• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely, Lahti 24.9.2011

Aloittaja Nape, 28.01.11 - klo:11:33

« edellinen - seuraava »

Hamsutin86

#120
Hei.

Mistä saan tietää, että onko minun näyttelyilmoitus kunnossa, lähetin sen postiin jo viimeviikon alussa. Maksan näytelymaksun 7 päivä. Maksetaanko se näyttelyluettelo siihen samaan tilille kun tilasin sellaisen. 11€+1?

spellcaster

#121
Saat juuri ennen näyttelyä vahvistuksen joko postitse tai sähköpostiin jos ilmoitit myös s-postiosoitteesi. Vahvistuksessa ilmenee tiedot tuomareista ja aikatauluista. Jotkut ovat myös lähettäneet liitteenä vielä listan josta näkee montako hamsteria olet ilmoittanut ja paljonko ilmot maksaa.
Näyttelyluettelo maksetaan samalla kun maksat ilmoittautumisetkin :)

tiiahei-

#122
Nyt on 3 omaa ja yks veljen hamsu ilmottu tonne näyttelyyn ((:

Kai se sähköposti ilmo menee silti perille vai kirjotin vahingossa Lahen näyttely 24.9.2011 enkä Lahden näyttely :DDD?

Saana

#123
^Menee perille. :D Mutta toivomma silti huolellisuutta ilmoittautumisissa, koska itse ilmojen korjaaminen on aika aikaa vievää.

tiiahei-

#124
Joo, yritin olla todella huolellinen itse ilmo-osuuden kanssa ja tarkistin sen moneen kertaan. En vaan tajunnut tarkistaa viestin otsikkoa :D

spellcaster

#125
Ääähh... taitaa sittenkin jäädä tämä näyttely väliin kun taloudellinen tilanne ei anna nyt toistaiseksi yhtään periksi  :-|   Grand Galaan sitten...

GaneshaX

#126
Mulla kans näyttää tilin saldo sellaselta, että seuraava näyttely on Grand Gala. No, silloin vois olla jotain näytille tuotavaakin...  :|
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

HamsterSailor

#127
Maanantaina lähtee ilmot postiin :)

Ken_G

#128
Juu ei olis oikeasti mullakaan varaa maksaa, mutta meneehän se raha kuitenkin yhdistykselle hyvään tarkoitukseen ja on kumminkin pakko saada kakaralauma ekaan näytskäänsä  :D

tiiahei-

#129
Millos tulee tiedot lopuista tuomareista? ((:

Humselo

#130
Nyt on elämän ensimmäinen ilmottautuminen, elämän ensimmäisen hamsterin kanssa, lähetetty!

Vähänkö jänskättää, vaikkei hamsteri edes ole minun vaan poikani. Ja näyttelyurakin alkaa vain lasten lemmikkiluokasta  :c8  :)

Talvikot, Unni, Svetlana, Pirita ja Pekko
syrkki, Salmiakki

tiiahei-

#131
^No jostainhan se näyttelyura on aloitettava! ((:

Markka

#132
Onko näyttelyyn mahdollista osallistua kahteen luokkaan, lasten lemmikkiluokkaan ja ulkomuotoon? Jos on, miten se kirjoitetaan ilmoon? Olen säpöllä ilmottautumassa?
Jos voisitte vastata nopesti, olen tekemässä ilmoa nyt...Kiitos...
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12

Marla

#133
On mahdollista. :) Kirjoitat hamsterin tiedot ohjeistuksen mukaan erikseen lemmikki- ja ulkomuotoluokkaan. Mallit löytyvät täältä: viewtopic.php?f=20&t=9647

Noudattakaahan nyt ihmiset noita ohjeita - jonkin verran on tullut väärässä muodossa olevia ilmoittautumisia! Niitä ei ole lähetelty takaisin korjattavaksi, mutta luettelontekijän työ helpottuu huomattavasti, jos ilmoittautumiset täytetään mallin mukaan.

Markka

#134
Eli molempiin eri?
Ymärsinkö oiken?
Sori kärsimättömyys: eka näyttely :D
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12