Poikaspäiväkirjat 3

Aloittaja Minski, 17.11.10 - klo:00:15

mesis

Hyvä, että Ullalla on kaikki hyvin  :)

Anonymous

Meillä tänään 2viikkoiset (myös pojalla 5v synttärit) ravaavat pitkin dunaa ja kiusaavat mammaa kun koittaa kovasti kuskaa pesään takaisin. :mrgreen:

lentsu

Ja mä en löydä naarailtani kiimaa.  :rant:

mitä pelii tää nyt on olevinaan? 4-5-kuisilla pitäis kyl olla!  :roll:

Nape

Lentsu: Jos se on yöllä myöhään? Minkälainen yhdistelmä sulla olis tulossa :)?

lentsu

Taiskan (pk hopsu valkonauhainen) ja Leevin (pk hopsu, Leevi on tossa mun avatarkuvassakin) pitäis kohdata ekaksi, mutta alkaa olla niin nihkeetä, että taidan astuttaa sen naaraan miltä ekaks löydän kunnon kiiman, eli eka poikue voi olla sit yhtä hyvin myös Poppelin (pk hopsu) ja Gimblen (pk hopeaminkki valkonauhainen valkotäplikäs) kohtaamisen hedelmä. Mut Taiskaa mä nyt tällä hetkellä eniten vaklaan. NO, eka viikko vasta takanapäin, ennen näytskää en halunnut astuttaa.

Vevve

Meillä näyttäs Crystal's Corveten maha jo hienoisesti pyöristyneen... Uskallan ehkä jo odottaa vauvoja  :sydan

Nape

Astutusonnea vain Lentsulle, toivottavasti löytyy kiima :)

Milloin Vevven Crystal´s Corveten vauvojen pitäs syntyä :)?

Vevve

^ No eihän sitä aikaa tarkkaan tiedä, ko ne on asuneet kaks viikkoa yhessä (erotettu reilu viikko sitten) enkä ole nähnyt niitä touhuamassa  :D

Nape

^Aa niin tietenki, no toivotaan että mahdollisimman pian  :)