Poikaspäiväkirjat 3

Aloittaja Minski, 17.11.10 - klo:00:15

Salriella

Tässä laskeskelin tänään että talvikkopoikueessa olis 3 tyttöä ja 4 poikaa, pojista kaks safiireja ja loput normaaleja :) Voi tosin muuttua about +/- 1 kun en ihan tarkasti osaa 18 päivän ikäisistä poikasista vielä sanoa ^^
Pitänee katsoa sitten tarkasti että keille nuo poikaset menee, kun luovutusikä on just ennen joulua :D
[size=85]? Luna s. 4.1.2009
? Miisa s. 15.07.2010
[/size]

PiiaL

Kaikilla hirmusti ihania poikasviritelmiä :lov

Meilläkin etsiskellään Siennan (pk ps hopeanharmaa) kiimaa, jotta Igor (pk ps creme) pääsisi häntä treffailemaan :sydan

Anonymous

Mulla taitaa olla ensivuonna todella vähän taikka laisinkaan muita poikueita kuin tämä kyseinen.

wiidii

Meilläkin on viritteillä lk ruoste - pk karamelli yhdistelmä.  :lov  Vähän säätämistä noitten turkkien kanssa, mutta lk ruosteen vanhemmatkin ovat lk - pk -paritus mutta silti tämän ja sisarusten turkkeja on taivasteltu upeiksi näyttelyissä.  :D  Otan siis riskin vielä kerran, josko sitten pääsisi siirtymään täysin pk-pk -yhdistelmiin.

Ihan vielä en kyseistä paritusta yhdistä (tänään olisi kiima), vasta seuraavasta kun ei uskalla matkata juuri synnyttäneen naaraan kanssa jouluna. Jouluksi onneksi jäädään sitten kahdeksi viikoksi aloilleen niin saavat poikasetkin rauhassa kasvaa. :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Nape

Meilläkin tuo joulu vähän sotkee kuvioita. Täytyy tarkkaan laskea astutuspäivä että ollaan kotona ja eläinlääkärit saatavilla kun la olisi, ihan varmuuden vuoksi siis.

Vevve

Jippii hei, meidän robot on vihdoin jakaantuneet! Eilen oli espanjatar Candela pyöräyttänyt neljä nakkia, isänä Didrik-Oswaldus*.  :sydan  :sydan  :sydan

MirkkuH

Kiva-kiva :)  Ozzy-ukkeli hoiti homman kotiin :D

Onnea Vevve :)

Sabat

Poikaset kasvavt huimaa vauhtia ja ovat aivan ihania.  :lov  Itselle olisi kyllä niin ihana pitää yksi mut kun ei oo tilaa... :roll:
Mutta enää yksi vapaana ja sijoitukseen.   :)

Onnea muuten kaikille jotka ovat saaneet poikasia. :) Nindellä hieno määrä. :)))

KaisaM.

Lainaus käyttäjältä: "Vevve"
Lainaus käyttäjältä: "KaisaM."Elikkäs pk huky-pari treffaili äsken ja laitoin myös ihkaensimmäisen talvikkopariskuntani yhteen. :)
:sydan  :sydan  :sydan
Toivottavasti talvikoilla onnistuu, vaikka Ensio onkin vielä aika nuori. Tuskinpa haittaa, ellei rouva ole mikään ikärasisti  :D
Hyvin ne näytti yksin menevän, no problem. :) Enska on tosiaan aika nuori, mut mammalla tulee kohta ikä vastaan, Naminami on nyt vähän puumanainen.  :D

Ja Minski ei nirsoile siellä.  :D  Pk:t.  :sydan
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

lpj

Moonan poikaset on aivan terveitä pikku naperoita. Kovasti inisee välillä kilpaa.  :lov

minkäs ikäsinä ne lähtee jo taapertamaan?  :D
[size=85][colorHamstraavat hamsterit<3=#FF0000][/color][/size]

Ninde

^Joskus about 1,5 viikon ikäisinä lähtevät liikkeelle.

Meillä on noi värit suurin piirten selvillä ja sukupuoletkin katsoin, tosin ne täytyy tsekkaa sit vielä uudemman kerran myöhemmin. Norreja on kaksi urosta, molemmat tod.näk. satiineja. Vaaleanharmaa naaras, kyyhkis satiini naaras, cinnamon (umborous?) satiini uros, cinnamon umborous satiini naaras. Blondeja 2 urosta (toinen satiini) ja naaraita 2 satiinia ja 2 tavista. :D Ja sitten se mysteerin värinen mustasilmäinen vaalea, joka on myös naaras. Oon pyöritelly kaikenlaisia vaihtoehtoja, mutta mitään järkevää en ole vielä keksinyt.

^Oi mitä värejä! Ootan innolla kuvia poikasista :P

Sabat

nyt uudet kuvat myös Zinnia lapsista tuolla toisessa. :P

Anonymous