• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Juoksupyörä

Aloittaja GaneshaX, 04.11.07 - klo:12:42

« edellinen - seuraava »

Minski

#240
Ei meillä kyl noi metallipyörät ihmeemmin kitise, kunhan muutaman viikon välein öljyilee niitä. Ainut ärsy puoli niissä on just se, kun hamsut repii niistä ne paperoinnit irti.

Muoviset pyörät on meiän käyttöön liian hempuloita, ei ne niitten jalkojensa avulla pysy meiän hamsujen vauhdissa pystyssä. Ja muoviset pitää aika kovaa kolinaa mun mielestä.
Hamsteriton tätä nykyä

Anonymous

#241
Ja pöh meillä ei  :mrgreen:

Louna

#242
Onko kukaan nähnyt Suomessa myynnissä noita wodent wheelejä? (esim. täällä lisää pyöristä http://www.transoniq.com/ ) Saksassa ja Amerikassa noi on niiden foorumeilta luetun perusteella hyviä ja suosittuja. Esimerkiksi luin että (isot?) silent spinnerit hajoaisivat paljon helpommin kuin nuo wodent wheelit. Mulla ei oo kuin kääpiökokoinen silent spinner ja siinä ei kyllä oo ollut mitään vikaa, mutta syrkille ois kiva hankkia joku hyvä pyörä. Tai onko kellään kokemusta siitä isosta silent spinneristä, hajoaako helpommin kuin pienempi?
-Ihmiset ovat unohtaneet tämän totuuden, sanoi kettu. Mutta älä sinä unohda sitä. Sinun on vastattava aina siitä, mitä olet kesyttänyt. (Antoine de Saint-Exupéry: Pikku prinssi)

Marla

#243
Louna, mulla on Tossulla ollut jo vuoden päivät käytössä tuollainen isokokoinen pyörä. Sitä en tiedä, mistä on hankittu, sillä ostin sen tuon häkin mukana käytettynä, mutta erinomaisesti on kyllä toiminut. Tykkään hirveästi, vaikka ei se täysin äänetön olekaan - tosin eipä juuri mikään ole. On ollut kestäväkin, välillä hieman oon öljynnyt sitä, mutta muutoin ei mitään. Meillä se on häkin katossa kiinni.

Louna

#244
Onko sulla Marla siis just toi wodent wheel vai silent spinner? :)
-Ihmiset ovat unohtaneet tämän totuuden, sanoi kettu. Mutta älä sinä unohda sitä. Sinun on vastattava aina siitä, mitä olet kesyttänyt. (Antoine de Saint-Exupéry: Pikku prinssi)

Marla

#245
Siis tuo Wonder Wheel. :)
Silent Spinner on ollut myös, pienenä tosin.

Minski

#246
Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Muoviset pyörät on meiän käyttöön liian hempuloita, ei ne niitten jalkojensa avulla pysy meiän hamsujen vauhdissa pystyssä. Ja muoviset pitää aika kovaa kolinaa mun mielestä.
Ja pöh meillä ei  :mrgreen:
Ehkä mulla on ollu sit vääränlaiset muovipyörät Meillon ollu Ferplastin pyöriä ja ne kyl kolisee jos ne laittaa kiinni dunan tasoon tai häkin pinnoihin ja sitte taas jos ne laittaa niitten pyörän omien jalkojen varassa niin ne ei pysy hamsun vauhdissa pystyssä.

Tommonen Lounan linkittämä pyörä näyttää metkalta kyllä :yes: Oon nähny niitä kans paljo saksalaisten hamsukasvattajien sivuilla kehuttavan. Mahtaako niitä olla Suomessa myynnissä ja mihin hintaan ?
Hamsteriton tätä nykyä

Anonymous

#247
Meillä on noita öö merkkiä en muista mut on täysin muovitettu toi juoksupyörä mut ei oo ferplastin. Ihan heinosti meillä toimii  :D

Mai-Katti

#248
^^Sitä en tiedä saako Suomesta mistään noita Wodent Wheel -pyöriä, mutta ainakin Zooplussasta voi niitä tilata. Siis sieltä .com-puolelta. Hinta näyttäisi olevan parin kympin kieppeillä. Tässä vielä linkkiä: http://www.zooplus.com/shop/rodents/acc ... ise_wheels

Nape

#249
MInkäkokoinen tuo Silent spinner pitäs olla? Riittääkö se regularkoko? Vai pitääkö olla isoin?

Anonymous

#250
Poikaselle ja isommallekkin riittää se 20cm vaikkakaan ei kannata ihan pienelle laittaa juoksaria jotta käyttäisi kasvamiseen energian.

Nape

#251
Joo niin mä luin, että ei ihan pienelle.
Katoin vaan, kun ebayssa olis edullisemmin entä suomessa, niin jos tilais sieltä sellasen pyörän. Tai en sit tiiä tuleeko se postikulujen kanssa yhtään halvemmaks. :)

pikkumaria

#252
Onko ihmisillä kokemusta http://www.zooplus.fi/shop/jyrsijat/hak ... oksupyorat tuollaisesta juoksupyörästä?
Tuo 20 senttinen varmaankin riittää, vai? Kun joissakin paikoissa netissä sanotaan, että syrkillä pitäisi olla jopa 23 senttinen juoksupyörä. :o

Vevve

#253
^ Nuo on hyviä ja mukavan hiljaisia, mutta annas olla kun se hamsteri pissii ja kakkaa siihen  :D

pikkumaria

#254
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"^ Nuo on hyviä ja mukavan hiljaisia, mutta annas olla kun se hamsteri pissii ja kakkaa siihen  :D

No, kakat on yleensä ainakin helppo vain noukkia pois. :D Tarttuukohan siihen pissan haju ja saako sitä mitenkään fiksusti putsattua? Jotenkin tuntuis tuollainen puinen parhaalta vaihtoehdolta.