• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia hamsupoikueista

Aloittaja Saana, 27.06.07 - klo:22:17

« edellinen - seuraava »

Minski

#225
11 vrk kuvia otin, kun Unna pyysi dunastaan juoksemaan niin samalla sit lisäsin ruokaa niille ja otin kuvia. Eilen lähtivät ekat poikaset pesän ulkopuolelle ja tänään niitä oli jo monta liikekannalla, Unna antaa ihanan luottavaisesti niitten ulkoilla eikä ole heti kantamassa niitä takas pesään :)

Tässä poikueen toisiksi pienin lapsi ulkoilee:



Kasat:









Hauska, kun oon aina manannut kun meillei kilppareille oo ikinä tullut oikein naamaan mitään kuviointia niin tällä kertaa sitä kuvioo on sit lähes kaikilla just naamassa, mutta juuri muualla sitten ei :D

Ihanaa, kun pian niiltä aukee simmut <3
Hamsteriton tätä nykyä

Juuli

#226
Awww  :c8. Minskin kilpparikakarat, namm. Naamakuvioidut kilpparit on just aina suloisimpia  :D. Unknownin syrkit kans aivan LIIAN valloittavia, kuinka mä kestän. Ja Somnium, Satu-:n kasvatti Boipelon jälkeläiset vissiin kysymyksessä? Suloisia tapauksia nämä <3.
Pistä vain haaveesi johonkin turvalliseen paikkaan ja pidä mielessä, mihin ne piilotit.

Tiare

#227
Meidän söpöt vauvat:




Elämä on tanssimista, joskus tanssi vaan ei luista.

KaisaM.

#228
Ihania naperoita kaikilla, mutta Minski! Miten nuo kilpparit näyttääkin niin täydellisiltä! Oikeaa kidutusta nuo kuvat.  xD  Tuollaisesta kasasta pitäisin varmaan kaikki kilpparit itselläni.  xD  :oops:  :sydan
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Somnium

#229
Lainaus käyttäjältä: "Juuli"Awww  :c8. Minskin kilpparikakarat, namm. Naamakuvioidut kilpparit on just aina suloisimpia  :D. Unknownin syrkit kans aivan LIIAN valloittavia, kuinka mä kestän. Ja Somnium, Satu-:n kasvatti Boipelon jälkeläiset vissiin kysymyksessä? Suloisia tapauksia nämä <3.

Juu Boipelon lapsukaisia ne on :) Erittäin suloisia vauvoja ovat ^^
"MADNESS"hamsters
Every night they visit you, Every night they come,
And bit by bit, They steal your brain, And feed it to their MUM.

marlena

#230
Meidän 3-viikkoiset:


Mm. Soopeli rexejä 2 ja creme rexejä 2  :)
Susa-Erma´s Syyrialaiset ja Venäjänkääpiöt: Talvikot ja Campbellit
Asumme Tampereella! 040-5839435  
http://susaermas.suntuubi.com/

Juuli

#231
Voii ei, marlenan pikkusoopelit ja pikkucremet. :sydan Ei tollasia voi sallia. =)
Pistä vain haaveesi johonkin turvalliseen paikkaan ja pidä mielessä, mihin ne piilotit.

Minski

#232
Tiarella suloisia hamsulapsia <3
Toi toka kuva on ihana, missä noi kaks painii :)

Lainaus käyttäjältä: "KaisaM."Miten nuo kilpparit näyttääkin niin täydellisiltä! Oikeaa kidutusta nuo kuvat.  xD  Tuollaisesta kasasta pitäisin varmaan kaikki kilpparit itselläni.  xD  :oops:  :sydan
No ei ne kyl oo läheskään täydellisiä; kaikissa on liian vähä keltasta ja toisilla on liian tummia laikkuja, mutta tosi ihaniahan ne on silti ja arvaa vaan oonko miettinyt sitäkin, että pitäsin noin 5 poikasta itellä :D Tulee oleen oikeesti taas ihan kamalaa päättää mikä jää kotiin, mä kun en osaa aatella silleen kylmästi järjellä, että tää jää kotiin, kun tää on paras, aina noihin kiintyy niin paljon, että haluis pitää kaikki itellä eikä antaa pois :oops:

Täs on kuvia tältä päivältä. Noita pystyy kuvaileen tosi hyvin, kun Unna pyytää ite tuolta dunasta pois aina kun huoneeseen vaan valot pistää, heti se yrittää kiivetä sieltä pois ja päästä juoksenteleen lattialle. Niinpä mä oon sit sen laittanu useasti juoksenteleen ja saanut kuvattua poikasia helposti. Kai tollasesta lapsikatraasta lomaa välillä haluaakin :) Kuvissa ovat 12,5 vrk vanhoja :)

Tässä ekaks poikia, jotka on kaikki keltaisia mustia, vaikka värisävyissä onkin tosi paljon eroja:




Kaikissa kolmessa kuvassa siis sama poika.






Kahdessa edellisessä kuvassa sama poika.

Sitten pari tyttöä:





Ja lopuksi pari kasakuvaa taas:



Hamsteriton tätä nykyä

Nilla

#233
Aivan ihania Minski!  :lov  Hitsi tekis niin mieli musta vkkk:ta ... Mutta ei tule olemaan mahdollista pienen tilan vuoksi  :(
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Somnium

#234
Nuo minskin vauvat on kyllä sulosia!<3 :) Tekis mieli kans kilpparia, mutta tahdon uroksen joten se ei oikein käy :D

--

Meidän vauvat viettää 15 päivän ikää


Norre urho


Safiiri urho


Helmiäissafiiritypy ja norretus
"MADNESS"hamsters
Every night they visit you, Every night they come,
And bit by bit, They steal your brain, And feed it to their MUM.

KaisaM.

#235
Oi toi ekan kuvan musta vkkk on ihan kuin Pamppers!  :)  Mut tuo toka on iiihana! Mun lemppari, purrr!  xD Unna on eilen astutettu, nyt odotellaan tulisko meillekin kilppareita!  :)
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Elisabet

#236
Lainaus käyttäjältä: "Somnium"
Norre urho


Mitä tuossa ruokakupissa on tuo punainen?  :D
Hiiriä ja hamstereita
..pienimuotoista kasvatusta..
Kurkkaa uudet kotisivut!

Juuli

#237
Minski sais rajottaa tässä topicissa ramppaamista, eihän täällä kukaan kestä noita kuvia katella. Eikun oikeesti, aivan ihania, ihan laittoman ihania  :sydan. Lisää kuvia vain, kiiiiitos. En malta odottaa, että noi kasvaa kolmen viikon ikäsiks, sillon ne alkaa olemaan sellaisia suloisia hamsterin alkuja. Ääää xD.
Pistä vain haaveesi johonkin turvalliseen paikkaan ja pidä mielessä, mihin ne piilotit.

Somnium

#238
Lainaus käyttäjältä: "Elisabet"Mitä tuossa ruokakupissa on tuo punainen?  :D

Se on mansikkapilttiä :D
"MADNESS"hamsters
Every night they visit you, Every night they come,
And bit by bit, They steal your brain, And feed it to their MUM.

Elisabet

#239
^ mä kerkesin jo kauhistella että HILLOO!? :shock:
Hiiriä ja hamstereita
..pienimuotoista kasvatusta..
Kurkkaa uudet kotisivut!