Poikaspäiväkirjat 3

Aloittaja Minski, 17.11.10 - klo:00:15

Mimmi

Meillä huomenna 16pv. Mamma senku veteli juoksupyörällä eilen.... tänään otan ton pyörän pois siltä. Otin myös kakkostason veks dunasta. Veikkaan että tulee alle 7 poikasta. maha ei oo niin iso tämä kuva otettu 24pv, eli ei kovin iso oo toi maha....

Mustikkamaan

^Veikkaa vaan, on ne ennenki yllättäny :D

Joskus on ihan jättimaha ja sielt tulee joku 4 korstoo. Sit on pikkupikkumaha ja sielt tuleeki 13.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Mimmi

Huomenna selviää tai viim sunnuntaina  :)

Ninde

Noni nyt on poikasia! Pikaisella kurkkauksella laskettuna "ainakin" 12!  :mrgreen:  :sydan

Ninde

No jos ihan tarkkoja ollaan, niin meni vain n. 15,5 vrk, koska noi on jo syntyny nyt joskus päivällä ja astutin 10.-11.11. välisenä yönä. Mut jos täysiä vuorokausia laskee niin sitten 16 vrk. :)

Mimmi

mä astutin 11.11.2010 ja siitä 16pv ois huomenna lauantaina.... jännää  :)

EmmaTi

^Mikäs siellä olikaan onnellinen tuleva isä?

Sabat

Pentuset kasvavat hyvin, siellä on niitä vielä se 10, luku on siis pysynyt samana kokoajan. : >
Vielä pesestä ulos eivät ole tulleet mutta kurkkasin sinne niin yksi niistä on varmastikin puolet pienempi kuin muut niin onkohan sillä huonot selviämismahdollisuudet? :/ Virkeältä se näytti eikä mitenkään sen enempää ollut "erikoinen" verrattuna muihin.(Kun siis on kokemusta pienemmistä poikueista mutta 10 tuntuu tosi suurelta...)
Nyt poikaset 11 päivää. :)

EmmaTi

^Meillä emo taisi syödä tollasen minipoikasen, ainakin se katosi yhtäkkiä n. viikon ikäisenä eikä raatoa löytyny.

Mustikkamaan

Lainaus käyttäjältä: "Mimmi"Ninde: IHANAA  :D  oliks tänään sit se 16pv? mietin itse että meneekö tarkalleen se 16pv astutuksesta

Useimmiten menee tarkalleen 16,5 vuorokautta - mutta mitä enempi poikasia, sitä todennäköisempää on että tulevat vähän aikaisemmin pihalle.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Mimmi

ei ollu vielä poikasia syntynyt....jospa sit aamuun mennessä  :)

Mimmi

OIIII joi näin juuri äsken pienen poikasen :)))) osa masussa osa pesässä  :lov

Ssyvi

Meille syntyi viime sunnuntain ja maanantain välisenä yönä viisi talvikon poikasta.
Nyt emo on kantanut 2 poikasista pois, ja ajattelin että näin karsii poikasista huonokuntoisimmat pois.
Kuitenkin olen nyt tarkastellut tässä emon liikkeitä, ja se on tehnyt kaksi pesää toinen pesämökissä, jossa poikasia on kolme, ja toinen puusillan alle, jossa poikasia on kaksi.
Huvittavaa on se että emo käy ensin syöttämässä toisen ryhmän poikasia ja sen jälkeen siirtyy toiseen pesään ja syöttää loput poikaset.

Onko muilla ollut tällaista tilannetta? :D

lpj

1. Tiineys-yritys; Ei tulosta.
2. Yritys: Ei vielä tiietä, mutta maha on mielestäni jonkinverran isompi kuin ennen. Syrkkinakerot pitäs syntyä ma-ti, jos kaikki nyt menee hyvin.

Jos niitä ei tule, niin en yritä enää :P
[size=85][colorHamstraavat hamsterit<3=#FF0000][/color][/size]