Juoksupyörä

Aloittaja GaneshaX, 04.11.07 - klo:12:42

« edellinen - seuraava »

Vevve

^!!!!!! jesjesjes!  :sydan

Ken_G

Onpa mainio vehje tuo puinen Wonderland Bogie Wheel-pyörä, ja aivan äänetön. Saapuivat muutama päivä sitten ja ahkerassa käytössä ovat. Mielestäni 29-senttinen on syrkeille paras ja eniten hamsujenkin mieleen, pidän sitä suurimmassa juoksutuslaatikossa.

Unipallo

Meillä on tämmöiset rullat hamsuilla.

http://www.hullupulu.fi/tuotekuvat/3-7-2-1a.jpg

Eilen laitoin kotiin jääneelle Cocollekin pyörän ja tyttö ei kauaa ihmetellyt mikä pyörä on vaan alkoi juosta hullun lailla.  ;)

lentsu

Mulla on kaikilla syrkeillä just tuollanen juoksari, mikä on Unipallon kuvassa. On ollut jo vuosia mun ainoa juoksarityyppini, ja olen edelleen tyytyväinen, vaikka aina joskus löytyy joku hamsu, joka saa päähänsä jyrsiä. Eipä ole tarvinnut parannella käpälöitä eikä irrotella kiinnijuuttuneita hamsuja.

Vevve

Noi bittu-pyörät on just parhaita, mutta lautasiin olen ihan eniten tykästynyt. Pitäis tilailla syrkeille semmoset netistä.

Nape

Meillä on vain yksi bittupyörä ja se on sellanen kinkelikonkeli, kun siitä puuttuu ne stopparit, että sen takia en oikeen siitä välitä.
Tosin nyt kun duunasin sen yhden metalliverkkojuoksarin, niin se toimii kuin unelma, eli jos vain viittisin duunailla lisää ompelemalla ne fleecet niihin, nii voisin ostaa niitä uusia, kun tässä jonkun ajan päästä pitäs pari pyörää ainaski ostaa.

Unipallo

Nyt on ilmennyt onkkelma näitten Bittu-pyörien ja juoksuhullujen penikoiden kanssa. Paahtavat pyörissään ihan tajutonta vauhtia, että pyörät liikkuvat terrassa ja paukuttavat terran pohjaan pitäen ihan järkkyä kolketta. Olen virittänyt terran alle jo sanomalehtinippuja, hiljentää vähän. Mutta ajattelin jos fiksais Bitut jonkinlaisiin laudanpaloihin kiinni, jotka "sitoisi" pyörät paremmin aloilleen. Näillä poikasilla taitaa olla joku Paavo Nurmi- geeni.  xD

HamsterSailor

^Kustilla oli nuorempana tollanen Bittu ja silläkin taitaa olla jokin Paavo Nurmi-geeni ja kamala kolkuttelu aina iltaisin. Jonkun aikaa sitä kuunneltuani vaihdoin tilalle normi metallisen juoksarin. Se kolisee paljon vähemmän :)

Minttu

^^Tuttua tuollainen :D Minnillä oli aluksi kyseinen pyörä mutta kun se juoksi siinä niin tajuton töminä ensinnäkin, ja kun tarpeeksi juoksi niin kauhee meteli kun pyörä ihan nutullaa  :c8 Nyt Minnillä on tuollainen Wonderland Bogie Wheel-pyörä joka toimii neidillä täydellisesti. Carlin sai bittu-pyörän kun se osaa sipsuttaa siinä niin äänettömästi ja vaikka kuinka juoksee niin pysyy kuosissa  :P

Nappi<3

Meillä sellainen Rolly muovinen juoksupyörä. :) Ja jos sen rasvaa ruokaöljyllä niin ei yöllä kuulu meteliä. xD  Pyörä on vaan tosi liukas! :(  :pihalla:
2 roboo täll hetkell taloss?

RIP Nappi 6.1.2011

Ken_G

Lainaus käyttäjältä: "Nappi<3"Meillä sellainen Rolly muovinen juoksupyörä. :) Ja jos sen rasvaa ruokaöljyllä niin ei yöllä kuulu meteliä. xD  Pyörä on vaan tosi liukas! :(  :pihalla:

Jos on liukas, niin olisiko öljyä laitettu vähän reilulla kädellä..? Pari tippaa akselin napaan riittää, eikä liukastuta pyörää.

Topiliinus

Ostin Flying saucer juoksulautasen syyrialaiselle hamsterille. Se on tuo pienempi koko, ei siis yli 30 cm halkaisijaltaan. Mittaa en nyt just muista, enkä jaksa lähteä erikseen mittaamaan. Aloin epäillä, onko tuo kuitenkin liian pieni, vaikka eläinkaupassa sanottiin, ettei, koska hamsterin selkä ei joudu samalla tavalla "mutkalle" kun perinteisessä juoksupyörässä. Lisäksi jälkeenpäin oon nähnyt noita samankokoieia kääppäseillä. Minkä kokoinen "lentävä lautanen" syrkille?

Unipallo

Mikähän on se paras pyörä syrkille? Meillä tosiaan kaikilla noi Bittu-pyörät ja alkaa pikkuhijaa menemään hermot tuohon jyskytykseen. Pyöriä saa olla siirtämässä sata kertaa illassa, kun liikkuvat ja alkavat jynssätä jotain vasten ja mekkala on kamala. Surku ois ottaa pyörät poiskin juoksuhulluilta...

Anonymous

Lautanen taikka puupyörä ja ehkä joku voi hetää vielä joku vaihtoehdon :mrgreen:

Nape

Metalliverkkopyöräkin on ihan hyvä jos siihen ompelee fleecestä pehmusteen ettei mee tassunpohjat rikki.