• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely Hyvinkää 12.2.2011 (SHY)

Aloittaja Mustikkamaan, 22.12.10 - klo:10:18

« edellinen - seuraava »

Anonymous

#195
Onneks on oman kylän näyttely niin ei tartte herää aamulla aikasin :mrgreen:

jensku

#196
Täällä joudutaan heräilemään viiden maissa. Saas nähä tulen olemaan yö virkku. XD  Meidän kotipihalta näyttely paikalle näyttäs oleva 2h 49min ajomatkaa (eipaha) :D
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Mustikkamaan

#197
Meitsi kävi ostaa ruoka- ja leivontatarvikkeet just. Muut asiat onki aika pitkälti hoidossa, perjantaina sit leipominen + ruoanlaitto + ruusukkeen silitystä. Näyttelyä edeltävät illat on aina ihania, siiderii ja näpertelyä  :lov Niinku näin toimihenkilönä :D

Muillaki hallituslaisilla taitaa olla aika säpinä jo meneillään, ainakin hallituspalstalla käy semmoi kuhina :P
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Nape

#198
Mä meen huomena kauppaan ja ostan niitä salaatti- ja leipätarpeita. Perjantainai-iltana sit täys rähinä päälle :D
HUomena samoin käväsen näyttelypaikalla :)

Sirpa

#199
Minäkin olen jo ihan tärisemässä että kohta pääsee näyttelyihin, jee  :mrgreen: Sen siitä saa kun asustaa tällä hetkellä ilman hamsteria ja nytkin on mennyt pari viikkoa etten ole käynyt edes viikonloppuisin Tampereella Loviisaa katsomassa. IHANA päästä Niinan sihteeriksi ihastelemaan syyrialaisia ja talvikoita, maltan tuskin odottaa.

Vevve

#200
Mulla alkaa kans vähitellen tohina täällä, perjantaina pitää leipoa ja huomenna leikellä kaikkien elikoiden kynnet ja kaikkee.  :D

Lakupekka

#201
Minä lasken jo sekuntteja.  :pilehile:

Mulla vaan yks mukaan niin hommat nopsaan hoidettu. Ja jätän sen vaatteiden katsomisen ja boxin kunnostamisen perjantaille kun luultavasti silloin jo sellainen jännitys että pakko duunata jotakin.  ;)
Sydämen hamstrasivat pikku paholaiset,

Syrkki Wen ‹3
Kiinari Elli. ‹3

KaisaM.

#202
Mun pitää ajaa tänne Kotkasta mistä on tuplasti pidempi matka kuin Lahdesta, plääh  :c8  Mutta ei se mitään, aika paljon kilometrejä tulee taas hamsuillekin... :D Lahti-Kotka-Hyvinkää-Kotka-Lahti...  xD  Onneksi ei tule kuin 3 ja kyyditettävät.  :)
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Nape

#203
Kävin kirjoittamassa vuokrasopimuksen :) ai että, kyllä tuo mun mielestä on tosi kivanoloinen paikka :)

Mustikkamaan

#204
^Jeij :) Näyttelypaikoissa jännittävintä on aina ehkä pöytien riittävyys sekä keittiön koko ja varustus.

Mä just kirjotin poikasten rekkarit valmiiks, että saan sit rekisteröityä ne näyttelyssä.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Nape

#205
Siinä on tosi hyvänkokoinen keittiö + puffatila pöytineen ja tuoleineen :)

Vevve

#206
Hienoo!

Multa tulee vähän extemporeen myyntiin yks siamese -hiiripoitsu, ko se asu äidin luona laumassa mutta ne oli alkaneet tappeleen.  :) Hitsi ku vielä muistas mistä poikueesta ja millon se on syntynyt  :D

Maiju*

#207
Mä en oo vielä tehnyt mitään näyttelyvalmistautumisia, en mä oo ees 2 päivään ollut kotona.  :nuija:
No, onhan tässä vielä aikaa.

Hiiriä en oo ees kattonut että mitä lähtee mukaan, pitäisi sekin urakka tehdä huomenna.
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

TiBe

#208
Kerrankin mulle käy näin, että näyttely valmistelut on myöhässä :D Boksit + boksi kassikin on vielä kellarissa varastossa :oops: Jospa ne hakisi sieltä pesuun pika pikaa :P
Crystal\'s talvikot
http://crystals.nettisivu.org/

Anonymous

#209
Mulla kaikki boxit viel hyllyn päällä kattomatta ja teen sen vast huomenna kunhan jaksaa. Onneks ei oo mitään hommia taas pitkästä aikaa vaan saa nauttia ihan vaan seurasta ja näyttelystä. :)