• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Uudet tulokkaat 2

Aloittaja Mustikkamaan, 31.12.10 - klo:14:48

« edellinen - seuraava »

Eve87

#150
^ Meidän Eemelikin on tänne päässyt ihasteltavaksi :) Tuo on kyllä Eemelistä niin suloinen kuva tuossa  :lov

Tässäpä meidän uusi tulokas; LK Musta valkonauhainen laikukas neito Butterfly Effect eli tutuille Bee :)


 :lov


Pitkään olinkin etsinyt mustaa laikkua, nauha oli sitten vain plussaa ;)
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

EveM

#151
Kaunis Bee  :lov
*Ensimmäisen hamsterinsa ihmettelijä*

nuuttiboyy

#152

SatuH

#153
Meille kotiutui tänään syrkki poikanen. olihan tämä pakko ottaa, kun on Capon jälkeläinen :lov

Tässäpä Pikkumökin Argos eli tutummin Remy

MortimerRiddle

#154
Remy onkin oikein suloinen kaveri!  :lov
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

Hyppis

#155
On jo miljoonasti pitänyt laittaa tänne kuvia meidän uudesta tytsystä mut enhän mä oo saanut aikaan :D Tässä nyt olisi kuitenkin kuveja, Mustikkamaalta tullut hopeanharmaa kilppari-tyttö Ananas, kutsumanimeltä Nami. Ihana tyttö, kaikkea sitä mitä toivottiinkin :) ihan mahdoton kuvattava, sillon kun kamera olis nappaamassa kuvaa niin neiti viipottaa jo toisella puolella dunaa xD näistä kuvista jo kasvanutkin hurjasti, kuvat otettu muistaakseni lähellä neitosen saapumispäivää.




Mustikkamaan

#156
^Eeeeeeei mitkä ihrapussit roikkuu kainaloista  XD Mites siinä noin pääsi käymään  :oops: Onhan penskat perinteisesti semmosia aavistuksen pönäköitä (varsinki tuntuu et naaraat käyttää ihan 15-0 hyväkseen sen että kippo on täynnä mättöö), mut toi näyttää jo tosi härskiltä tossa kuvakulmassa - ei se oikeesti ollu ihan noin tursuava...  :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Rose

#157
Mulle tuli tämmönen ihana poika viralliselta nimeltään Breaking Dawn mut kutsumanimi vielä hakusessa, ja suuret kiitokset taikahamsulle  :)



Anonymous

#158
^Oi siellä toinen on niin uteliaana jo ja noi pojat on ollut todella kesyjä sekä rauhallisia joten niille tuskin tarvitsee paljoa antaa aikaa tottumiseen. Olemme joka päivä niitä käsitellyt ja kiva kuulla Rose että olet tyytyväinen (pahoittelen etten kerinnyt kotia hakuaikaan).

Rose

#159
Ihan älyttömän rohkea ja rauhallinen se on kyllä, tai mitä mulla on aijemmin on ollut tossa iässä kaikki hamsterit semmosia rauhattomia sinkoilijoita. Annan sen ainakin tän illan olla omissa oloissaan, ja kuvat tosiaan otin vaan nopeesti kun ei tuntunut ollenkaan stressaavalta tai jännittyneeltä, niin tuskin siitä kummemmin haittaa oli :)

Anonymous

#160
^Ei varmastikkaan  ;)

Anonymous

#161
Tänään kotiutu tällainen pikku Sipe poika meille :lov


Sahapukki

#162
Voi kun on suloinen Sipe. (: // Mistä linkitätte kuvianne tänne?
Ylpeä, kolmen hamsterin omistaja :-)

Anonymous

#163
Mä linkitän aijaa.comista

Veda

#164
Sipelle terkkuja  :)

Mä linkitän kuvia Photobucketista.