• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikaspäiväkirjat 3

Aloittaja Minski, 17.11.10 - klo:00:15

« edellinen - seuraava »

Nape

#375
Oi että! Kaisalla siellä sitten riittää äksöniä kerrakseen! Ihanaa :sydan

Mä tässä kulutan aikaa lukemalla vanhoja poikaspäiväkirjoja. Oon ne kyllä jo kerran lukenut läpi, mut niitä on niin mukava lukea :)

Anonymous

#376
Ihanan poikas riittoisaa aikaa täällä kaikilla :c8

Mustikkamaan

#377
Noi mun soopelit ja normaali umborous valkonauhaset on tosi söpöjä, joku vois ostaa ne  :lov  :D

Ihania mötköjä suurin osa mein syrkkivauvoista. Pari on snadisti pienempii ja sit on yks se kääpiörex. Kauhee hinku olis pitää joku niistä, mut ei oo mitään järkee pitää. Aina vaan harmittaa, jos on joku poikue mitä on paaponu ja sit ei kantsi pitää niist ees yhtä :D Mut nyt en anna tunteiden tulla tielle! Kasvatan lk mustaa enkä mitään soopeleita tai normaali umborous valkonauhasia :D Aiemmin tein aivan liian herkästi ja tunneperäsesti kaikkia kompromisseja, niin se ei kyllä tätä jalostustyötä edistä yhtään!
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

HamsterSailor

#378
Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"Noi mun soopelit ja normaali umborous valkonauhaset on tosi söpöjä, joku vois ostaa ne  :lov  :D

Älä vaan houkuta mua enempää :teipit  xD Mulla on soopeli ollut haaveena jo 5 vuotta, joskus kyllä hankin sen :sydan

Pähkinä

#379
Tänneki haluttais poikasia, mutta kun ei ole löytynyt urosta tuolle pk suklaa naaraalle.  :kieli Jos jollakin on uros ehdokas, niin voi laittaa viestiä mulle.

Anonymous

#380
Meillä pötköttelee huomenna viikon täyttävät nassukat Aleksian pesässä :lov

KaisaM.

#381
Raksun yseistä otin just kuvia, on se niin hullua kun ne on niin identtisiä!  :D  Simmutkin jo raollaan. :)

Tähden vauvat on tänään viikon, vauvojen kölliessä näytti siltä että on poikavoittoista porukkaa. Jännä nähdä mitä värejä siellä on, kun minusta sieltä ei pitäisi tulla kuin kyyhkistä ja kyyhkis kilpparia, mutta ihmeen vaaleita jotkut tyypit on. Mutta vielähän ne kehittyy. Pari poikasista on vähän pienempää, toivottavasti selviävät. Ja porukasta erottuu jättipaksu satiini kyyhkis poika.  :D
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Sintturainen

#382
Astutin tänään kolmannen kerran Kuplan (luonnonvalkoinen) Naksulla (hopsu). Pari kuukautta sitten kokeilin, mutta silloin ei pentuja tullut. Jospa nyt tärppäis. Varsinkin tuo Naksu on niin ihana poitsu että siltä pitäs saada jälkeläinen. Mä oon ihan rakastunut noihin lk uroksiin  :lov

Sintturainen

#383
Lainaus käyttäjältä: "Heli"Taitaa olla aikas paljon kaikilla poikasia tarjolla...

Pakko lainata, että täällä pohjoisessa ei oo. Mulle on parin kuukauden aikana tullut valehtelematta 30 kyselyä...

Heli

#384
En mä tiiä onko täällä Keskisessä-Suomessakaan, mutta ei kyllä tunnu ainakaan roboille olevan kysyntääkään.  :D

Taidetaan hetkonen odotella ennen kun seuraavaa paria yhdistetään.  :)

Meidän lapsoset on jo melkein äippänsä kokoisia.  :grin On aika minikaveri tää äitiliini.
Destiny's hamsterit 2001-2009

wiidii

#385
Lainaus käyttäjältä: "Sintturainen"
Lainaus käyttäjältä: "Heli"Taitaa olla aikas paljon kaikilla poikasia tarjolla...

Pakko lainata, että täällä pohjoisessa ei oo. Mulle on parin kuukauden aikana tullut valehtelematta 30 kyselyä...

Ohjaa mulle kyselyitä, saan kyllä kuskattuu noita pohojoseen jos ei yhden takia tarvitse kulkea.  :D
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Nape

#386
Onnittelut Taikahamsulle ja Aleksialle :sydan  Ihanaa :sydan

Maiju*

#387
Kurkkasin tänään mein lasten sukupuolet, tyttöjä olivat molemmat jossen ihan sokeaksi oo parin taukovuoden aikana tullut.  :mrgreen:
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Sintturainen

#388
wiidii: Kannattaa varmaan mainostaa myös OSJH:n foorumilta, yllättävän paljon on sitä kautta tullut yhteydenottoja. Voin toki antaa sun numeroa jos tulee vielä kyselyjä  :)

EmmaTi

#389
Lainaus käyttäjältä: "Sintturainen"
Lainaus käyttäjältä: "Heli"Taitaa olla aikas paljon kaikilla poikasia tarjolla...

Pakko lainata, että täällä pohjoisessa ei oo. Mulle on parin kuukauden aikana tullut valehtelematta 30 kyselyä...

Ihan sama havainto.
Itselläkin tyhjät häkit varastossa ja kuolailen etelän poikaspaljoutta  :lov