Poikaspäiväkirjat 3

Aloittaja Minski, 17.11.10 - klo:00:15

Mimmi

sillä on minun mielestä punaiset silmät kun katselin sitä tässä taannoin niin ei ollu ruskeat kuten näillä hopeasoopeleilla.

PiiaL

^ Hopeasoopelilla on mustat silmät. Pane uusia kuvia tulemaan poikasista kun silmät siellä aukenevat, niin selvitellään sitten sen muksun väri. :)

poikaset 2 viikkoa tänään
silmät alkaa olemaan auki jo  :)  hirveä miten vaikea nuo luonnonvalkoiset on erottaa....2 poikaa 2 tyttöä.... kurkkasin yhtä niin en ollu enään varma oliko poika vai tyttö  :D  meneekö ne tissirivit noin nopeesti piiloon? pitää ajan kanssa tutkailla...

EmmaTi

Lainaus käyttäjältä: "Mimmi"meidän luonnonvalkoisella on punaiset silmät, niin onks tää nyt sit luonnonvalkoinen kun eiks niilläpitäis olla mustat silmät?

Voi olla kummat vaan.

wiidii

On olemassa luonnonvalkoisia (mustat silmät) ja punasilmäisiä luonnonvalkoisia, joilla on sitten luonnollisesti punaiset silmät. :D Mustasilmäinen luonnonvalkoinen on standardiväri, ps. luonnonvalkoinen on ei-standardiväri.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Mimmi

eli ps luonnonvalkoinen naaras on tää   :D

Sabat

Kyllä se aika rientää, kohta muksut on jo 4 viikkoa ja poikien erotus mammasta on tiistaina.
Hei tuli vain näin mieleen et vinkuuks noi pojat äitinsä perään tai mitään ääntele kun verrattuna esimerkiksi koiriin tai muihin elukoihin?  :D
Kun en ole ikinä nukkunnut samassa tilassa missä on vieroitetut poikaset niin pitääkö varautua kunnon paksuilla korvatulpilla kun normista en kuule yöllä noiden pitävän mitää ääntä kun nukun niin sikeästi. :D
Joo nää on mun ekat omat poikaset oon hoitanut kahdet muut poikaset niin et ne oli eri huonees mis mä nukuin ja nyt on eri juttu sit vähä kun en voi niitä mihinkään muualle viedä. :)
Mutta oon niin onnellinen kun melkein kaikille on löytynyt rakastavat kodit, yksi vielä vailla kotia jos ei löydy uutta kotia niin voihan se tietty mullekin kotiin jäädä.. :lov  :oops:  xD

Vevve

^ Ei ne kyllä mitään suruvikinää pidä  :D

Meillä muutti Watchmen-poikasten viimeinen naaras pois, kotiin jäi uros The Comedian. Onneksi luopumisen tuskaa lievittävät nuo viikkoa nuoremmat talvikot ja pian viikon ikäiset robokekarat  :D  :sydan  :sydan

Sabat

Toi kysymys kuulisti ihan hölmöltä mutta kiitos vastauksesta. :D

PiiaL

Siennalla on knikki :( Mukavinta tässä on se, että astutin sen nelisen päivää sitten, jolloin knikkiä ei ollut. Nyt häntä taipuu aika läheltä hännän tyveä. En ole koskaan toivonut näin paljon, että se ei olisi tiine. Voi hitsi, Igor olisi varmasti saanut hienoja poikasia sen kanssa!

Hankala tämän linjani suhteen, kun Igorkin on jo yli yksi vuotias, että jos en saa käyttööni sitten sen astutuslainan kautta syntynyttä poikasta/sen jälkikasvua, niin tämä oli sitten tässä. Eihän Igor saanutkaan kuin kaksi poikasta tuolla lainassa ollessaan. Ellei kukaan sitten olisi vailla kahden sertin pk ps creme sulhoa naaraalleen, niin saapi viestitellä.

Mimmi

mikä tämä sinun yhdistelmä olikaan ja mitä oli tulossa? no on kyllä surkea tuuri jos tosiaan on nyt knikki  :(

wiidii

Voi per..., meikäläinenkin juuri tänään astutti Siennan siskon. Hiphei vaan jos sillekin nyt ilmestyy sitten knikki.  :roll:

Näiden emä ja isä on sentään täysin knikittömiä olleet aina, ja ei tuollakaan tytsyllä näyttäisi knikkiä olevan. Aika jännä, en Siennallakaan mitään mutkaa huomenna Galassa vaikka sitä näpräsin. Perhana.  :<
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Nape

Voi harmi PiiaL, siis miten voikin olla noin huonoa tuuria  :o

Ja toivotaan nyt ettei Wiidiin tyypille ilmesty knikkiä!!!

PiiaL

Toivotaan myös ettei Karon Parisille ja Marlan Tumpulle ilmesty knikkejä, nekin tätä samaa pesuetta Siennan kanssa. On se kumma että knikit ilmaantuu parissa päivässä kuin tyhjästä, no joskushan niidenkin tulee ilmaantua jos ovat ilmaantuakseen. Tosiaan kaikissa näyttelyissä, kuten myös Galassa, on neidillä todettu suora häntä ja näin oli omasta mielestänikin tähän iltaan saakka. :( Perhana todellakin.