PiNan Ystävänpäivänäyttely, 26.2.2011, Tampere

Aloittaja Marla, 22.12.10 - klo:02:23

wiidii

Mä tajusin vasta nyt katsoa missä toi näyttelypaikka on, tarvii tehdä kaksi käännöstä täältä Raholasta niin ollaan jo perillä.  xD  Pääsen taas testailemaan tonne jäisille kaduille autonkäsittelytaitojani.. Myynti-ilmoitustakaan en ole vielä kirjoittanut, taidan laittaa Maukun kirjailemaan kun minulla on niin huono käsiala ja tulostimet ei toimi täällä.  :D  Nähdään ylihuomenna!

(Hei, olen Marjut ja elin perjantaissa vaikka on torstai. :D No, yksi päivä lisää paapoa hamstereita...)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

mirauh

Mahtava fiilis, olin jo suunnitellu miten käyn juttelemassa monien hamsteri-ihmisten kanssa kasvattaakseni hamsteri tietouttani ja kabuum multa lähti ääni viimeyönä  :x
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Marla

^ Höh, toivottavasti ääni huomiseksi palailisi. Itsekin täällä kipeänä (kuumetta, flunssa, päänsärky), joten vähän jänskättää huominen... :< Enköhän potki itseni paikalle, oli mikä oli, mutta ulosanti voi olla mitä on.

Sirpa

Täällä ollaan jo kovasti täpinöissä myös! Mietin että ottaisinko itsekin yhden pienen lahjoituspalkinnon mukaan, jonka voisi vaikka jakaa sihteerin suosikille tai sitten määrätä se päivän suloisimmalle kilpparitytölle...

Saana

Mutta nyt on pakko hehkuttaa. Pokeri valmistui lemmikkivalioksi!! :sydan :sydan :sydan Vihdoinkin... :)

Marla

Mulla oli mukava näyttelypäivä, vaikka sairaana olinkin liikkeellä - kaikki kolme hamsua saivat jotakin ja tuli useiden ihmisten kanssa juteltua. :)
Bella oli PLH3 kääpiöissä, ja kyseinen kiinarirouva valmistuu lemmikkivalioksi! :pileet:  Nyt vihdoin joku mun hamsteri saavuttaa senkin, kun aiemmin on jääty yhtä vaille joidenkin kanssa. Bellan tytär (Saanan hamsu siis) pärjäsi myös hyvin ollen PLH1, Tuomarin suosikki ja Paras nuori. :sydan
Hyacinth pärjäsi myös veteraani-iässä paremmin kuin arvelin ollen PLH5. Zini sai Erikoispalkinnon kokonaisuudesta.
Harmittaa, kun Cindy oli jätettävä kotiin sairastelun vuoksi.

Niinalle suuret kiitokset kyydistä takaisin päin, Eeville ihanan kiinaritytön tuomisesta ja Annulle reissuseurasta! :)

karov

Aivan mahtava näyttelypäivä oli kyllä, tykkäsin! Mulla oli vain Julius mukana ja jouduin lähtemään sieltä jo ennen puolta neljää, että ehdin junaan, mutta kuulemma Julius oli tullut kolmanneksi!  :lov  Lisäksi sai jonkun KuMan, en muista että mistä :) Kiitos kaikille mukana olleille, oli kivaa!  :sydan
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa

mirauh

Jäi tosi hyvä fiilis ensimmäisistä näyttelyistä ja edelleen täällä kotona leijailen näyttely tunnelmissa. Tuli juteltua kaikkien mukavien ihmisten kanssa ja vihdoinkin saa jotain käsitystä että minkälaista tän hamsterin kanssa harrastaminen on.

Bilbolle tuli KuMa kunnosta:)
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

*kelju*

Meilläkin oli kivaa, kun käytiin siis vaan pällistelemässä <3 tyttäreni 6vee, oli tosi tohkeissaan ja rakastui varmasti jokaiseen rottaan mitä näki. Oli likan ensimmäinen näytsi ja nautti kyllä. Sai pitää Aidan marsua sylissä ja voitti arpajaisista tikkarin, pienen hamsu pehmon ja viimevuoden nakertajat. Hyvä mieli jäi äitillekkin. Ensi kerralla otetaan sitten omat hamsutkin mukaan (samalla reissulla haettiin talvikkopoika kyytiin myös <3 )
<3 Syrkkipoika Stuba & Talvikkopoika Sergei <3
[/color]

