• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia hamsupoikueista

Aloittaja Saana, 27.06.07 - klo:22:17

« edellinen - seuraava »

Somnium

#240
Lainaus käyttäjältä: "Elisabet"^ mä kerkesin jo kauhistella että HILLOO!? :shock:

Hhaha :D No ei nyt sentään. Ihan asiallisia ruokia täällä ollaan syötetty otukoille ;)
"MADNESS"hamsters
Every night they visit you, Every night they come,
And bit by bit, They steal your brain, And feed it to their MUM.

Minski

#241
Lainaus käyttäjältä: "Somnium"Nuo minskin vauvat on kyllä sulosia!<3 :) Tekis mieli kans kilpparia, mutta tahdon uroksen joten se ei oikein käy :D
Kyl uroksiakin on vapaana ;) :D

Mutta ihania kyllä nuo sun talvikkonaperotkin <3 Ja ihanassa iässä ovat nyt, kun touhuavat jo niin paljon, sitä ikää oottelen noille Unnankin lapsille :)

Lainaus käyttäjältä: "KaisaM."Oi toi ekan kuvan musta vkkk on ihan kuin Pamppers!  :)  Mut tuo toka on iiihana! Mun lemppari, purrr!  xD Unna on eilen astutettu, nyt odotellaan tulisko meillekin kilppareita!  :)
Mulle tuli mieleen ihan sama, että tuo yks tyttö on ihan kun kopio sun Pamppersista :) Ja tosta tokasta tykkään kans itekin paljon <3 Toivotaan, että teidänkin Unna saisi lapsia :)

Lainaus käyttäjältä: "Juuli"Minski sais rajottaa tässä topicissa ramppaamista, eihän täällä kukaan kestä noita kuvia katella. Eikun oikeesti, aivan ihania, ihan laittoman ihania  :sydan. Lisää kuvia vain, kiiiiitos. En malta odottaa, että noi kasvaa kolmen viikon ikäsiks, sillon ne alkaa olemaan sellaisia suloisia hamsterin alkuja. Ääää xD.
Mä luulen, että moni aattelee hengessään ihan oikeesti, että mun pitäs rajottaa kuvien laittoo, muttei uskalla sanoo vaan mulle :D En tällä kertaa laitakaan kuvia, kun eivät ole juuri viime kerrasta muuttuneet, pistän sitten kuvia, kun ovat vähän kasvaneet. Ootan kanssa sitä kolmen viikon touhukasta ikää <3
Hamsteriton tätä nykyä

Aya

#242
Vaihteeksi taas meiltäkin kuvia, poikasilla ikää 20vrk

Näin meillä nukutaan:






ps. creme :



minkki poika:

yetta

#243
Unknown, teetkö sää tuon ihan tahallaan vai tiedostamatta?!  :<

Sundae

#244
^^Oi mitä sulostuksia, voisin heti laittaa taskuun tuon soopelin ja minkin. :lov

Aya

#245
^soopeli ois vielä vapaana  *winkwink*  :D

Juuli

#246
Lainaus käyttäjältä: "Sundae"^^Oi mitä sulostuksia, voisin heti laittaa taskuun tuon soopelin ja minkin. :lov
Joo ja mä tuon soopelisuklaan  :sydan
Pistä vain haaveesi johonkin turvalliseen paikkaan ja pidä mielessä, mihin ne piilotit.

soundlovers

#247
No pistänpäs nyt minäkin linkin muutamaan naperokuvaan, elikkäs uusimmat Soundlover's lapsukaiset ikää 10 pvää:
//http://personal.inet.fi/cool/soundlovers/apoikut1.JPG
//http://personal.inet.fi/cool/soundlovers/apoikut2.JPG
//http://personal.inet.fi/cool/soundlovers/apoikut3.JPG
//http://personal.inet.fi/cool/soundlovers/apoikut4.JPG

Heitä on huikeat 12 kappaletta, vaikka emo Arctican Tähtituike (lk musta kk) on jo vuoden ikäinen. Isänä heillä on eläinkaupasta lähtöisin oleva Jacky "Jaki" (lk normaali vn) joka tuli minulle kesänä kodinvaihtajana.
Lapsukaisilla on mukavan leveät nauhat, vaikka isällään on täysin toispuoleinen nauha eli ei toisella kyljellä kuviota lainkaan  ;)
Tämä on ollut ilokseni todella elinvoimainen poikue parin epäonnisen poikueen jälkeen.

Edit 1.11.2007 linkit muutettu uuteen osoitteeseen kun edellinen osoite lakkasi toimimasta.

Tiare

Elämä on tanssimista, joskus tanssi vaan ei luista.

Blizzard

#249
^Ihania rexejä :lov  :sydan
Hamsulauma ja koiruus

Minski

#250
^^ Aivan ihania ja kiharia :sydan

Noi soundloversin hamsulapset on kans tosi ihania :lov Mä haluun ehdottomasti nähdä lisää kuvia sit kun ne tosta vielä kasvaa <3 Aika monella tosiaan syntynyt isoja poikueita nyt tänä syksynä :) Ei oo ainakaan pimee vuodenaika haitannut :)

---

Älkää ampuko, vaikka laitankin kuvia taas, vaikka piti pitää vähä kuvataukoo :oops: En voinu olla kuvaamatta noita ja samallahan ne kuvat sit tännekkin laittaa. Juu, seli seli :D No tässä nyt kuitenkin, 14,5 vuorokautiskuvia. Toisilla on auennut jo simmut, mutta kaikilla ei. Poikasista kilpparit on kaikkein muhkeimpia, sitten on sellasta keskikokoo moni ja yks poika on aika ruippana, mutta kyl mä uskon, että sekin kasvaa, kun on kuiteskin hirveen reipas ja vipeltää minkä töppösistä pääsee <3 Unna-emo taitaa olla 11 lapseensa vähän kyllästynyt, kun ei meinannut antaa millään kiinni, kun päästin sen juoksemaan vapaana, oli työn takana saada se kiinni :D

















Hamsteriton tätä nykyä

soundlovers

#251
Ihania Tiaren & Minskin hamsuvauvat  :sydan
Minskilläkin on sitten kanssa tommonen iso poikue, mutta vähän värikkäämpi vaan. Meiltä siis löytyy 3 keltaista poikaa jolla yhdellä on nauha sekä normaaleja kuvioilla vn, kk, vkkk ja ilman. Juu kuvia räpsin myöhemmin lisää kunhan lähtevät liikkeelle.

PiiaL

#252
Lainaus käyttäjältä: "Unknown"minkki poika:

Minun :lov Ihanannäköinen poika, innokkaasti häntä tänne odottelen.

Minskillä on kivannäköinen katras ja muillakin, johan on taas nättejä lapsia maailma pullollaan :sydan

Meitä varmaan tuo pimeä vuodenaikakin kiusaa, koska kaksi naarasta näyttää jäävän tältä syksyltä kokonaan poikasia saamatta meillä ja näin ollen meillä ei enää ole tällä hetkellä ainuttakaan jalostusnaarasta. Ei ole elämä reilua.
 :(

KaisaM.

#253
Ihania Minski! Monta siellä niitä kilppareita on??  :shock:  Kuusi?  :lov  :D
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

soundlovers

#254
Eipäs meillä olekkaan kuin 1 keltainen ja 1 keltainen vn poika, olen näköjään laskenut vahingossa normaali kilpparitytön keltaisena kun se on niin kovin kellertävä :)