• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikaspäiväkirjat 3

Aloittaja Minski, 17.11.10 - klo:00:15

« edellinen - seuraava »

EmmaTi

#285
Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"Iiks, mä näen jo meidän syyriskersoja tuolta läpinäkyvän muovipohjan läpi jonkin verran, mutta son sen verran sumee ja siin on pesämatskuu eessä niin, että en näe poikasten määrää. En millään malttas odottaa :D Mut ei auta!

Mistä vanhemmista ne nakit on?

Nape

#286
Onnea Mustikkamaa :)

Meillä tänä yönä Ulla ? Daruma
(Ulla= Comet Cyclone*, lk hopeanharmaa, Daruma, lk hopeamusta)
Toivon, että olis tärpännyt, mutta en ota paineita :)

Mustikkamaan

#287
EmmaTi: lk musta vn ja lk normaali umborous. Semmoi extempore-koepoikue lainatytsyllä  :sydan

Niitä näyttäs olevan jotain 13-14, mitä tosta pohjan läpi saa ihmeteltyä. Vaikuttas olevan tummaakin sakkia, eli ehkä jopa sitä toivottua mustaa  :lov

Toivottavasti tärppäs Ullalla kertalaakista! :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Nape

#288
^Teillä on sit ankara kasa nakkeja siellä :lov  Toivottavasti tulee toivevärejäkin :)

Juu kyllähän sitä toivoo, että olis tärpännyt, mutta oon vaan niin onnessaan tuosta, että nyt löytyi se kiima ja tietää, että se on vasta kolmen jälkeen yöllä, että turha puolilta öin tai siinä main viel mitään kokeilla :)

Marla

#289
^ Toivottavasti sieltä tulee nättimyksiä! :lov Mä taistelen itseni kanssa, ottaako yksi vaiko ei.

Nape

#290
Lainaus käyttäjältä: "Marla"^ Toivottavasti sieltä tulee nättimyksiä! :lov Mä taistelen itseni kanssa, ottaako yksi vaiko ei.

 :D Jos vaan tulee jotain kuvattavaa, niin laitan tänne taas kuvasaastetta :D

Mä aattelin, että jos tulee poikasia, niin voisin pitää yhden tytön itsellä ja laittaa sen sijoitukseen :)

KaisaM.

#291
Oikeesti, Raksun normaalipaino on n. 150g ja eilen 14. päivänä tiineenä paino oli 178g, eikä se siis mitään lihamössöä ole törkeesti saanut ja ei se mikään syöppö ole. Odotan kyllä jännityksellä huomista...  :D
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

jensku

#292
^Vau! Raksu on päässyt hienoon painoon. :yes:
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

jonna

#293
Meillä piipitetään ja ahkerasti  :sydan  

Cämpsypesästä bongasin äkkiseltään 6-7 pentua. Emo oli melkoisen muhkean kokoinen ja vähän hirvitti tekaiseeko se täyden tusinan mutta ei sentään, puolikas tusina riitti  xD

Mutta sitten... talvikkolapsia!!! Siis oikeasti tähän kohtaan kuuluisi jo torvisoittokunta, olen viime kesästä lähtien yhdistänyt useamman talvikkoparin ilman jälkikasvua ja nyt sitten, vihdoin, niitä vauvoja on! Olin jo aika epätoivoinen että tähänkö ne talvikot kosahti kun ei suku suostu jatkumaan  :D
Tämä pesue sai alkunsa uroksen ja naaraan viiden päivän murjotussuhteesta, joka loppujen lopuksi päättyi uroksen kuolemaan. Ei onneksi naaraan kautta, vaan uroksella ilmeni nopeasti leviävä kasvain.
Talvikkonaaraskin oli mammaa ajatellen ollut kiltti ja tehnyt avopesän, 5-6 nakkia siellä möngersi  :lov

Anonymous

#294
Jonnalle Suuret nakki onnittelut  :sydan

Ken_G

#295
Lainaus käyttäjältä: "KaisaM."Oikeesti, Raksun normaalipaino on n. 150g ja eilen 14. päivänä tiineenä paino oli 178g, eikä se siis mitään lihamössöä ole törkeesti saanut ja ei se mikään syöppö ole. Odotan kyllä jännityksellä huomista...  :D

Jee! Meidän Dantesta tulee setä  :)

Muoks. Meidän poppoolta ja myös Dantelta siskolle onnittelut  :sydan

KaisaM.

#296
Nyt ne syntyi  :lov  Arvasin että Raksu synnyttää jo päivällä kun maha oli niin järkky, ja siellähän se suht normaalimuotoinen Raksu oli vastassa kun tulin kotiin.  :)  Annoin heti kamalasti ruokaa ja Raksu kiipesi nautiskelemaan ruoista ja rapsutuksista dunan katolle ja pääsin heti pikaisesti kurkkaamaan pesään, noin 8 vauvaa näin.  :)  Voihan se olla että niitä on enemmän, voihan se olla että lisää on vielä tulossa?! tai voihan se olla että noi oli vaan niin isoja, että Raksun maha muistutti jalkapalloa.  xD  Mutta jee ihanaa, pikkusia pk ky-hu:ja.  :D
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

jensku

#297
Jeee. Onnea Kaisa sinne.  :sydan  :aplodit:
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Anonymous

#298
Onnea Kaisalle pikkuisista :sydan  Nyt on paljon hamsu vaaveja syntynyt kaikilla.

sarilau

#299
Onkohan maidän rexi raskaana vai ei. Paino ja maha ei oo kasvanut. Synnytys pitäis olla kuitenkin jo ensi viikonloppuna. Se käyttäytyy koko ajan ihan eri tavalla kuin ennen. Esim. musta vaikuttaa, että se ei nuku enää ollenkaan..no, nukkuu se päivällä mut iltaisin on hirmuinen meno päällä. Samoin sillä mahan alla näkyy musta nisät eri tavoin kuin ennen. ovat ikäänkuin enemmän esillä.
Himsteri (syrkki)
Myrsky (Chambelli)
Domino (talvikko)
Sysi (kiinari)
[li]Aku (kani)

Netissä]http://www.petsie.fi/pet.php?petid=127178[/url]