Poikaspäiväkirjat 3

Aloittaja Minski, 17.11.10 - klo:00:15

Sintturainen

Tässä vaan mietin että vika ois ollut uroksessa. Mähän astutin Kuplan kolmesti samalla hopsu uroksella ja ei onnistunut, nyt tän minkin kans onnistui heti. Tiiä sitten, kummassa oli vikaa.

Veda

Osanotto Sintturaiselle emon ja poikasten menetyksestä  :(

karov

Osanotot Sintturaiselle  :(  :sydan

Meillä on poikaset tänään 4 viikkoa ja muuttavat nyt asumaan pojat keskenään ja tytöt keskenään.
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa

Anonymous

Osaanotot Sinturaiselle emon ja poikasten menetyksen johdosta :(

mesis

Voi Sintturainen, otan osaa  :(

Pähkinä

Osanotot sintturaiselle.  :(

Meidän suklaa poikue kasvaa kovaa kyytiä. Pikkuinen vaalea oli vain kadonnut. Suklaat ja samppanjat voi hyvin ja kaikki onkin valkonauhaisia, osa toki valkokirjokilpikonnia. Satiinejakin näkyi olevan. Innolla odotan et ne pesästä tulevat ulos ja pääsee käsittelemään.  :sydan

wiidii

^Jee, siellä kasvetaan.  :sydan

Osanotot Sintturaiselle. :( Tuollaiset on aina niin ikäviä tapauksia.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Anonymous

Tänään kurkkasin pikasesti Vikkanin pesään niin siellä möyrii n.16kpl nakeroita ikää 4päivää :nuija:

Anzukka

Osanotot täältäkin Sintturaiselle!

Meillä ei nyt sitten löydy kiimaa kun pitäisi yhdistää pariskunta.
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Saana

Täältäkin osanotot, Sintturainen! :(

Meillä kävi, kuten arvata saattaa. Kaikki robot ovat päättäneet lisääntyä samaan aikaan. Joka paikasta kuuluu nyt sirkutusta ja vikinää. :sydan :)

Maiju*

Meilläkin saisi 2 talvikkopariskuntaa saaha vähän enempi kevättä rintaansa, poikasia ei kuulu eikä näy.  :c8

Edelliset lapset onkin jo 7 viikon ikäisiä, niitähän tuli vain se 2 naarasta. Molemmat jäi nyt ainakin toistaiseksi kotiin kasvamaan, katsotaan mitä niistä tulee. :)
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

noitakeiju

Jeeee  :D Kevään ensimmäiset robolapset syntyi lauantaina  :lov Nyt ollaan peukut pystyssä että tulis  edes muutama husky. Kiva että tuli lisää lapsia kun syrkkilapset lähtee tällä viikolla uusiin koteihin.Ja sit vaan odotellaan lisää robovauvoja.

Ken_G

Osanottoja Sintturaiselle  :(  Niin kaunis kuva Kuplasta.

Unipallo

Voi kamalan traaginen tapaus, jaksamista Sintturaiselle.  :(

Vevve

Mä uskallan hentoisesti toivoa, että meillä ois tiedossa robovauvoja pian  :lov Isänä normaali oma kasvatti Andrey, emona laikukas rouva Heluna.  :sydan Erotin pariskunnan, koska Heluna näytti sen verran paksulta ja nisät turvonneelta, että poikaset saattaisi hyvinkin syntyä tuossa matkan aikana.. Lomahoitaja toki käy, mutta en viitsi häntä pyytää sentään hamsuja erottelemaan toisistaan  :D