• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista -4

Aloittaja Mandi, 02.11.10 - klo:09:44

« edellinen - seuraava »

Lillugga

#585
Siivosin tänään Vilperin dunan ja muutin vähän järjästystä:



Believing Love - Vilperi -   30.06.2011-10.02.2013 <3

Katitar

#586
tossa toi nyt sit olis. vähän sain apuja alussa, mutta suurimmaksi osaksi tein työt ihan itse *ylpeä*.  :D  avattavat luukut sekä sivussa että päällä. eihän se kovin kaunis ole, mutta tilava ja toimiva - uskoisin ainakin.

Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

helmi

#587
^ Tosi kivalta ja tilavalta näyttää!  :yes: Mitkä tuossa häkissä on mitat?

Katitar

#588
^ en ole jaksanut kaivaa mittanauhaa, mutta kai se on noin kokoa 80cm x 75cm. pieni kaninhäkiksi, mutta kyllä se aika kivasti menee hamsterille.  :)
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

metsku

#589
^Ei tuo kyllä ole niin iso... Itse veikkaisin 70x35 tai jotain semmoista siis leveys, syvyys. Joskus kyllä kuvat hämää.

spellcaster

#590
Se taitaa olla minunkin aika luovuttaa ja alkuviikosta lähteä hakemaan talouteen eka terraario. Vaihdoin Hiilen tuossa tuohon isompaan, metriseen dunaan totuttelemaan, mutta neidille ei näytä kelpaavan, se on syönyt eilisen jälkeen yhden nurkan puhki. Tällä hetkellä koko hamsteri on boksissa jäähyllä jottei tuhoaisi enempää. Pakko keksiä jotain tuketta siihen kulmaan ettei hamsu ole kohta kissanruokaa  :roll:

Tykkään dunista koska ne on kevyitä käsitellä, mutta tälle tuholaiselle on pakko hankkia terra, ilmeisesti hankin sellaisen myös Jimille...

Vinkkejä otetaan välittömästi vastaan, millä tukkia alkava reikä dunan pohjassa, siellä kulmassa?

Katitar

#591
Lainaus käyttäjältä: "metsku"^Ei tuo kyllä ole niin iso... Itse veikkaisin 70x35 tai jotain semmoista siis leveys, syvyys. Joskus kyllä kuvat hämää.

noup. syvyys on melkein sama kuin leveyskin tässä häkissä. se on siis melkein neliön mallinen pohjaltaan. päälle menee kätevästi tommonen 70 x 40 kokonen duna, joten on se ainakin reilu 70 senttiä leviä..  :)

EDIT / mittasin ja tarkat mitat ovat 79cm x 70,5cm. ensin siis leveys ja sitten syvyys.
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

spellcaster

#592
Hiilen uusi terra. Voi olla että muutkin dunat menee vaihtoon, isäntä tykkäs tosta heti, sanoi että "nyt voidaan katella kun ne kaivaa tunneleita!"  :D



Tuossa on irrallinen verkko kantena, pitää tässä askarrella siihen ihan kehys jotta pysyy paremmin paikallaankin, ja ettei omistaja revi itseään...

metsku

#593
Lainaus käyttäjältä: "Katitar"
Lainaus käyttäjältä: "metsku"^Ei tuo kyllä ole niin iso... Itse veikkaisin 70x35 tai jotain semmoista siis leveys, syvyys. Joskus kyllä kuvat hämää.

noup. syvyys on melkein sama kuin leveyskin tässä häkissä. se on siis melkein neliön mallinen pohjaltaan. päälle menee kätevästi tommonen 70 x 40 kokonen duna, joten on se ainakin reilu 70 senttiä leviä..  :)

EDIT / mittasin ja tarkat mitat ovat 79cm x 70,5cm. ensin siis leveys ja sitten syvyys.

Kylläpäs kuva hämää sitten paljon! Toi näyttää aika pieneltä mutta eihän se ole sitten ollenkaan pieni. Jännä :) Jos laitat sisustusten kanssa kuvan niin ehkä koon sit hahmottaa paremmin.

Anonymous

#594
Alicen ja naperoitten terra siivouksen jälkeen

muumimamma-64

#595
Meidän syrkkineitoset asustaa tällaisissa terrois. Tykkään käytää reilusti puruja, kun typykät ovat jtn wannabe myyriä ja viihtyvät tiiviisti puruissa möyrien..
Peukku asustaa näin (kuvaamisen jälk.lisätty juoksari)



Simpun lukaali (asukki itse sukeltaneena puruihin oikeassa alareunassa)

Elämä ilman hiiriä ja lapsia olisi tylsää.
kesyhiirkasvatusta nimellä Zieno´s (lk, lilac)

EmmaTi

#596
^Ihanat terrat! Mäkin tykkään että on paljon tavaraa ja kiipeiltävää. Tyhjää tilaa tarvii olla vain sen verran että on polkuja tavaroiden ympärillä.

Markka

#597
^^Toi sinun Simppu(?) näyttää väritykseeltään Bellalta, onko lk musta vn
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12

mirauh

#598
Peukulla ja Simpulla on hurmaavat terraariot!

Meidän uusin terra näyttääpi tältä:
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Katitar

#599
^ vähän kiva toi tasojuttu! ootko itse tehnyt vai saako tuommoisia valmiina jostakin (mistä)?  :D
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***