• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely Hyvinkää 12.2.2011 (SHY)

Aloittaja Mustikkamaan, 22.12.10 - klo:10:18

« edellinen - seuraava »

jonna

#225
Mulla on jo ollut kaikki laitettuna hyvän aikaa ja olin ylpeä itestäni että nyt ei jäänyt mikään viime tinkaan ja kaikki on ajoissa valmista.
Kunnes juuri äsken muistin että kah piru, tarttis varmaan maksaakin noi ilmot  xD

lentsu

#226
Mulla on vielä kaikki tekemättä. Myös ne maksut.  :huh

Mutta Jonna näet huomenna Dainichin ja oon ihan varma, ettet tunnista sitä! Mitä nyt nauhasta ehkä... siitä on tullut nättimys.  :lov

Juulia

#227
Mäkin ajattelin kohta laittaa pienille boxit valmiiksi ja ruoat likoamaan.

Hui, kun luin tätä ketjua "väärinpäin" ja Heidi ilmoitti että tili- ja viitenumerot löytyy näyttelykutsusta, niin pelästyin että tili- ja viitenumero on muuttunu ku en ehtiny lukee kun alun xD . Onneks ei ollu :P .
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

jonna

#228
Lainaus käyttäjältä: "lentsu"Mutta Jonna näet huomenna Dainichin ja oon ihan varma, ettet tunnista sitä! Mitä nyt nauhasta ehkä... siitä on tullut nättimys. :lov

Oi kun kiva!

Ninde

#229
Sairastapauksen vuoksi Saija Kukkohovi on estynyt arvostelemasta näyttelyssämme.

Tuomarijako on muutettu seuraavanlaiseksi:
Tuija Johansson - pk syyrialaiset (um-luokka), ei-standardisyyrialaiset
Satu Evilampi - lk syyrialaiset (um-luokka)
Niina Eskelinen - kaikki ulkomuotoluokan kääpiöhamsterit
Heidi Harju - lasten lemmikkiluokka

Ilmoittautumisen voi tuomarimuutoksen vuoksi voi peruuttaa aamulla näyttelypaikalla. Mikäli et tuomarimuutoksen vuoksi osallistu lainkaan, pyydämme ilmoittamaan siitä mahdollisimman pian sähköpostitse Heidi Harjulle mailto:heidimarialehikoinen@gmail.com">heidimarialehikoinen@gmail.com.

Anonymous

#230
Eikö Toivosen Niina toimikkaan tuomarina?

Ken_G

#231
Niin, kuka tuomaroi lemmikkikääpiöt ja -syrkit ?

lentsu

#232
Lemmikkiluokkiin ei ole tullut muutoksia. Viime hetken uudelleenjärkät koskevat vain viral.luokkia.

tai siis en tuosta lasten lemmikkiluokasta tiedä.  :roll: Mut oman tietoni mukaan Toivosen Niina on kyllä kovasti tulossa paikalle.  :)

Ninde

#233
Lemmikkikääpiöiden ja -syrkkien tuomarit eivät ole muuttuneet sitten sen mitä näyttelyvahvistuksessa on ilmoitettu.

Eli syrkkien avoimet luokat arvostelee Salla Salonen ja Niina Toivonen loput (eli kääpiöt ja syrkkien nuoret ja vetskut). Lasten lemmikkiluokka oli siirretty alkuperäisestä (Niina T) Saijan arvosteltavaksi ja nyt siis tuomari muuttuu jälleen kerran.

Pahoittelen viime hetken tuomarivaihdoksia, mutta joskus tämä vain menee näin. :) Onneksi sentään näinkin helposti järjestyi tällä kertaa, kiitos kaikille joustamisesta!

Hessuinen

#234
Tää on ihan hämärää. Yritin selvittää reitithaun kautta kuinka kauan täältä ajaa tuonne näytskäpaikkaan, mutta kolmesta eri paikasta tuli kolme eri vastausta, ja jokaisessa aika heitti toisesta noin puolella tunnilla, olivat tyyliin 1h30min, 2h1min ja 2h 40min. Kai sitä pitää pelata varman päälle ja varata yli kaksi ja puol tuntia matkaan kun ei yhtään tiedä mikä pitää paikkansa. :huh
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Ken_G

#235
Matkaa lienee noin tai lähes 200 km joten kyllä siinä kannattaa lähestulkoon se 2,5 h varata. Kesäyönä ilman tutkaa voisi 1,5 h onnistua, ehkä..  :D

Edit: Varmaan kannattaa vetää motaria Nummelan seudulle ja sieltä 25-valtatietä Hyvinkäälle.

Hessuinen

#236
^Joo kato kun mulla ei ole mitään suhteellisuuden tajua kuinka kauan voi mahd. kestää ajaa, varsinkin kun pääsen käytteöemään autoa niin harvoin. :D Mut ehkä mä otan varmuudeksi vaikka täydet 3h, eipähän ainakaan ole myöhässä..
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Maiju*

#237
Kaikki valmista, josko sit painuis petiin niin ois virkeät simmut huomenna.  :)
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

jensku

#238
Täälläkin on kaikki valmista. Just sain tehtyä.  :D
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Nilla

#239
Onnea kaikille huomiseen näyttelyyn  :)  Ois ollu tosi kiva päästä itsekin pitkästä aikaa.
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!