Sirpa

Mä NIIN rakastuin Karon Juliukseen, se oli vielä ihanampi kuin kuvissa  :taju: Ei sellaista voi olla olemassakaan.
Syyrialaisten luokassa oli järjettömän kova taso, siellä oli mitä upeampia hamsuja. Päivän upein turkki taisi kuulua Saanan Gorbatshoville, muistaakseni se oli se todella upeaturkkinen keltainen uros. Minäkin, vaikken edes ymmärrä asioista mitään huomasin jo ennen kuin sitä otettiin boksista ulos, että tässä on aivan mahtava turkki ja pitihän sitä päästä itsekin hipeltämään. Mieletön!

Ulla

Mullakin oli kiva päivä ja Tahvolla eka näyttely, ja kiva ettei tarvinnut ihan tyhjin käsin kotiin lähteä kun Tahvo sai erikoispalkinnon luonteesta. :-)

Lainaus käyttäjältä: "Annina"Kiitti kaikille näytskäpäivästä! Anteeksikin pitää pyytää, koska nappasin vahingossa väärän hamsterin kassiini. Viljamini identtinen kaksoisveli meinasi lähteä mukaan. :D

Eipä mitään, onneksi asia huomattiin jo näyttelypaikalla ettei tarvinnu kotona alkaa ihmettelemään että hetkinen, tää ei nyt näytä ihan sitä miltä pitäis.... :D
Tahvo, pk kyyhkynharmaa syyrialainen uros s. 6.12.2010 ?
RIP Ulla, creme vn syyrialainen naaras 12.8.2010-23.1.2011

yennni-

meillä oli tosiaan eka näyttely ja ihan hyvillä mielin pääsi kotiin sieltä kun Pamela oli paras nuori ja sai erikoispalkinnon yleisvaikutelmasta  :sydan  muutenkin oli ihan mainio päivä vaikka minäkin sairastelin ja sairastelen edelleen...
jos rakastat minua, rakastat myös lemmikkiäni
syrkkineiti, kaksi robopoikaa ja kaksi hauvavauvaprinsessaa ?

ammie

Jes jes, lähdimpä mäkin sitten tänne, kun Marla käski, mutta ilman hamsuja tosin. Vielä perjantai iltana tuumasin, että jos Marla onkin niin kipiä, ettei meinaa tänne tulla, niin enhän mäkään lähde, mut selvittiin sitten molemmat paikalle. Mä tosin riehuin TKL:n bussien kanssa jo aamutuimaan, kun myöhästyin tästä Kalevan läpi kulkevasta bussista tyylikkäästi minuutilla tai parilla. Ehdinkin jo pelästyä, että nythän mä myöhästyn koko 13:sta, mutta ehdin kuitenkin varsin hyvin tohon bussiin sitten lopulta pienen juoksuspurtin jälkeen.  :D

Muuten mun päiväni oli jotenkin tosi kummallinen, kun välillä olin tosi pirtee ja seurailin hamsujen arvostelua, kun taas välillä väsytti ja tympi ihan hirveesti. Joku tilapäinen mielialahäröily.  :c8 Mut mut, paikalla oli tosi nättejä hampsui taas kerran, ja erityisesti Marlan Zini oli tosi söps söps. Harmi vaan etten saanut viedä sitä kotiin mukanani.  :haha  Onnea kaikille menestystä saaneille hamsuille, varsinkin Marlan Bellalle ja Saanan po-po-po-Pokerille.

Ja Niinan tuunaamat ruusukkeet oli superihania!  :sydan
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

wiidii

^No pöh, sä olitkin siellä! Mitähän mä olen katsellut. Olisin antanut sulle paperit rekisteröitäväksi, niin ei olisi tarvinnut tuhlata postimerkkejä. No, saat kohta rekkaripostia.  :D
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

ammie

^Hahha, voi ei. :D Jos oisin tiennyt, että sä mua kapailit, niin oisin toki ilmottanut olemassaolostani. Mä istuksin ekaks siellä lattialla ihan hamsujen tuomarointipöydän eessä ja myöhemmin vietin aikaa siinä perpallidusten takana pöydän ääressä. Semmoi pitkä rusettipäinen otus.  :)
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.