• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikaspäiväkirjat 3

Aloittaja Minski, 17.11.10 - klo:00:15

« edellinen - seuraava »

Heli

#345
Mulla on vähän problemoksia kun en millään keksi poikasille nimiä. Tai mulla oli jo nimet valmiina, mutta musta on tullut kai niin täti että rupesin miettimään notta onko ne nyt sit taas niin hyvän maun mukaisia. Ehkä joku pahoittaa mielensä siitä jos hän saa poikasen jonka nimi on Murkun Liru tai Koiran Pöräys?  :P Saatikka sitten jos niitä ei halutessaan saakaan rekisteröityä kun ovat niin TÖRKYISIÄ.  :|
Destiny's hamsterit 2001-2009

MirkkuH

#346
^musta tollaset nimet on hyviä XD

Ken_G

#347
Lainaus käyttäjältä: "Heli"Ehkä joku pahoittaa mielensä siitä jos hän saa poikasen jonka nimi on Murkun Liru tai Koiran Pöräys?  :P

Juuri tuollaisia nimiähän oli sellaisella karkkipussisarjalla jokunen vuosi sitten. Ainakin lapsia naurattivat, enkä itsekään panisi pahakseni, mutta mistäs sitä tietää kuinka kelläkin pipo kiristää..

Anonymous

#348
Noi on just hauskoja nimiä ja kyseiset namit on mun herkkuja  :D

Maiju*

#349
Meillä synnytti eilen toinen naaras niitä kauan odotettuja lapsia.  :sydan
Yhdistelmänä siis Tarinan Iso Paha Susi* - As Daylight Dies.

Osuin ruokkimaan naarasta kesken synnytyksen, toivottavasti se ei nyt ota nokkiinsa siitä.  :|
2 pulleaa poikasta näkyi siinä vaiheessa.
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Mustikkamaan

#350
^Ihanaa Maiju  :lov Ja ihanaa Nape  :sydan

Mein poikasia on 12 (1-2 menehtynyt selkeesti), laitoinkin kuvia tuonne syrkkikuviin just. Kaks niistä on pahniksia, joista yks sen olonen että katon huomiseen asti... Sen verran huteraa toi meno. Toinen pahnis on niin reipas että siitä en oo yhtään huolissani.

Rexejä on siis kolme, joista kaks pikkusta ja yks mötkö! Kaikki tyttöjä.

Ylipäänsä poikueessa on 4 poitsua ja 8 tyttöä :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

S.D.G.

#351
^^ Onneksi olkoon, Maiju! Varmaan upeita mötkyjä tulee kun hieno yhdistelmä. :)
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

Maiju*

#352
Kiitos.  :)
Mä salaa toivon että siellä olis vielä muutama poikanen sillä mamilla jemmassa, noista kahdesta ei muuten kyllä maailmalle liikene mitään.  :mrgreen:
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Hessuinen

#353
Hitsit että noi nakerot on nyt päälle neliviikkoisina siinä ihanimmassa iässään. Haikeaa ajatella että viikko eteenpäin ja jokainen muksu on jo vähintäänkin matkallaan uuteen kotiin. :sydan

Jokainen on ihan selvästi kehitellyt omia luonteitaan. Pikkurinsessa on vähän oman tiensä kulkija, aina ei kiinnosta sieltä asumuksesta nousta kämmenelle, mutta kun tyttö tulee niin se myös tulee ja vilistää pää kolmantena jalkana etiäpäin. Pojista hopsuhunaja(?) on selvästi koko poikueen isoin ja rohkein, tää kaveri vaan kiipeilisi koko ajan hihoja pitkin ja onkin ekana kämmenellä kun dunan kattoritilän aukaisee. Cinnamon taas on siskonsa tapaan vähän oman tien kulkija, mutta jos on herkkuja kädellä on tämä kaveri ekana ahmimassa. Pahnan pohjimmainen homuke taas on ollut alusta asti vähän ujo poika, mutta rohkaistuu kuitenkin pikkuhiljaa ja kiipeilee jo aikalailla myös hihoissa seuraten veljiensä esimerkkiä. Tää pikkupoika on myös siitä symppis että nyt enemmän kesyyntyneenä saattaa ihan rauhassa jäädä välillä napostelemaan herkkua kämmenelle siinä missä veljet vain tunkee makupalan poskipusseihinsa ja jatkaa matkaa. :sydan
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Nape

#354
Voi että kun ootanki Hessuinen, että saan Riston kotiin :lov  KUulostaa niin ihanalle kaikki poikaset :sydan  ja varsinki näyttää :)

Noh, mä oon kyl niin epävarma tuosta Ullan tiineydestä, että onkse vai eikö. Paljaalla silmällä, kun kattoo, niin ei silleen hirveetä mahaa erota, muutako tietyissä asennoissa. Kamera tallentaa pallurat, mut onkse vauvapallot, niin en uskalla mitään muutako toivoa ja pelätä :D
Vaikka Paula mulle sanoo, että on sillä vauvamaha, niin jotenki mä oon niin epäuskonen :D Jos se ois, niin tänään ois jo 12/16, äkkiä se aika menee!!!

spellcaster

#355
Mä pidän peukkuja että niitä vauvoja tulee!  :D  Eiks se jotenkin niin mennyt että jos tarpeeksi lujasti uskoo niin asiat toteutuu?  :haha

S.D.G.

#356
Lainaus käyttäjältä: "Maiju*"Mä salaa toivon että siellä olis vielä muutama poikanen sillä mamilla jemmassa, noista kahdesta ei muuten kyllä maailmalle liikene mitään.  :mrgreen:

Samaa vois täällä kanssa toivoa xD
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

Maiju*

#357
^ Kaksi siellä vain on, mutta oikein pulskia kakruja kun saavat keskenään jakaa maidon.  :)
Sukupuolista riippuu jäävätkö kotiin vai lähteekö toinen maailmalle, koti on kuitenkin jo tiedossa jos niin käy etteivät mulle jää molemmat.
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Mustikkamaan

#358
Meillä suurin osa syyrispoikasista ettii vielä koteja, vink vink  :D

Ovat aivan hirvittävän suloisia nää kekarat. Varsinkin jotenkin noi soopelit on tosi mun mieleen, ehkä siks että ne on lähimpänä mustaa tuosta värikirjosta. Onneks en oo vielä keksiny yhtään tarpeeksi hyvää tekosyytä pitää jonkun niistä :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Nape

#359


Jos Ullalla ei ole pullat uunissa, niin jotain on kyllä pahasti pielessä :D  Kuva 13/16, laskettu siis 9.2.

Voi Mustikkamaa, onneks teidän poikaset on lyhkiksiä, niin saan pidettyä näppini irti niistä :D  NIin suloisia ne kyl mun mielestä on!!! :lov