Poikaspäiväkirjat 3

Aloittaja Minski, 17.11.10 - klo:00:15

Sabat

Meillä voidaan oikein hyvin, siellä ne vipoeltää ja kaikilla silmät auki. :lov
Hei mikäs se voisi olla väriltään kun noilla "ruskeilla" jota luulen olevan niiden keltaisia niin niillä on punaiset silmät? Onko ne sitten punasilmäinen keltainen? Kuvia löytyy petsiestä Zinnian lapset.. tai sitten katsokaa syyrialaisten hamstereiden poikasista olevasta osasta kuvia, siellä linkki.

Heli

Lainaus käyttäjältä: "Mimmi"kun paljon puhutaan että kyllä se emo sen sieltä hoitaa pois
Mun mielestä tämä pätee vain siihen kun on kysymys poikasten lukumäärästä. Jos poikasella puuttuu _pala päästä_ niin ei siinä vaiheessa oikeasti enää jäädä odottelemaan, että hoitaako emo asian.
Mutta hyvä että asia on nyt hoidettu.

Jokaisen pitäisi oikeasti muistaa se, että kasvattajalla on suuri vastuu. Kasvattaminen sisältää joskus myös ikäviä asioita ja yksi niistä on mm. elinkelvottomien poikasten lopetus. Jos tällaisia asioita ei pysty hoitamaan, ei myöskään ole valmis kasvattamaan. Ja nää asiat pitäis miettiä valmiiksi jo etukäteen.
Destiny's hamsterit 2001-2009

Ninde

Meillä näyttäis olevan suurin osa poikasista vaaleita (ps & ms), tummia (norreja varmaankin) oli 3-4. En oo vieläkään viittiny sen tarkemmin katsoa pesään, kurkkinut vain kun emä on syömässä. Jospa sit ens viikolla alkais väritkin selkiytymään, ikäähän noilla on nyt 7 vrk.

Mimmi

meillä kaikki 10 elossa :)
4 tummaa vn
6 vaaleaa, ilmeisesti cremeä ja luonnonvalkoista

miten minkin sävy näkyy näin pienenä? vaaleana vai tummana`?

EmmaTi

Ainakin silmien väri "kajastaa" luomien läpi jo ennen silmien avautumista niin että mustasilmäisten silmät näyttää jo tummilta pallukoilta ja punasilmäisten ei.
Kai se minkin iho aika vaalea on pienenä, ja silmät pitäis olla punaset.

kiitos EmmaTi

Huomenna poikaset on viikon niin saan laitettua kuvia tuonne :)
Meidän mamma haluaa vissiin jo muutaki kuin hoitaa poikasia, aina kun meen ruokkiin niin kiipeää ulos dunasta :D

lpj

Jes jes, meidän Moonasyrkille synty sunnuntaiyönä hamsuvauvoja!
Pitkän yrityksen ja melkeinpä luovutuksen jälkeen tuli tämmöne ylläripylläri.  :lov

Laskeskelin että niitä olis ollut n. 6, en oo vieläkään ihan varma kun niin sekaisin olin onnesta. :D

Toivottavasti kaikki nyt sujuu hyvin. Terveiltä ja hyväkokoisilta ne näyttivät!
[size=85][colorHamstraavat hamsterit<3=#FF0000][/color][/size]

lpj

Lainaus käyttäjältä: "Mimmi"kiitos EmmaTi

Huomenna poikaset on viikon niin saan laitettua kuvia tuonne :)

Taapertaako ne jo siellä sokeina, vai miten ne käyttäytyy? :P
[size=85][colorHamstraavat hamsterit<3=#FF0000][/color][/size]

Mimmi

milloin teillä on poikaset alkanu pesässä syömään ? katselin tuossa aikasempaa poikuetta niin 9pv:n ikäisenä näytti meillä mussuttavan mut emo varasti aina kaiken...

hyi hirvee et toi duna haisee, olikos se 2viikon ikäisenä niin vois siivota, lemuaa koko huone  :D

näillä meidän vaaleille on tosi tummat mahat, onko se ihan normaali?  säikähdin tietty että niillä on joku sairaus.... eli nää cremet ja luonnonvalkoiset....

nou hätä kaikilla samanlaiset tarkistin

Nape

KaisaM.

Jippii meilläkin on nyt pari poikuetta tilauksessa. Elikkäs pk huky-pari treffaili äsken ja laitoin myös ihkaensimmäisen talvikkopariskuntani yhteen. :)  :sydan  Syrkkien la olisi juuri joulun alla 22.12. Talvikoita sitten kenties siitä seuraavalla viikolla. Jännää.  :)
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Vevve

Lainaus käyttäjältä: "KaisaM."Elikkäs pk huky-pari treffaili äsken ja laitoin myös ihkaensimmäisen talvikkopariskuntani yhteen. :)

:sydan  :sydan  :sydan
Toivottavasti talvikoilla onnistuu, vaikka Ensio onkin vielä aika nuori. Tuskinpa haittaa, ellei rouva ole mikään ikärasisti  :D

Minski

KaisaM.: Oi mikä ihana syyrispoikue sulla siellä tulossa :lov Hitsi vaan kun on pitkiksiä, mutta ne värit <3

Meillä Sarlotan ainokainen pienokainen täytti juuri 4 viikkoa. Vielä on lapsonen pieni, mutta tasaisesti kasvaa ja kirii ikätasoaan kiinni koko ajan. Pitkäkarvainen tuosta nyt sitten kasvaa, lk:ta odotin, mutta turkki on toissijainen juttu, pääasia, että lapsonen selviytyi flunssasta.

Timandra näyttäisi siltä, että tällä viikolla syntyisi poikasia <3 Tosin ei näistä aina ota selvää, kun tuollaisia pikkupoikueita tekevät, Sarlotastakaan huomannut oikeastaan mitään muuta kuin, että luonne muuttui loppuajasta täpäkämmäksi. Timandrallakaan ei oikein mitään vatsaa ole, mutta elän toivossa, että muut merkit pitäisivät paikkansa. Toivottavasti Timandra ei saa kauheasti niitä umborousviritelmiä, kun poikasten isä on umborous.
Hamsteriton tätä nykyä

Anonymous

Meillekkin tuli Satumetsän Aleksian (lk ruoste) sulho lainaan Roudan Fahrenheit (lk normaali umborous) ja toivotaan nättejä poikasia.

Marla

Lainaus käyttäjältä: "Nape"Voi että mulle tuli oikea gentlemanni herra (lk luonnonvalkoinen) astutuslainaan eilisestä näyttelystä :lov  Tässä vain odotellaan oikeaa ajankohtaa astutukseen. Toivon mukaan meidän Ullasta (lk hopeanharmaa) tulee mamma :sydan
Täälläkin odotellaan kovasti tuloksia! :haha