• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely, Lahti 24.9.2011

Aloittaja Nape, 28.01.11 - klo:11:33

« edellinen - seuraava »

tiiahei-

#195
Lainaus käyttäjältä: "sarsu"Mites mun pitäis tehdä, kun ilmotin vahingossa yhden hamsterin joka ei tulekkaan?  ;)  Ilmotanko jollekkin paikan päällä ettei tule?

Käsittääkseni ilmoittautumista ei voi perua ellei eläin sairastu (tarvitaan eläinlääkärin todistus) tai kuole. Toki voit vain ilmoittaa ettei hamsteri osallistu näyttelyyn, mutta joudut silti maksamaan näyttelymaksun senkin hamsterin kohdalta ;)

wiidii

#196
Juu, eli tosiaan, joudut maksamaan näyttelymaksun myös hamsterista, vaikket toisi sitä paikalle. Lääkärintodistusta vastaan (eli jos eläin on sairas tai kuollut) voi maksun jättää maksamatta.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

lentsu

#197
Mä ilmoitin etanapostilla 12 roboa, ja jos etanalla on toisaalta tullut vielä 7, toi 9 ainakin triplaantui vielä.  :)

Mutta hei, NYT olisi aika ilmoittaa mulle, olenko mä siellä syrkkituomari vai kääppäritäykkärin tekijä, sillä en ilmoittanut mun syrkkejä ja sain luvan ilmoittaa ne myöhässä, MIKÄLI joku englantilaisista sittenkin saadaan. Chris ei pääse, David ei pääse. Multa loppuivat siinä britit, joten onko jollakin vielä tiedossa vaihtoehtoja?

Mulle käy hyvin arvostelu, en olekaan ollut ikiaikoihin pitkisten tuomarina, mutta tahtoisin vähitellen tietää asianlaidan.  :)

KaisaM.

#198
Sitten jos pk syrkeillä on ulkomainen tuomari, en mun englannintaidolla uskalla varmaan olla sihteerinä. Mutta kunhan asiaan tulee selvyys ennen näyttelyä.  :)
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

delfi76

#199
Eilen totesin, että Jekku on aika hyvässä kunnossa.... mutta en ilmoittanut sitä näyttelyyn, kun en itse ole tulossa. Otetaanko lemmikkiluokkaan jälki ilmoja ja voiko ystäväni ilmota sen paikan päällä vaikka minä en ole omistajana mukana??

Ken_G

#200
No voi harmi kun et ole tulossa.. olisin tuonut Beladoran sulle syliteltäväksi  :S

Sintturainen

#201
^^Kyllä hamsterin voi ilmoittaa vaikka omistaja ei ole itse paikalla, jos vain se kaverisi sit huolehtii hamsustasi, esim. aamulla oikealle pöydälle...yms.

Anonymous

#202
Onko muuten tietoa vielä otetaanko ulkkikseen jälkiilmoja?

delfi76

#203
Kiitos vastauksesta, eiköhän tuo taikahamsu huolehdi :lov
Ken G harmittavasti anopin 60v samana päivänä, mutta toivottavasti tuot tytön myös Hyvinkäälle, niin näen Beladoran sit siellä :) Paula voi käydä tytön löllyttelemässä mun puolesta  xD

Markka

#204
Minne vien Bellan näyttelyssä, se osallistuu ulkomuoto- ja lasten lemmikkiluokkaan?
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12

Rossu

#205
^Jos osallistuu molempiin (niin kuin sulla), niin ulkomuotoluokan pöydälle, josta assarit                           arvostelun jälkeen vievät lemmikkiluokan arvosteluun :)
Syrkkipoitsu Locking Up The Sun "Leevi", lks blondi (26.11.2010)

Muistoissa]Talvikkotyttö Milla, normaali (29.7.2008-16.12.2010)[/color]
Syrkkineiti Lilac"Lili", pk keltainen umborous

Markka

#206
Mistä tunnistaa ulkomuotoluokan pöydän? :oops:
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12

Sintturainen

#207
Pöydissä on laput missä lukee mitä siinä arvostellaan ja tuomarin nimi.

Markka

#208
Hyvä...
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12

Ninde

#209
Niin siis se tuomarin nimi lukee tuomarin arvostelupöydässä ja elämiä ei viedä tälle pöydälle vaan erillisille eläinpöydille, joissa lukee luokkien nimet, esim. "ulkomuotoluokan syyrialaiset".