Poikaspäiväkirjat 3

Aloittaja Minski, 17.11.10 - klo:00:15

KaisaM.

Raksu näyttää nyt jo tosi pyöreältä  :lov  Vajaa viikko siis astutuksesta, 10 pvän päästä siis pitäisi syntyä. Toivottavasti oikeasti tuleekin jotain!  :sydan

Anonymous

Pidetään Kaisa teille peukkuja että tulis pikkusia naperoita :)

KaisaM.

Laitettiin nyt toinenkin poikue tilaukseen saman tien, kun kiimat on kyllä olleet tytöillä tosi harvassa. Eli Tähti  :sydan  Veeti.  :)

Maiju*

Mun pitänee siis kohta pysyä taas kaukana Kaisan kodista, ettei meidän syrkkilauma lisäänny entisestään.  :teipit

Meillä elelee molemmat talvikkopariskunnat sopuisasti kimpassa, toivottavasti sieltä tulisi kauan odotettuja lapsosia.  :sydan
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

jensku

Täällä myös pidetään peukkuja Kaisalle. :sydan
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Maiju, tervetuloa kylään!  :D

JohannaJ

Meille on viime yönä syntynyt poikasia!  :lov
Ollaan ihan täpinöissään.  :sydan    :)   :sydan
Perheen äiti, koiria x 3, quarter x 2 ja tyttären syrkkejä x monta ja talvikko.

TiBe

Meillä talvikko muksut kasvaa vauhdilla, mukavasti kolme poikuetta samaan aikaan, ja kaksi naaraista päätti tehdä suuret poikueet eli yhteensä 18 talvikko nakkia meillä kasvamassa  :lov
Crystal\'s talvikot

Hessuinen

Lapsoset on sitten tänään pariviikkoisia, pian voin alkaa kuvasaasteella pommittamaan kunhan vain saan aikaiseksi. :grin

Poikasten väritkin tulee selvemmiksi päivä päivältä. Se yksi on ny sitten normaali kk, yhtä arvaisilin vieläkin hyvin vahvasti hopeakyyhkikseksi, yksi vois olla se cinnamon ja tää viimonen on vähän outolintu, olisko hän sitten hopeakemu (tai hopeakeltainen?). Turkin puolesta kikkuralapsia ei tullut, mutta hällä väliä kun muuten ovat niin suloisia mukuloita. :sydan

Pesän ulkopuolella seikkailee Kurnun harmiksi aika paljonkin nämä normaali kk ja hopeakemu/hopeakeltainen -lapsoset. Vielä raahailee takaisin pesään mutta selvästi kerta kerran jälkeen lapset saavat seikkailla aina vähän pidempiä aikoja. En malta odottaa että simmut avautuu, pääsee käsittelemään lapsia. <3
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Nape

OI, Hessuisella on siellä niin ihania mussukoita :sydan  Mä en jaksa oottaa, että laitat kuvia niistä, että kuvia kehiin :P

Karvakorvathamsula

Meillä kans Tytin poikue on päivä päivältä alkanut enemmän seikkailla pesän ulkopuolella. Eilen illalla olivat Tytti ja 5 poikasta samaan aikaan syömässä! :) Tytti oli selvästi jo kyllästynyt siihen roudaamiseen ja taisi haluta pitää itsekin pienen tauon ja syödä...  :D Siinä samalla tuli otettua pari kuvaa ja tuli myöskin seurailtua värejä. Ja tottakai, valkkasin samalla kuka jää kötiin ja päädyin siihen tulokseen että haluun sen tummimman  xD  Mutta oli kyllä ihana näky, kun pienet, vajaat 2 viikkoiset naperot äitinsä kanssa syövät tuoreruokaa!  :sydan
http]

[size=85]
lk normaali umb. vkkk Delfoin Saimi
lk nvkkk Alise (sijoituskodissa)
kanat ja lampaat
lk collie Sandcastle's Treasure Me, tutuimmin Napsu
[/size]

Heli

Kurkistelin vähän meidän robokersoja ja siellä näytti olevan kaksi typsyä ja kaksi poikaa.  :) En kestä kun nuo robolapset on aina niin suloisia.  :lov
Destiny's hamsterit 2001-2009

Mustikkamaan

Meilläpä kuului eilen pesästä piipitystä tossa kuuden aikaan illalla  :lov Syrkkinakeroita. Tää oli puhtaasti extempore-testipoikue lainatytön avulla, en oo meinaa varma, saako sieltä mustaa ulos. Kärsivällisesti odotan pari viikkoa sit!
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

KaisaM.

Meillä on kyllä Raksun maha aivan valtava  :shock:  Ehkä se johtuu siitäkin, että Raksu ei kuitenkaan itse ole mikään kovin iso neiti, joku 150-grammainen. Mutta keskiviikkona sitten näkee tuleeko sieltä 25 naperoa.  xD

Mustikkamaan

Iiks, mä näen jo meidän syyriskersoja tuolta läpinäkyvän muovipohjan läpi jonkin verran, mutta son sen verran sumee ja siin on pesämatskuu eessä niin, että en näe poikasten määrää. En millään malttas odottaa :D Mut ei auta!
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit