Poikaspäiväkirjat 3

Aloittaja Minski, 17.11.10 - klo:00:15

lentsu

Poppelilla on laskettu aika TÄNÄÄN ja se oli eilen illalla paisunut ihan suunnattomaksi!  :pilehile: Montakohan sieltä oikein tulee?  :shock:

PiiaL

^ Täällä toivotaan ja jännätään, että sielläkin menee kaikki hyvin :sydan

Kide synnytti viime yönä seitsemän hyvänkokoista nakkia :sydan Eli ei se mun veikkaus sen emon poikuekokojen (6) perusteella kovin kauas jäänyt, meillä tuntuvat järjestään noudattavan aikalailla samoja poikuekokoja.

Kide oli aamulla syömässä herättyäni, sen sitten siinä tarkastin ennen kouluun lähtöä, että tuntuu ainakin kokonaan tyhjentyneen ja on hyvävointisenoloinen- ja näköinen. Poikaset se oli tehnyt pesäänsä terran nurkkaan, ei sitten kelpuuttanut yhtään mun modaamista pahvilaatikoista. Helppo oli siis tarkastaa poikueen vointi ja koko ihan pesään sen kummemmin kajoamatta.

jonna

Texmex tekaisi noin tusinan ipania, valtavan mahan perusteella olin jo henkisesti varautunut enempi tiuhun kuin tusinaan  xD
Toisella syrkillä on muutama ipana.

Molemmissa poikueissa toivottavasti on rexejä  :sydan

Ja jälleen talvikkotemppu  :huh  mulla oli yksi pari yhdessä _kauan_ ilman minkäänlaista tulosta ja olin taas siinä uskossa että ei ne lisi. Ei tekemälläkään. No kuinka ollakaan, uros heitti veivinsä ja minä lopunkin toivonkipinän siinä samalla. Noh, tadaa, naaraan pesässä on nyt viisi nakkia  :haha
Eli nyt kävi jo toistamiseen niin että kun ukko nakkaa lusikan nurkkaan, alkaa akka pyöräyttää penikoita  :D

Cämpsyilläkin näyttää olevan kovastipaljon kevättä rinnassa joten kevätvauvoja riittää, paljon  :D

KaisaM.

Näinköhän meillä Naminami ja Enskakin tekasee kersat joskus vuoden ikäsinä? Ovat olleet yhdessä joulukuusta muistaakseni.  :D
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Anonymous

Ihanasti taas kevättä ilmassa ja vaaveja joka puolella  :sydan

Marla

Toivottavasti täälläkin olisi tuossa yhdeksän päivän päästä. :sydan Kiimailut näyttäisivät jääneen pois.

lentsu

Mulla on robojen kanssa perheidenyhdistämisohjelma edelleen kesken.  :D Mietinnässä mm. kenet mä antaisin Gallivardalle, kun mä haluaisin antaa sille kaikki maailman naaraat. Se on ihan ylisöpö.  :lov  :sydan  :sydan  :sydan

MirkkuH

^niiih Galli on ihku :sydan

lentsu

Muuten Mirkku, sanoitko sä että se oli Ruusunen joka tuli mulle, vai muistanko väärän?

MirkkuH

^joo se oli Ruusunen, Tuhkimo täpläpää jäi kottiin ja Lumikki on Babtisten (Gallinpojan) kanssa :sydan

Mrk

lentsu

Piip. L-poikue tul illalla maailmaan.  :sydan Emo Poppelikin näytti olevan aamulla hyvissä voinnissa.  :)

Vevve

Lainaus käyttäjältä: "Mrk"Meilläkin olisi kai pullat uunissa talvikko neitokaisella. :sydan Taitaa tulla aika poikastäyteinen kevät/kesä yhteen jos toiseenkin hamsulaan. :)

:sydan  :sydan  :sydan

Sahapukki

Vikin versoilla on ikää nyt 5 vrk. (: Isä on musta pk ja Viki itse valkonauhainen. :_)
Ylpeä, kolmen hamsterin omistaja :-)

Anzukka

^Valkonauhainen ei ole väri vaan kuvio!

Meilläkin on sitten huomenna illalla jo varmaan poikasia, nyt on 15. vuorokausi astutuksesta ja ihan järjettömän suuri maha. Ei oo ennen meillä sellasta masua. :) Toivotaan että kaikki menee hyvin ja ettei tule mitään ikäviä ylläreitä.  :mrgreen:  Oon iha intona.
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com