Poikaspäiväkirjat 3

Unipallo

Lorenzo  :lov  :sydan

Vevve

Luulin juuri pääseväni eroon poikasbuumista, mutta nyt näyttäis Heluna-robo turvonneen niin että taitaa pian vallan räjähtää. Sieltä siis tulossa mahdollisesti tsekintuonti Chester von Schtaubingin pentuja, ehkä laikkuja koska emo laikku ja isä kantaa laikkua.  :sydan

Mrk

Hitsinpimpulat, meillekin syntyi ylläriroboja! :sydan x 100. Se oli niin kuin kahden lesken salamarakkaus, ei mennyt kuin 20pvä parin yhdistämisestä.

Maiju*

Meidän talvikkolapsista toinen (safiiri) löytyi puolikkaana boksista, eli jäljelle jäi vain helmiäissafiiri. Josko sen kanssa oltais jo varmoilla vesillä, silmät sillä on auki ja erittäin pirteä tyyppi.
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

GaneshaX

Meillä jännitetään kovasti, syntyiskö meille taas vauvoja. Edellisistä taitaa olla jo jotain 7kk.

Muu elämätilanne alkaa pikkuhiljaa tasaantua sen verran, että pystyy keskittymään taas täysillä hamsuihin  :sydan
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Anonymous

Meillä seuraava poikue onkin poikkeuksellinen värinsä puolesta eli lk kyyhkis vn+lks kyyhkis vn.

GaneshaX

^ Vautsi vau  :sydan Tiiät sit, kuka on ekoja varaajia, jos poikasia syntyy ja eivät oo ihan lähisukua mun ötöille  :mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Anonymous

Heidi juu tiedän ja enpä usko et on kovin lähistä mut katsotaan viel tarkemmin  :sydan

TiBe

Meillä kaksi talvikko poikuetta availevat silmiään  :lov
Tämä kevät pisti taas poikasruuhkan käyntiin, 4 poikuetta joissa tällä hetkellä yhteensä 19 poikasta  :sydan
Crystal\'s talvikot

helmi

Ehkä sitä uskaltaa jo ihan pikkuisen hehkuttaa..meillä on poikasia!  :sydan

wiidii

^ :sydan  :sydan  :sydan  Ihanaa!
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

lentsu

L-poikue kasvaa huimaa vauhtia nyt. Jessös, miten ne muuttuu jo yhdessä yössä. Eilen aloin katsella Lilyä vähän sillä silmällä, mutta äsken kun menin katsomaan niitä, ryntäsin heti takasin ottamaan sen pois myynti-ilmosta. Onneks kukaan ei ehtinyt varata sitä.  XD  :lov Lily kun otti ja jätti Sugarin, joka on tähän asti ollut toinen suosikeistani, nyt selvästi jälkeensä. Mutta tosi ihania tyttöjä tuolla, ihmeen vähän niitä kyselty, vaikka ovat niin tasaisiakin että tässä ihan helisee kun ei tiedä aina mitä kotiin jättäis, mutta toisaalta todella mun onneni, että asia näin! Muuten olis viety kaikki parhaat pois kuten jo tapahtui Bluen kohdalla.. en haluu katsoa sitä kun olen luvannut sen pois!  xD

Anzukka

Meillä E-poikue kasvaa ihan liian nopeasti!! kahdeksan ihanaa lasta joissa on hirvee miettimisen tuska että minkä jättää kotiin mut uros on pakko jäädä eli vaihtoehtoina ei ole käytännössä kun kaksi hopsua, kaksi norrea ja musta. Toi musta on kyllä ihan mahtipakkaus, ihana mussuliini; taitaa olla päätös tehty :D Vähän harmittaa että naaras olikin kilppari enkä voi jättää naarasta kotiin, mutta eiöhän se siitä. Yks aivan ihana musta kk tyttö olisi ihanasti kuvioitunut ja mietinkin että jos olisi toinen tilanne niin jättäisin kotiin kasvamaan ihan vaan lemmikiksi. Toivottavasti saisin nyt kuvia viikonloppuna poikasista!! Voi voi, nimetkin pitäisi vielä keksiä  :mrgreen: On noi kyllä aivan ihania pitkästä aikaa! :)
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Sintturainen

Mulla on ja lentsu bluelle täällä creme-uros katsottuna, saat sieltä sit jotain valkoista  :D

lentsu