Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista -4

Aloittaja Mandi, 02.11.10 - klo:09:44

Jinny

Pikkujätkän asumus näyttää tältä:

Tason alla piilossa on pojan pesä, pahviputkia ja sellainen omenamökki.

Ajattelin, että kun se on niiiiiiiin pieni vielä, niin sille ei varmaan voi laittaa juuri kiipeilyjuttuja kun se on varmaan aika kömpelö ja huono kiipeämään. No, ei todellakaan ole! :D Siellä se heti ekana iltana veti hurjaa rallia, välillä jopa katossa. Siispä seuraavalla siivouskerralla voinkin pistää toisen, korkeamman kerroksen ja muunkin kiipeilytelinearsenaalin, niin pojalla on, missä vilistää.

Yadell

^Onpas ihana häkki! :) Mulla olisi suunnitelmissa hankkia toiselle syrkilleni häkki, kun se kiipeilee terrassakin koko ajan, ja häkkiin saisi paremmin virikkeitä. Tosin mulla on sen häkin suhteen niin kovat kriteerit, ettei sellaista varmaan ihan heti löydy. ;)
Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.

Jinny

^ Mullakin oli kovat kriteerit (eli ainoastaan Imac Criceti 16 kävi :D ), ja sellainen onneksi vihdoin ja viimein löytyi :) Tosin se huono puoli tuossa on, että nuo luukut on niin pieniä ja hajallaan, tykkäisin, jos päällä olisi isompi avattava luukku, niin saisi noita virikkeitä vaihdeltua sujuvammin jne. Mutta kooltaan ja muutenkin tuo on tosi kiva.

MirkkuH

Mä tykkään kanssa Imac Criceti 16:sta...mut mulla on pirtsakamman väriset kun Jinnyllä: oranssi ja keltainen :P ...kunnon retrot, eikä tunnut enää pahalta, kun on tottunut xD

HamsterSailor

Peppi tuntuu tykkäävän kovasti lisäkerroksestaan ja uusista kiipeilymahdollisuuksistaan :) Mä vaan tein pikku mokan kun tota tasoa siihen suunnittelin; mä oisin voinut laittaa kaksi tasoa yhden sijaan :< No joskus kun on ylimäärästä aikaa illalla ni sellasen toisen vois vielä väkertää siihen. Eikä toi nyt mikään kauneuden huipentuma ole, mut ainakin asukas tuntuu tykkäävän :)

Jadenka

Robinin dunasta kuva. Ei ihan uusin kuva, mutta kuitenkin:

Ensimmäinen hamsterini vei sydämeni.

Sabat

Lisäsin Lennille dunaansa toisen kerroksen tossa pari viikkoa sitten,tykkää hirmuisesti! Kiipeilee tossa häkki yläosassa kokoajan,toiselta seinältä toisellle katon kautta roikkuen.:D

Lulukki ;)

Kivan olone tuo Jadenkan Duna! Itsekkin lisäsin tänää kaikkee muuta kivaa Lulun dunaan  ;)
Lulu Maailman Suloisin ihme ]

metsku

Inkan (talvikko) ihana linna suoraan Saksasta ;)

yennni-

mahtavan näköinen tuo Inkan asunto ! varmasti riittää pienellä tekemistä <;
jos rakastat minua, rakastat myös lemmikkiäni
syrkkineiti, kaksi robopoikaa ja kaksi hauvavauvaprinsessaa ?

eerika

Helinä asustaa tällä hetkellä kaverin vanhassa häkissä.
Lainasin iskältä tänään pihtejä, ja tein reijät noihin pinnoihin, niin sai tyttönen pienen putken! Ja arvatkaa oliko mieluinen...  :lov Pitää kai hankkia lisää :)
Yläkerrassa toimii pahvi lattiana, ettei jalat mene pinnojen väliin. Kuva on hieman kehno, ja pinnat tottakai heikentää hieman näkyvyyttä :<  Putki pääsi oikein yksityiskuvaan, kun se oli niin ihana.

Jinnyn hamsterin häkki on aika ihailtavan näköinen :)

metsku

^Hanki lisää putkia niin saat ihania kiipeilyluolia hamsullesi ;)

eerika

Lainaus käyttäjältä: "metsku"^Hanki lisää putkia niin saat ihania kiipeilyluolia hamsullesi ;)

Pitää kyllä ehdottomasti hankkia! Koska tuossa nykyisessä ei niin kamalasti virikkeitä ole, niin sitten pikkuinen ainakin viihtyy :)

yennni-

eerikalla on kiva sininen värimaailma häkissä :)
jos rakastat minua, rakastat myös lemmikkiäni
syrkkineiti, kaksi robopoikaa ja kaksi hauvavauvaprinsessaa ?

Eevi

Epun terra 100x45x40cm uus järkkä.

Tulevan hampsun terra 75x35x40cm. :)
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10