• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulina osa 9

Aloittaja Nilla, 09.11.10 - klo:14:26

« edellinen - seuraava »

jensku

#60
Okei.  :)


Tänään on ohjelmassa kaikkien kolmen syrkin häkkien siivous. Ja katotaan vaan niin Viivi päättää muuttaa järkän. :D Kun tähän mennessä on kaadettu juoksupyörää jne.
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

oonä,,

#61
Jes ! Tänään postilaatikkoon rysähtäneiden lehtien seassa oli postin saapumisilmoitus. Tilasin netistä pari mökkiä ja virikkeitä. Odotellu olen jo viikon. Ja tänään iskä käy hakemassa ne ja ja ja sitten hamsut saa ruveta tutkimaan.   :mrgreen:


oon varmaan enemmän innoisani kun miun hamsterit  :pihalla:
Talvikko, Viivi <3 c(]
Pikku-Kasper Syrkki <3 ]
Koiruliini Lulu <3 (]

R.I.P Robotytöt Siiri ja Krisse ;<

Hessuinen

#62
Mulla on nyt hoidossa yhden "kaverin kaverin" kaksi ihanaa hamsuherraa. Varsinkin tuo toinen, pk normaali on aivan ihana herra ja kiva käsitellä. :lov Vaikkei se tietty ole yhtä ihana kuin oma Lelli! :grin
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

MirkkuH

#63
Lainaus käyttäjältä: "MirkkuH"Toissa päivänä huomaisin, että Anni ja Juuli (perspurijat jotka eivät purreet toisiaan) olivat ottaneet ja lähteneet lätkimään dunasta. No meidän vainukoira, cavalier Molly kohta 12 v. osoitti, että hellan takana on jotain; siellähän se Anni nökötti kaikkien koirankarvojen ja nappuloiden yms. keskellä (tulikin sitten samaan hintaan pestyä hellan taus). Juulia en ole löytänyt eli pieni epäilys on, että ko vainukoira on sen voinut pistellä poskeensa :teipit


...toissa päivänä (taas toissa päivänä) olin lähdössä töihin ja kuulin pientä rapinaa, katsoin siivouskomeroon ja kukas se siellä: no Juulihan siellä nökötti, oli karussa viikon :)

Anonymous

#64
Ihanaa että Juulikin löytyi  :sydan

Nape

#65
hienoa että juuli löytyi :) Just tänään mietein päivällä että onkohan se löytynyt.

Vevve

#66
Jee,  varmasti ollut rankka reissu Juuliparalla!  :D

MortimerRiddle

#67
Peetu sai tänä iltana mennä sitten vessaan juoksentelemaan. Sille on nuo juoksuretket melko tärkeitä, ja iltaisin istuukin kaltereitten edessä niitä odotellen (kauhea vankila tunnelma  :D)
Timotei-poika ei niistä jostain syystä niin paljon välitä, tykkää enemmän riehua vaan ihmisten käsissä ja hihoissa temppuillen. Ja häkissään vetää tietenkin täyttä ad/hd show'ta.  :sydan
Ihania poikia ovat kyllä, vaikka jokseenkin näin talven tullen hiljaisempia olleetkin.
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

lpj

#68
Mun Moona ja Hermanni -syyrialaispojat voivat oikeen hyvin.  :lov
Mutta Hermanni ei taida olla selvillä jäljillä sen nukkumisrytmistä, heräilee nimittäin melkeinpä aina joskus viiden-seittemän aikaan, vaikka Moona herää vasta kahdeksan jälkeeen riehumaan.. Että siis tuon Hermannin unirytmi on vähän sekaisin..

Ostin sen yhdestä hirveästä paikasta, ja kasvattaja väitti että se olis 4kk... Mutta ei se siltä oikein vaikuttanut.

