• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikaspäiväkirjat 3

Aloittaja Minski, 17.11.10 - klo:00:15

« edellinen - seuraava »

MirkkuH

#750
^onnee :sydan  ...mä laitan kohta kanssa talvikko-pariskunnan Pöpön ja Domin yhteen (Uuden Vuoden Unenpöpperö&Tarinan Domino) ...sieltä sitten safiiri-vaavoja odotellaan :sydan

Mustikkamaan

#751
^Tommosta "Uuden Vuoden" alkusta nimeä ei sais olla, vastaa liikaa kasvattajanimeä.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

MirkkuH

#752
^no ne on koko poikue laitettu silleen :teipit

Mandi

#753
Ihanaa, talikoita!!!! Voi voi, ei teille tulis norreja...<3

PiiaL

#754
Meillä nähtiin lempeä taas sunnuntaina, toivottavasti kerralla tärppäsi ja olisi tuloillaan poikueellinen punasimmuja yhdistelmästä lainamies Ärripurri* - Balandine`s Kide Kewarra :sydan Toivottavasti myös Kiden velipojalla Kimblellä on ollut onnistuneita lemmenhetkiä Poppelin kanssa, mielenkiinnolla seurailen mitä sieltä tupsahtaakaan. :)

M-poikut ovat ihanan reippaita ja kesyjä hamsterin alkuja jo, aika kiitää silmissä ja ensimmäiset lähtevät jo ensi viikon viikonloppuna uusiin koteihin.

Mustikkamaan

#755
^Punasilmät  :lov

Meiltä lähti just tän poikueen eka kersa kotio. Miten sitä aina jaksaaki jännittää, että miten siellä tulevassa kodissa menee. Oon ihan varma että niistä tulee jotain riiviöitä, jotka puree ja hyökkii vaahto suussa ja nakertaa ittensä kaikesta ulos :D

Mirkku H: Ota se etuliite pois tai muuta sitä vähän joteski, ettei se ois ihan noin "selkeen kasvattajanimimäinen". Jos sulla on siitä kersoja siellä sun täällä ni sillehän ei sinänsä mitään voi, mut jos ne ny tulee jotenki vastaan sillain että näyttelyyn tulevat tms. niin ne voi muuttaa siinä vaiheessa.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Ken_G

#756
Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"Miten sitä aina jaksaaki jännittää, että miten siellä tulevassa kodissa menee. Oon ihan varma että niistä tulee jotain riiviöitä, jotka puree ja hyökkii vaahto suussa ja nakertaa ittensä kaikesta ulos :D

I. Wall-E ei ainakaan ole riiviö eikä oo ikinä purrut. Kiltti ja pirteä vanha herra edelleen. Abastadamente oli varmaan maailman kiltein hamsu ja vanhaksi eli sekin.  :)

Anzukka

#757
Meillä on naaraalla tänään 16. vrk astutuksesta ja se on himpan verran pyöristynyt parina viime päivänä. Jaksan elää toivossa että sieltä tulisi edes pari kersaa niin homma ei junnais kokoaikaa paikallaan. Söpön näkönen toi ehkämami on kun lyllertää tuolla. Ei tosta tytöstä ota oikeen selvää kun nyt kolmesti astutettu eikä oo tullu kahdella ekalla yrityksellä poikasia ja silti toi on lihonu ainakin vähän.

Jos ei nyt tärppää niin mä alan itkemään :D Hiiret lisääntyy mut hamsterit ei :D
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Anonymous

#758
^Toivotaan parasta :sydan

Maiju*

#759
Meilläkin on 3kk kimpassa elelleellä talvikkonaaraalla ehkä aavistus pyöreyttä massussa, josko vihdoin tärppäis.  :peukku:
Tai sit mä vaan nään omiani ko odotan sen yhdistelmän lapsia niin kovasti.  :nuija:
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Vevve

#760
Meillon nyt vauvvasuma! Tsekkiläinen robonaaras Melanie synnytti 5.4. viisi lapsosta joista kaksi oli löytäessä kuolleita, eli kolme on jäljellä. Talvikkorouva Hearts In Atlantiksen poikasmäärä hiukan yllätti kun tarkemmin tsiikailin, luulin että niitä on viisi mutta niitä olikin törkeet 12 kappaletta! Seitsemän jäi jäljelle.  :)  :sydan

lentsu

#761
Oi ihanaa, Melaniekin sai vauvoja!  :)  :lov Muista Vevve mun varaus!  :haha

Mrk

#762
^^Oih, sieltäkö ne jo putkahti! :lov

Mikäköhän oli se talvikoiden ennätys poikasmäärä? 11 on ainakin syntynyt useampaan osoitteeseen, mutta oliko se nyt se isoin?

Vevve

#763
Mä en oo kymmentä isommasta kuullut, itsellä syntynyt kahteen kertaan 9 poikasta. Toi 12 saattais olla kyllä ennätyksenä pikkasen fuskausta koska niistä oli se viisi jo kuolleita kun löysin poikaset, en tiiä syntyikö kuolleena vai kuoliko saman tien..  :S

Anzukka

#764
Meillä vaihtui uros hopsunaaraalle koska Ei kuulunut kolmen astutuksen jälkeen mitään. Toivon nyt peukut pystyssä että poikasia nyt tulisi ja oikein iso kasa :D

Mietintämyssyä pitää alkaa sovittamaan jo loppukesän-syksyn osalta koska silloin pitäisi olla tulossa useampi poikue, ja ei yhdistelmämietiskelyltä ei voi välttyä. :) Toivotaan että nyt ainakin tämä poikue onnistuu  :peukku:
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com