• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikaspäiväkirjat 3

Aloittaja Minski, 17.11.10 - klo:00:15

« edellinen - seuraava »

Nape

#300
Onnea Kaisalle ja Raksulle pikkunyyteistä :sydan

Karvakorvathamsula

#301
Lainaus käyttäjältä: "sarilau"Onkohan maidän rexi raskaana vai ei. Paino ja maha ei oo kasvanut. Synnytys pitäis olla kuitenkin jo ensi viikonloppuna. Se käyttäytyy koko ajan ihan eri tavalla kuin ennen. Esim. musta vaikuttaa, että se ei nuku enää ollenkaan..no, nukkuu se päivällä mut iltaisin on hirmuinen meno päällä. Samoin sillä mahan alla näkyy musta nisät eri tavoin kuin ennen. ovat ikäänkuin enemmän esillä.

Meidän Tytti oli myös ihan samanlainen silloin ekan "tiineysviikon" kuluessa... Meno oli päällä eikä olis uskonu et 12 poikasta on masussa   :P Mut sit melkei sen ekan viikon jälkee alko Tytti rauhottuu ja maha selvästi pyöristy ja nisät tuli näkyviin.Tosin Tytin paino alkoi nousta jo ensimmäisellä viikolla. En tiiä..  :huh
http]

[size=85]
lk normaali umb. vkkk Delfoin Saimi
lk nvkkk Alise (sijoituskodissa)
kanat ja lampaat
lk collie Sandcastle's Treasure Me, tutuimmin Napsu
[/size]

Mustikkamaan

#302
Hiiiii, meidän syyrisvauvat siellä köllii ja ne on niin söpöjä  :lov Huomenna ikää 1 vk. Näen ne ton läpinäkyvän pohjalaatikon läpi jossain määrin. Voieivoieivoiei  :sydan Ja emo on tosi huolehtiva, se vie koko ajan pesän luo ruokia ja hoitaa niitä muutenkin vimpan päälle. Ei ainakaan kasasta päätellen oo poikasia menehtynyt.

Vielä viikon verran odotusta, niin sit pääsee pikkuisen hiplailemaan! Ja kattoos et mitä siellä tarkalleen ottaen on. Ainaki jotai normaali valkonauhasia ym. sotkotuksia ja sit saatoin katsoa väärin, mutta veikkaisin parista jopa soopelia. Mut näen ne tosi huonosti, joten vasta arvauksia.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Ninde

#303
^Oho poopeleita!  :shock: Toivottavasti tulee sule mustiaisia.

Maiju*

#304
Toisella uroksen kanssa olevalla talvikkonaaraalla massua havaittavissa, toivottavasti siellä nyt mönkis lapsia mahassa eikä ois vaan alkavat jenkkakahvat.  :mrgreen:
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Vevve

#305
Meil kans asuu talvikkopariskunta yhdessä, toivis tärppäis  :sydan  :sydan

jonna

#306
Oivoi vauvabuumia  :lov  toinen pesue cämpsylapsia, ja kyllä näitä onkin toivottu! Kuusi ipanaa ehdin näkemään ( kiitos taas tällekin naaraalle kun unohti mökin ja teki pesän purukasaan  xD  )
Ehdin jo epäillä urosta tuhkan ampujaksi kun ei saanut kolmea edellistä naarasta tiineeksi mutta nyt sitten tärppäsi!

KaisaM.

#307
9 vauvaa Raksulla on ja näyttävät hyvinsyöneiltä ja mammakin on oikein omistautuva, vaikka nuorempana vaikutti aika huithapeli-luonteelta.  :D
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Hessuinen

#308
^Uih, onnea kivankokoisesta nakkikasasta, sietääkin Raksun olla ylpeä ja huolehtiva mamma. :sydan

Mä taas täällä puolestani ihmettelen miten paljon voi mahtua tuoreruokaa ja siemenseosta 4 hamsumuksuun ja yhteen emohamsuun. Voin ihan varmasti vannoa ettei yhteenkään aikaisempaan poikueeseen ole uponnut näin paljon ruokaa jo tässä vaiheessa, ja tämä on sentään kaikkein pienin niistä. xD Mutta toki syökööt ihan rauhassa kaiken mikä vaan maistuu, mä vaan tyytyväisenä lisään lisää apetta nenien eteen. :D
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Vevve

#309
Meillä löytyi vihdoin jo jonkin aikaa ihmettelemäni vikinän lähde. Olin tsekannut vaan yhdessä asuvien parien pesät, mutta en erästä neitiä jonka olin erottanut uroksesta jo kuukausi sitten. Oli näköjään just ennen erotusta tärpännyt, pesästä löytyi kuusi abouttia viikon ikäistä robonakkeroa  :D  :sydan

jensku

#310
Ihanan monta poikasta Raksu synnytti. :lov
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

sarilau

#311
Meillä olis laskettu aika huomenna. En kyllä jaksa uskoa, että sieltä mitään poikasia tulisi, kun tuo emo ehdokas on niin laiha..no, se on nyt kuitenkin täällä yläkerrassa rauhallisemmassa paikassa. Jos vaikka päättäisi yhden synnyttää :) Ihmettelen vaan, kun astutus sujui niin hyvin..
Himsteri (syrkki)
Myrsky (Chambelli)
Domino (talvikko)
Sysi (kiinari)
[li]Aku (kani)

Netissä]http://www.petsie.fi/pet.php?petid=127178[/url]

Nape

#312
Onnea Jonna ja Onnea Vevve :yes:  :)


Mun ois eilen pitäny tsekata, että löytyykö Ullalta kiimaa, kun astutuksesta oli just sen verran, että olis pitäny tosissaan katsoa ja astuttaa mahdollisesti uudestaan. Noh, mä kyl katoin klo 24, 01 ja 02 ja ei näkyny kiimaa, melkein sain hampaista yhdellä kerralla. Mut ku silloin astutuskerrallaki se kiima löytyi vasta klo03! Ja mä onneton menin ja nukahdin kahden jälkeen sohvalle :nuija:  :rant: Kyllä olin ja oon vihanen itelleni, mutta minkäs teet :roll: . Eipä auta ko oottaa seuraavaa mahdollista kiimapäivää ja yrittää silloin valvoa riittävän kauan.

GaneshaX

#313
Syrkkikasvatus ei kyl aina oo helppoa. Joko ei jaksa valvoa, tai ei löydy kiimaa tai eivät tule kantavaksi.  :kieli

Puhumattakaan sitten kaikesta muusta skeidasta

Mutta on nää vaan niin parhaita  :sydan
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Mrk

#314
Meillä on toi yksi talvikon poikanen hassu. Ajattelin aluksi sen olevan vaan turhautunut ja täynnä energiaa (maistelee kaikkea terraariossa, kiusaa äiskäänsä tai muuten vaan yrittää keksiä jotain äksöniä koko ajan), kun sillä ei ole sisaruksia kenen kanssa peuhata. Mutta kun oikein tarkkaan katsoo, se pitää päätään aavistuksen kallellaan. Jotain muutakin häikkää sillä sitten on. Hmmm...