Poikaspäiväkirjat 3

Aloittaja Minski, 17.11.10 - klo:00:15

S.D.G.

^ Ehkä sillä on jotain ongelmia tarkkaavuuden ja yliaktiivisuuden kanssa, ehkä joku hamsuneurologi osais antaa ADHD- tai ADD-diagnoosin  ;)  No ei vaan, noi on vähän ikäviä vaivoja kun niin mystisiä...

Meillä on nyt kaksiviikkoisia talvikkovauvoja kuusi kappaletta. Eilen siivoilin ne ekaa kertaa ja kun normaalisti poikueessa on aina niitä rohkeampia ja kesympiä yksilöitä ja sitten niitä jotka kiljahtelee ja vaatii käsittelyyn totutusta paljon enemmän, niin nyt näissä ei ole ainoatakaan sellaista... Joka ikinen yrittää tunkea samanaikaisesti kädelle vaikka ensimmäistä kertaa aloin käsitellä. Kaupan päälle emokin on kauhean hellyydenkipeä  xD  Katsotaan, miten käy kolmenviikon angsti-iässä, mutta veikkaan, ettei näitä paljoa tarvitse kesytellä. Ihan hassuja mutta aivan ihania lapsia!  :)
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

jensku

Onnea Jonnalle  :sydan
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Hessuinen

Mä olen nyt jotenkin ihan ihastunut noihin kahteen poikalapseen, homukkkeeseen ja hopeahunajaan(?). Näinköhän mun pitää jossain vaiheessa tarkastaa kaasvatussuuntauksessa olevia värejä ja ehken siirtyä keltaisukuisista väreistä ja kilppareista hopsukeltaisiin ja vastaaviin kavereihin. :huh
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Homuke on paras  :sydan

KaisaM.

Raksulla on yhdeksäiset hyvinvoivia  :sydan  Huomenna on myös Tähdellä laskettu aika ja masu näyttää isolta! Meillä on nyt sitten kerralla poikasbuumi kun ensin ei meinattu ollenkaan lisääntyä.  :D

jensku

^ :D Terkkuja täältä Raksu mammalle ja poikasille. :sydan
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/

Hessuinen

Nii onki. :sydan
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Anonymous

Ihanaa aikaa kun niin monella on poikasia ja ihmeen paljonkin :lov  Onnea kaikille vaaveista :sydan

Maiju*

Meillä toisen talvikkopariskunnan naaras on hyvinkin paksuna, voi lapsia tuloillaan.  :lov
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

KaisaM.

Meillä juurikin syntymässä Raksun poikaset, näin kun pönttö mamma ei sitten tehnytkään vauvoja pesään vaan ihan avoimeen nurkkaan.  :c8  :p

Nape

Kaisa: Vai Tähden poikaset? :)

KaisaM.

Niin, aivan, Tähden  xD  Kokoajan kun on puhunut Raksusta niin sekoilee jo.  :D  Tosiaan Tähti sai juuri vauvat, mun oli pakko tarkistaa duna kun kuului piipitystä, ettei Tähti vaan tehnyt niinkuin Reena ja synnyttäisi kahteen paikkaan. Onneksi mökki oli tyhjä ja poikaset olivat yhdessä kasassa nurkassa, ja niitä oli 12. Nyt voin hyvillä mielin jättää mamman ja lapset rauhaan ja jännätä selviääkö koko hurja tusina!  :)  On vilinää vilskettä...  xD

^OI onnea Kaisa ja Tähti, hieno määrä poikasia :sydan

Ken_G

Paljon onnea!  Kyllä Veeti on varsinainen urho, yli 20 ipanaa nyt ja aiemminkin jo poikue  :D

Nape

Saas nähdä että tuleeko meille Ullalle vauvoja. Tänään kokeilin enkä löytäny kiimaa. La olis 9.2 :) Mut katsellaan tässä nyt.