• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely, Littoinen 26.3. (SHY)

Aloittaja Vevve, 12.02.11 - klo:21:44

« edellinen - seuraava »

Maiju*

#150
Mäkin just vasta hain ulkovarastosta boksikassin, mitä sitä turhaan kiirehtimään.  :angel
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Henni

#151
Tosi kiva päästä taas näyttelyyn :)
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

HamsterSailor

#152
Tän illan missio on laittaa tuoreruoat "kylpyyn" ja leikata kynnet. Boksi on jo valmis :)

Nape

#153
Mä tuossa laittelin boksit ja minidunat valmiiks, Pena vie hamsut Paulalle nyt illalla, että pääsevät oikeen yökyläileen. Ei tartte sit aamulla aikasin lähtee Paulan kuskeineen hakeen hamsuja meiltä.

Sintturainen

#154
Oikein mukavaa näyttelypäivää kaikille!

Rossu

#155
Leikkasin tuolta meidän Lililta vähän kynsiä, kun pitkiltä näyttivät. Sitten vielä boksit valmiiks, ja ruoat :)
Syrkkipoitsu Locking Up The Sun "Leevi", lks blondi (26.11.2010)

Muistoissa]Talvikkotyttö Milla, normaali (29.7.2008-16.12.2010)[/color]
Syrkkineiti Lilac"Lili", pk keltainen umborous

Maiju*

#156
Kynnet leikattu ja boksit kunnossa, sit kun malttais mennä vielä aikaisin nukkumaan.  :yes:
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

wiidii

#157
Meikäläinen vasta raahasi boksikassin ylös varastosta.  :D  Ihan outoa kun joutuu raahaamaan kauheasti ylimääräisiä bokseja mukana kun tulee ja menee hamsuja jokapaikkaan.

Ruuatkin on melkeen valmiit, otin jo lihamakaronilaatikot pois uunista ja lyön kohtapuoliin kasviksen sinne. Iiks, saa nähdä onnistuuko.  :D
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

spellcaster

#158
Pieksut sentään! Mä meinaan ihan kokonaan unohtaa tulostaa sen kuitin!!  :shock:  Onneks joku mainitsi näyttelymaksut...  :huh

Sirpa

#159
Onpahan sekä Ilmatieteenlaitos että Foreca luvanneet huomiseksi ainakin eteläiseen Suomeen ihan  mukavaa keli eli toisin sanoen ei pitäisi olla lumisadetta tai muuta penseätä tiedossa. Sinällään keli näyttää hyvältä ja sitä toivotaankin. Onneksi on varattu tarpeeksi aikaa matkaa varten, että voi hyvillä mielin mummoilla ratissa, jos tilanne sitä vaatii. Suosittelen samaa muillekin pitkämatkalaisille   :yes:

Kirppu

#160
Apuva tää näyttely on jo huomenna.  :D  Toivottavasti oon nyt muistanut kaiken... Kuitti ja eläimet nyt ois ne tärkeimmät. Onneksi saa nukkua pitkään, herätys vasta yhdeksältä, kun näyttelypaikkakin on ihan lähellä. :)

HamsterSailor

#161
Nyt on porkkanat ja parsakaalit uimassa ja tavarat kasassa, enää kynsien leikkaus. Lähtö Littoisiin on klo 8, joten mulla ei edes oo kamalan aikanen herätys :)

Saana

#162
Miepä kävin heittämässä PiiaL:n Marlan tykö. Ja pistin pari pellillistä mokkapaloja mukaan. Ostakee paljon niitä, ne on rakkauvella tehty! :sydan Mulle voipi huomenna soitella, jos tarvihee katella netistä jotain. Olen melkein koko päivän netin äärellä. Saa soitella sit ihan muutenki ja kertoo mikä meininki siellä o ja laittaa vaikka tuloksia tekstarilla. :)

Sihteereille vielä muistutukseksi, että päivämäärät arvostelukaavakkeisiin ja tittelit tuloksiin! Ja antakaa Marlalle sitten tulokset niin saan ne täällä Tampereen päässä.

Onnea kaikille koitokseen! Viettäkää erinomaisen mukava ja ahkera päivä! :)

Sirpa

#163
Jahas, näyttelypaikalla ollaan ja tuossa ympärillä puuhataan jo kaikkea. Matka meni hyvin, keli on mitä mainioin ja tuomaritkin on jo paikalla.

Anonymous

#164
Arvostelut tuntuu menevän todella hitaasti, muuten ihan kiva päivä ollu tähän asti.


Lisää tulee päivän mittaan.