• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikaspäiväkirjat 3

Aloittaja Minski, 17.11.10 - klo:00:15

« edellinen - seuraava »

Mustikkamaan

#360
^Oi Ulla  :lov

Voi Nape, eipä noista koskaan tiiä että mitä ylläreitä sieltä lopulta kehkeytyy :D Pitkiksiä aina pukkaa sinne sun tänne!
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Anonymous

#361
Ompas Ullalla aina vaan isommat pahkurat :mrgreen:

wiidii

#362
Meilläkin lapset vain kasvaa ja kasvaa.  :lov  Eilen illalla puhelin kyllä pirisi ihan riittämiin, viisi ihmistä soitti ja kyseli urospoikasta.  xD  Kolme noita valitettavasti vain on, että piti sitten kolmelle myydä valitettavasti ei oota. Noi tytöt on kyllä mun suosikkeja, ne on ihanan isoja ja rauhallisia, rex-pojat vilistää taas ihan huimaa vauhtia pitkin dunaa.  :D
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Nape

#363
^ei saa Mustikkamaa yllyttää :D

Täytyy vielä sanoa, että Ullalla ei ole paino noussut yhtään. Ennen astutusta on painanut 260g, astutuksesta muutama päivä, niin painoi 250g ja eilen painoi 254g. Kyllä mä ruokkinu sitä olen kuiteski :P

EmmaTi

#364
Voi Ullan pallukoita! Onhan sille varattu kyllin iso poikaspesä että kersat mahtuu asumaan  :D

Nape

#365
Juu sillä on kunnonkokoinen möksä, voi vaikka rakentaa tenaville oman huoneen :D  No ei sentään, mut pitäs tila kyllä riittää :)

Heli

#366
Meille on tullut vaan YKSI poikaskysely.  :D Se on kumma juttu että niitä kyselyjä tulee tasaisen tappavaan tahtiin, kun ei enää ole kasvattajalistoilla eikä poikasia ole ollut vuosiin, mutta sit kun poikasia on, ei niitä enää kukaan haluakaan.  :S
Noh, nyt on onneks mahikset jättää kotiin ylimääräisiäkin jos noita ei kukaan halua. Taitaa olla aikas paljon kaikilla poikasia tarjolla...
Destiny's hamsterit 2001-2009

Vevve

#367
^ Roboja on kyl tosi paljon nyt, mullakin on kaksi poikuetta. Välillä poikaskyselyitä satelee hirveesti ja saa myydä eioota, mut nyt kun ois niin kukaan ei taho.  :kieli

Nape

#368
Oi että tuo Ulla on levoton!!! Mä olen nyt illan vaivihkaa seurannu sen puuhia täällä, niin se ei oikeen tiiä miten päin se olis. Ruokaa keräilee, sitten taas liihottelee sinne tänne, käy pari kiekkaa juoksarissa ja saattaa sit yhtäkkiä jäädä vaan paikalleen istumaan keskelle terraa. Ei siis jähmety vaan istahtaa kesken kaiken alas.
Toivottavasti sillä on kaikki ok.

Mustikkamaan

#369
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"^ Roboja on kyl tosi paljon nyt, mullakin on kaksi poikuetta. Välillä poikaskyselyitä satelee hirveesti ja saa myydä eioota, mut nyt kun ois niin kukaan ei taho.  :kieli

Ja mä oon nähny jopa eläinkaupoissa nyt ihan tyypillisenä myyntiartikkelina roboja, et niitä tulee varmaan ihan kiitettävästi sit tukuistakin - ei oo tarvetta kasvattajalta niin paljoo hakia.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

mesis

#370
Lainaus käyttäjältä: "Nape"Oi että tuo Ulla on levoton!!! Mä olen nyt illan vaivihkaa seurannu sen puuhia täällä, niin se ei oikeen tiiä miten päin se olis. Ruokaa keräilee, sitten taas liihottelee sinne tänne, käy pari kiekkaa juoksarissa ja saattaa sit yhtäkkiä jäädä vaan paikalleen istumaan keskelle terraa. Ei siis jähmety vaan istahtaa kesken kaiken alas.
Toivottavasti sillä on kaikki ok.
Mitä Ullalle nyt kuuluu? Rauhoittuiko päiväksi?

Nape

#371
Juuh, nyt se on taas ottanu iisisti, onneks. Meillä kun lapset rauhottuvat tuossa, että yks nukkuu, yks kaverillaan ja kaks huoneessaan, niin kävi ruokaa tankkaamassa. Ihan kamala määrä ruokaa voi mahtua toisen poskipusseihin xD

mesis

#372
No hyvä, että ei ollut mitään vakavampaa.  :)

KaisaM.

#373
Raksun yhdeksikkö on tänään 12vrk ja kurkin sukupulia, 4 naarasta ja 5 urosta. Kaikki tosiaan pk hukyjä ja oikein tasakokoisia ja dunassa juoksevia mukuloita.  :sydan

Tähti taasen oli viikonloppuna vaihtanut pesänurkkaa ja roudannut ilmeisesti lapsia ympäri dunaa, jokunen pienempi oli myös hävinnyt, eli poikasia on nyt 7. Ehkä kivempikin näin että on vähän pienempi poikue niin mamma jaksaa paremmin ja poikasilla ei ole niin kamala kilpailu maidosta.  :) Tähden muksut on huomenna viikon ja niistä ei osaa vielä sanoa muuta kuin että harmahtavilta yllättäen näyttävät.  xD

Ja meidän Maurilla on juuri lainanainen kylässä ja lempi on leimahtanut  :sydan
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

jensku

#374
Voi Mauri  :sydan   ;)
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks