• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Juoksupyörä

Aloittaja GaneshaX, 04.11.07 - klo:12:42

« edellinen - seuraava »

GaneshaX

#75
Jotkut liikkeet myyvät, olin tosiaan ettiny silenttia ympäri turkua ja sitten Myllyn faunattaresta tarjosivat tota puista. Se on umpinainen, hiljainen ja siinä ei ole ongelmaa että karvat jäis napaan kiinni.
Koska sitä keskinapaa ei käytännössä ole.






Ohhoh että tulikin huono kuva, no ymmärrätte kuitenkin mitä tarkoitan :mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

psb-fan

#76
On sunnitteilla hamsun hankkiminen ens viikol ja oon etsiny sivukaupal uusia juoksupyöriä. Edellisillä hamsuilla käytössä ollut muovinen juoksupyörä oli aivan onnettoman kovaääninen. Häkki löysi tiensä usein muuhun tilaan, jos nukkumatti jätti meidän talon väliin.  :huh Nyt harkitsen tuota silent spinneria tai puista. Onko kokemuksia Super Wheel -merkkisestä pyörästä ?

e??a

#77
Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"
Oi, onpas söpö! :D :sydan Mun oikeesti pitäis hankkia uus pyörä, kun se nykynen pitää niin kovaa meteliä kun Lilo juoksee siinä.. Ei se siis ennen, mut nykyään Lilo on alkanu juosta siinä vielä kovempaa, ja sen tassut osuu siihen pahviin, ja pitää kauheeta ääntä.. :roll: Ärsyttää! Viime yönäkin se oli ihan kauheeta, en saanu sen takia unta.. :< Heh. :) Mut ehkä me ostetaan uus jos löytyy joku kiva, toi puinen on kyl tosi söpö. :lov
[size=85]Lil Mr Mysterious "Lilo"
musta poika
s. 2.7.07 ?[/size]

Marla

#78
Voi tuo puinen on ihanan näköinen :)
Väiskillä on SS, mutta jostain syystä se meinaa aina keikahtaa kumoon. Parin päivän välein pitää suoristella.
Häkkikin on sellainen, ettei oikein voi pinnoihin kiinnittää, kun hankaa liikaa... Mutta olkoon nyt, kun muuten on mainio.

Isä varmaankin tekee jatkossa juoksupyörät. Puusta siis. Mietti, että voisi niitä myydäkin, kun eläinkauppojen ovat niin kalliita  :P . Sellaisen kivan mallinkin löysin.

Robohamsut<3

#79
Meille tuli pitkäkarvanen syrkki naaras viime perjantaina. Olen hommaamassa sille juoksupyörää, mutta minkä kokoinen (halkaisija) juoksupyörä sopii naarassyrkille?  :oops:
[size=85]Talvikko Daniela s. 11.5.09
R.I.P Robot Pertti 27.6.07-10.11.09 & Kilu 27.6.07-25.3.10,
Syyrialainen Berocca 27.12.07-23.11.09
[/size]

Maikkis

#80
^ halkaisijan on oltava vähintään 20cm, jotta hamsteri pystyy juoksemaan siinä ilman, että selkä menee mutkalle. :)

Robohamsut<3

#81
Kiitos vastauksesta  :p
[size=85]Talvikko Daniela s. 11.5.09
R.I.P Robot Pertti 27.6.07-10.11.09 & Kilu 27.6.07-25.3.10,
Syyrialainen Berocca 27.12.07-23.11.09
[/size]

piksu

#82
Löytääkö noita puisia juoksupyöriä mistä? Esim. netistä?
Moon oikias, soot vääräs,
soon kans vääräs. Moomma
oikias, tootta vääräs,
noon aivan mettäs!

Theo

#83
Minulla on pk naaras,eikä meillä ole karvat koskaan mihinkään tarttuneet. Ei edes pentuna,jolloin laahus oli pidempi. Nykyäänhän se ei kovin pitkä ole.
Muistoissamme Hyny sekä Theo
Poistuivat sateenkaaren tuolle puolen 6.2.2008

Hamsu_

#84
Toivottavasti tällästä ei ole jo ollut tässä pulinassa, joten: Minkä ikäiselle hamsulle voi laittaa juoksupyörän?

Lellu

#85
Olen ostamssa syrkilleni juoksupyörää ja tiedän että halkaisijan on oltava väh.20cm mutta kun kävin kaupassa katsomassa  juoksupyörää ja löysin hyvän
ja kysyin myyjältä paljon on halkaisija, ja hän sanoi että 19cm ja vähän päälle. mietin haittaako se jos on vähän alle 20cm se halkaisija, niin onko sillä sentillä niin paljon merkitystä?
[size=85]Jos poika sut jättää,niin älä ala parkuu,lyö turpiin ja juokse karkuun.[/size]

Anonymous

#86
Ei sillä yhdellä sentillä kamalasti merkitystä ole, mikäli kyseessä ei ole hirmu suuri yksilö. Yleensä lähestulkoon kaikki juoksupyörät ovat 17 tai 19cm halkaisijoiltaan. 17cm on ehdottomasti liian pieni!

Minski

#87
Lainaus käyttäjältä: "Hamsu_"Toivottavasti tällästä ei ole jo ollut tässä pulinassa, joten: Minkä ikäiselle hamsulle voi laittaa juoksupyörän?
Periaatteessa ihan minkä ikäiselle vain. Itse kuitenkin harvoin vielä kasvuiässä olevalle hamsulle laitan pyörää.

Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"http://i28.tinypic.com/23uemmq.jpg
Vähän jännittävän näköinen :pihalla: Ei ainakaan roboille kannata tollasta puista laittaa, kun ne kusee aina juoksupyörät kamalaan tahmaan ja toi puu ehkä hiukan imasis pissiä ja rupeis haiseen ja olis roskiskamaa. Syyriksillä vois olla ehkä ihan kiva, mutta miten toi näyttää joteskin hirmu kapeelta toi kohta, missä hamsun pitäs juosta... Kuvakulmasta johtuen vai liekö ihan oikeastikin ? Meiän lähieläinkaupassa oli noita puisia, mutta kääpiökokoa vain näkyi myynnissä.
Hamsteriton tätä nykyä

Lellu

#88
Lainaus käyttäjältä: "marjo89"Ei sillä yhdellä sentillä kamalasti merkitystä ole, mikäli kyseessä ei ole hirmu suuri yksilö. Yleensä lähestulkoon kaikki juoksupyörät ovat 17 tai 19cm halkaisijoiltaan. 17cm on ehdottomasti liian pieni!

Kävin ostamassa sen pyörän ja mittasin vielä kotona ja halkaisija oli suunnilleen 19,5 cm
 :D
[size=85]Jos poika sut jättää,niin älä ala parkuu,lyö turpiin ja juokse karkuun.[/size]

Elliska

#89
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Ei ainakaan roboille kannata tollasta puista laittaa, kun ne kusee aina juoksupyörät kamalaan tahmaan ja toi puu ehkä hiukan imasis pissiä ja rupeis haiseen ja olis roskiskamaa.
No roboille ei nyt muutenkaan kannata laittaa juoksupyörää, kun se taitaa olla yleisin riitelyn aihe :D.[/size]

Näyttää kyl kivalta tollanen puinen, tosin Holtilla se joutuisi vain pureskelun kohteeksi.. Ja meiltä löytyy jo tarpeeksi juoksupyöriä. :)