No mutta, ei se mitään, poika on tosi ihana!! Kiun myös Moonakin! :sydan
[size=85][colorHamstraavat hamsterit<3=#FF0000][/color][/size]

mesis

#69
Mihin aikaan teillä tavallisesti hamsterit heräilevät illalla? Meillä herää vasta joskus kymmenen maissa. Laitankin sen heti aitaukseen juoksemaan, niin ehtii parisen tuntia juosta, ennen kuin laitan sen takaisin häkkiin. Päivisin se nukkuu niin sikeästi, että sitä ei häiritse, vaikka imuroisin ihan vieressä. Syömään herää. Par'aikaa kuuluu narskutusta, kun se syö  xD
Pissillä käy myös välillä, ja sitten taas unten maille.
Mutta siis, onko tuo 22:00 vähän liian myöhäinen aika herätä?

Sirpa

#70
Lainaus käyttäjältä: "mesis"Mihin aikaan teillä tavallisesti hamsterit heräilevät illalla? Meillä herää vasta joskus kymmenen maissa. Laitankin sen heti aitaukseen juoksemaan, niin ehtii parisen tuntia juosta, ennen kuin laitan sen takaisin häkkiin. Päivisin se nukkuu niin sikeästi, että sitä ei häiritse, vaikka imuroisin ihan vieressä. Syömään herää. Par'aikaa kuuluu narskutusta, kun se syö  xD
Pissillä käy myös välillä, ja sitten taas unten maille.
Mutta siis, onko tuo 22:00 vähän liian myöhäinen aika herätä?

No, meillä Loviisa kyllä saattaa herätä jossain 21-22 tienoilla (tai sitten vasta puolilta öin), mutta ei se silloin vielä halua dunastaan ulos. Yleensä tässä viime aikoina sen ulkoilutus onkin hoidettu tuossa puolen yön tienoilla... Eilen se oli yllättävän aktiivinen jo 22.30, tosin siihen saattoi vaikuttaa sekin, että laittelin Hilmalle ruokaa siinä Loviisan dunan päällä. Loviisa tietysti haistaa ruokapussit ja tulee mielellään jaolle.

mesis

#71
Tuo 22:00-23:00 taitaakin olla sitten ihan normaali heräämisaika :)
Vähän aikaisemmin saisi kyllä herätä, varsinkin silloin, kun olen menossa aamuvuoroon töihin. Tulee vähänpikkasen lyhyt yö, jos kahteentoista valvoo. Kello kun soittaa neljältä.

HamsterSailor

#72
Meillä herää syrkit siinä klo 20 maissa, mutta campsy- Lilli herää kympiltä. Lilli on kylläkin päivisin hereillä 30min- 1h. Jaloittelemaan päästän heti kun hamsuilta hinkua löytyy, mutta koitan ite mennä ajoissa nukkumaan, en selviä ilman kunnon yöunia :zzz: kasiaamuista :D

mesis

#73
Heräisipä meilläkin kahdeksalta. Se olisi sopiva aika, mutta sitä aikaa kun ei saa millään muutettua. Olen joskus vienyt hamsun häkkeineen päivineen ajoissa juoksuaitaukseen ja ottanut häkistä pääliosan pois, että sen olisi mahdollista lähteä juoksentelemaan, mutta ei. Vähän raottaa silmiään kun kannan sen sinne, -ja jatkaa sitten uniaan  :). Melekoinen unikeko on hän  xD

Nape

#74
Olipas urakka kun vaihdoin Ullan terraan ja Lindan häkkiin eli vaihtoivat keskenään asumuksia. Linda meinas karata boksista missä odotteli vaihdon ja siivouksen ajan. Oli saanut kannen auki jotenki, just kerkesin estää karkureissun. Nyt pitäis olla rauha maassa kun Ulla ei enää paukuta sen häkin luukkua iltakaudet..
Ens viikolla taidan saada mun tilauksen kun tilasin virikkeitä yms lisää ja joitain herkkuja ei ollut varastossa niin vaihdoin ne toisiin. Johan tässä on 2 viikkoa odotettu tuota tilausta. Huh.