• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikaspäiväkirjat 3

Aloittaja Minski, 17.11.10 - klo:00:15

« edellinen - seuraava »

Saana

#555
Täällä kanssa robopennut mussutti rusinoita kädestä. :lov Tuo poikasten ihme on joka kerta aina yhtä häkellyttävä. Siihen ei näytä kyllästyvän ollenkaan, ja hyvä niin!

nennu

#556
Fiona sai eilen arviolta 10-12 lapsosta :lov ...topakka ja erittäin hyvä äiti Fiona on

Sintturainen

#557
Onko teillä kokemusta uroksista jotka ei osaa astua / ei kiinnostu naaraista? Mulla on jo suht. lyhyen ajan sisään toinen tämmöinen tapaus  :|  Naaras selvässä kiimassa, uros käy kyllä nuolemassa ja nuuskimassa mutta ei astu. Ei oo pentuja aikasemmin, ikää uroksella kuitenkin n. vuosi.
Kokeilen vielä myöhemmin tänään uudelleen, ja jos ei onnaa niin astutan tuolla toisella lainauroksella tämänkin naaraan. Sitten meillä vaan on hyvässä lykyssä kaks pentueellista samalle urokselle. Ei vaan oikeen kehtaa pitkittää kun molemmilla naarailla alkaa ikä tulla vastaan, toinen 8kk ja toinen 9kk...

Vevve

#558
Meillä yhdistettiin eilen talvikot Viljami's Eric Northman ja Hearts In Atlantis. Äänekäs ensitapaaminen, mutta hyvin meni  :D Eka suunnitelma oli käyttää uroksena omakasvatti The Comediania, mutta se on semmonen ruppana etten viitsinytkään.

Anonymous

#559
Sinturainen: Meillä on ollu muutama uros juuri tuollainen ettei ole tajunnut asiasta yhtään mitään.

Anzukka

#560
Meillä on ollut uros joka on astunut ja astunut mut on ollu varmaa huteja tms. ku ei oo onnistunu vaikka oon kokeillu kolmella naaraalla. Voi olla et ampunu koko ikänsäkin tyhjiä, mistähän johtuis?!  :roll:
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

karov

#561
Huoh  xD Laskin siis taas viimeksi väärin, kyllä niitä se 13 on! Tänään 2 viikkoa ikää  :lov
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula

Sintturainen

#562
No niinhän siinä kävi että astutin tuolla minkkipojalla nyt sitten molemmat naaraat. Ois vaan ollut kiva saada uutta sukua, kun tuo creme oli ihan eri sukua, mutta minkäs teet.

Hessuinen

#563
Sijoitusnaaras Tyttö sai nyt sitten la-su välisenä yönä kasan pikkunakkeja. Emo hoitaa pikkuisia hyvin, pihaustakaan ei ole kuulunut eli muksut taitaa olla aika tyytyväisiä. Kasvaispa ne pian. :sydan

Ja toivottavasti sieltä nyt tulisi joku kivanoloinen muksu jonka jättäisi mielellään kotiin. Hunaja uros ilman nauhaa olis jees mutta poikueen isukin omistajakin moisen haluaisi eli hänellä on tässä asiassa "etuajo-oikeus", joten jos siellä olis kaksi sellaista niin solis kiva. Tai sitten mä kuitenkin ihastun johonkin mustaan tai kyyhkis kk/vkkk -muksuun joka muuttaa suunnitelmat samalla, mä kun olen ihan heikkona sen värisiin. :lov
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Anzukka

#564
Onnea poikasista!!
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Nape

#565
Onnea Hessuinen :)

lentsu

#566
Taiskan muodosta päätellen meillä on torstaina odotettavissa iloinen hamsteritapahtuma. POKS.  :lov

Anzukka

#567
Oi.  :lov  Laitathan heti kuvia kun heissä on jotain kuvattavaa!!!
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Pähkinä

#568
Meille pitäisi huomenna syntyä poikasia, ainakin maha on sen näköinen et poikasia on tulossa.  :)

Anzukka

#569
Miksi kaikille muille tulee poikasia paitsi meille :nuija:  Meillä ei oikeastaan ole tällä hetkellä kuin yksi mahdollinen pari ja uros on iha out noista hommista :roll: Mulle on tullu kauhee kammo noitten knikkien takia kun niitä tuuppas jokaiselle lisääntyneelle tai suunnitellulle lisääntyvälle yhessä vaiheessa. Mä nyt toivon että mun pikku Dani pysyy viriilinä ja knikittömänä puoltoista vuotiaaks asti, sit sitä vois uskaltaa käyttää. Pitäis naaraitaki hankkii ku ei ole kun kaksi naarasta. pitäisi popojakin saada meille laikukkaana tai ms. valkoisenaja ja ja... Mulle ei taida tulla mitään muuta kun harmaita hiuksia  :D Ja tietty toivon mukaan poikasia :)
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com