkään!

Sintturainen

#170
No nyt ei niin kadutakkaan että en päässyt näyttelyyn  :twisted:  :D   No ei vaan, pitäkäähän hauskaa vaikka vähän venyykin!

spellcaster

#171
Päivä meni tosi nopeesti kun oli juttuseuraa  ;)   Ja paaljon ihania hamstereita!  :sydan

helmi2011

#172
komppaan Spellcasteria! Loppuajasta alkoi jo vähän puuduttaa, mut pitkä odotus palkittiin:)
Meidän ensimmäinen näyttely käyty menestyksekkäästi. Kyllä piti kovin jännittää omien ja muidenkin puolesta.
Ehdottomasti ollaan jatkossakin mukana jonkinlaisella kokoonpanolla :)
mukava oli nähdä jälkipolvien menoa myös ja kotiin tuli mukaan uusi suloinen vaavi :)
Syyrialaiset:
London Lutuinen 02/11, pks hopeanharmaa umborous
Lavender's Delightful 03/11, pks creme
Yam Yam's Banana Bomb 07/12, pk hopeanharmaa umborous
Tom Thumb 8/12, lk kyyhkynharmaa
As Long As It's Not About Love 11/12, pk hopeanharmaa
Talvikko:
Lumi 8/12, helmiäsinormaali

Eevi

#173
Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"

Siis mikä tää kuva on ?! Ihan kamala...  xD
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Vevve

#174
Kiva päivä oli, vaikka olinkin ihan rättipoikki. Kääppäreiden arvostelut sujahti nopeaan, pahoittelen jos arvostelukaavakkeissa on vääriä sukupuolia, huomasin jossain vaiheessa talvikoiden nuorien arvostelua että olen tainnut ruksia kaikkien nuorten urosten sukupuoliksi naaraat  :D  :D

Pistetään väsymyksen piikkiin myös muu sekoiluni, buffetissa typerä hattu päässä enkä osannut edes laskea  :D

Mulla meni hyvin myös elikoiden osalta, omat kasvatit robot Bernadotte S1+Sert ja Bartholomey S1+Sert ja Bernadotte myös paras nuori  :sydan

Saana

#175
Onnea Vevve robomenestyksestä! Mä jännään täällä vielä tuloksia. Marla tuo ne ihan just mulle ni saatte ne vielä tänään nettiin. Ja Pokeri ja Gorppa tulevat kotio takas! :sydan

Henni

#176
Todella mukava näyttelypäivä oli :)  Ekaa kertaa toimin assarina ja homma sujui ihan mukavasti.

Kaksi syrkkiä olin ilmoittanut ja niiden menestykseen olen kyllä todella tyytyväinen. Molemmat saivat lemmikkiluokasta arvosanaksi EH+. Ulkomuotoluokasta Roope sai H-:n.
Selma oli varsinainen yllättäjä ja sai ulkomuotoluokasta ERI:n ja oli lyhytkarvaisten syrkkien S1 sai sertin ja oli BIS 1. :shock:  :)
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

Nape

#177
Sain hamsut kotia tuossa reilu tunti sitten, kiitosta vaan Paulalle, kun meijänki tyypit pääs mukaan :)
Meillä meni yli odotusten: Lissu sai lemmikistä eri:n ja kuman, en oikeen tiiä mistä se kuma tuli, kun en itse ollut paikalla. Lyhkiksissä Lissu sai eh:n, oli paras nuori ja sai kuman väristä. Oma kasvatti Filip oli pitkisten S5 ja oli tuomarin suosikki, arvosana eh+.
Oon siis positiivisesti yllättynyt ja tosi onnellinen :)

Onnittelut kaikille menestyneille :)

Maiju*

#178
Me kipastiin lemmikkien palkintojen jälkeen veke miehen kanssa, piti lähteä koiria pissattamaan ja syrkkien viralliset oli vielä kesken.

Tuloksia vähän meidän poppoolta:
PLH4 Shining Star, lk sat syyrialainen  :sydan
PLH1 & BIS1 GG10 Tarinan Iso Paha Susi*, vkh tv   :sydan
Paras nuori (lemmikkikääpiö) Great Minds Think Alike, vkh tv  :sydan

Virallisessakin tuli mukavia arvosteluja, niihin en vielä ehtinyt tutustua tarkemmin, pitänee lukaista laput läpi.

Sen verran jos saan motkottaa, että ihmiset rakkaat, kun tulette näyttelyihin jälkikasvunne kanssa, niin katsokaa pliis mitä ne lapsenne milloinkin touhuavat.
Musta on sangen epämiellyttävää havahtua siihen, että eräs lapsi kolmatta kertaa nuoli meikäläisen boksikassia, vaikka jo toisella kerralla hänelle sanoin että älä jooko koske siihen kassiin.
En siis tarkoita tätä syyttelynä enkä mollauksena, vaan toiveena että näyttelyt saataisiin jatkossakin pidettyä mukavina ja viihtyisinä tilaisuuksina kaikelle hamsterikansalle.  :)
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Saana

#179
Sain ihanan Sidni Supersulkun Karolta. Voi miten se on niin viaton pieni possuli :lov

Mun hamsuista oli vaan Pokeri ja Gorbatsov esillä.

Pokeri sai ulkkiksesta H:n ja oli paras vetsku. Lemmikissä ERI- ja sielläkin paras vetsku. Pokeria sanottiin ikäistään nuoremmaksi. Hihih. :P

Gorbatsov sai ulkomuotoluokasta EH:n ja lemmikissä ERI:n, mutta tippui juuri palkintosijoilta ja sai siitä hyvästä kuman.

Ja sit pikkasen negaa tuloksista. Kahteen otteeseen sanoin, että laittakaa nimien yhteyteen tittelit, mutta taas niitä puuttuu ainakin osasta tuloksia. Nyt joudun tarkistamaan kaikki läpi luettelosta ja siihen menee ikuisuus. Osasta tuloksia puuttuvat myös eläinmäärät. :/