• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Grand Gala 2010

Aloittaja Ninde, 24.09.10 - klo:10:08

« edellinen - seuraava »

viiru

#105
^^ Jee Maiju, pitkästä aikaa!  :sydan

Lupasin näyttelyvahvistusta teille jo maanantaiksi, mutta nyt edelleenkin joudun lykkäämään tätä. Ilmoittautumistenne läpikäymisessä on huikean paljon enemmän työtä, mitä ajattelin.

Eläinmäärät yritin laskea kuitenkin nopsaan, kuitenkin niitä jännäätte. Ja juu, eläimiä näyttää riittävän...
Standardi lyhytkarvaiset syyrialaiset: 48
Standardi pitkäkarvaiset syyrialaiset: 54
Koestandardi syyrialaiset: 3
Ei?standardi syyrialaiset: 10
Standardi venäjänkääpiöhamsteri talvikot: 60
Standardi venäjänkääpiöhamsteri campbellit: 11
Koestandardi venäjänkääpiöhamsteri campbellit: 2
Standardi venäjänkääpiöhamsteri roborovskit: 30
Ei?standardi venäjänkääpiöhamsteri roborovskit: 8
Kiinankääpiöhamsterit: 11
Lemmikkiluokka, syyrialaiset: 83
Lemmikkiluokka, kääpiöhamsterit: 36
Lasten lemmikkiluokka: 9

Ilmoittautumisviestejä oli paljon, ja lukaisin ne vain nopeaan läpi, joten voi olla että näissä luvuissa on vielä virheitä lähinnä ei- ja koestandardiluokkiin kuuluvien eläinten osalta.

Näyttelyvahvistuksen yritän saada vielä tänään lähetettyä, jonkin verran hiomista vielä kaipaa ja kiirettä pitää!

Tällaiset eläinmäärät edellyttävät myös näyttelyväen tavallista suurempaa työpanosta näyttelypaikalla. Jokainen pitää huolen omien eläintensä sijoittamispaikasta (pyritään järjestämään kuljetuslaatikot pöydille numerojärjestykseen), sekä omasta siisteydestään (pitäisi olla itsestäänselvyys, mutta harmillisen paljon viime aikoina olen joutunut jäämään keräilemään karkkipapruja sun muuta rodea lattioilta). Toimihenkilöpaikkoja on vielä auki sihteerien osalta - syrkeille Tuijalle ja lemmikkiluokkiin Heidille. Heidillä on eläimiä niin julmetun paljon, että sihteerejä otetaan kaksi, jotka vuorottelevat. Toimihenkilölista löytyy täältä viewtopic.php?p=138689#p138689, käy katsomassa itsellesi sopiva homma täytettäväksi!
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Vevve

#106
Hui kun on taas paljon  :P

Hmm, onhan täällä sitten eläinten rekisteröintitarpeet mukana? Pitäs rekata muutama  :)

Mustikkamaan

#107
SHY:n näyttelyissä on ja pitää olla AINA mahdollisuus rekisteröintiin. Se on mahdollista, vaikka ne rekisteröintikamat ei jostain syystä oliskaan mukana.

Juu tossa on meikäläiselle kans aika kiva määrä ilmottu :) Sanoinki tossa Viirulle, et jos on helposti mahdollisuus saaha toinen tuomari niin menishän toi koko homma paremmin (kattavammat arvostelut, nopeempi kotiinlähtö, pirteempi tuomari - erityisesti tuo ensimmäisenä mainittu), mutta jos ei oo helposti saatavilla niin kyl mä noi repäsen.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

viiru

#108
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"Hmm, onhan täällä sitten eläinten rekisteröintitarpeet mukana? Pitäs rekata muutama  :)
Kyllä on, Kurikan Heidi on itsekin näyttelyyn tulossa ja ottaa rekisteröintejä vastaan. :)
Cheersbigears-talvikkokasvatus

MirkkuH

#109
Mä voin tulla sihteeriksi 13.00 -> kun olen pitänyt pehmoeläinnäyttelyn ensin pois :)

Vevve

#110
Pitäisköhän tästäkin sitten muistuttaa: lapsille pehmoeläimet mukaan, luvassa on pehmoeläinnäyttely by Mirkku! :sydan

Saana

#111
Lemmikkisyrkeille kun sais toisen tuomarin. Alkaa olla jo aika järjetön määrä tuo! :D Ite jakasin naaraat ja urokset eri luokkiin. Mä voin tuurata jossain vaiheessa sihteereitä ja vaikka infon ihmisiä, jos vaan kerkiän.

viiru

#112
Tuomarivaihdoksia

Eläinmäärien tasaamiseksi on tehty muutamaa luokkaa koskevia tuomarivaihdoksia. Niina Eskelinen arvostelee kiinankääpiöiden sijaan venäjänkääpiöhamsteri roborovskit (sekä standardi- että ei-standardiluokat), jolloin Petri Pyysilta arvostelee kiinankääpiöhamsterit.

Lemmikkisyyrialaisiin tulee mahdollisesti myös toinen tuomari, mutta tämä on toistaiseksi vahvistamatta.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Harmo

#113
Onko tästä näyttelyvahvistukset lähteneet jo?Mietin vaan,ettei oma ilmo oo hukkunu mihinkään matkalla,kun mitään ei oo kuulunu ja näyttelyyn on enää viikko.. :)

viiru

#114
Ei ole lähetetty vielä, ja olen niin kiinni nyt noissa Lemmikkimessuissa että vasta maanantaina saan ne liikenteeseen.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Harmo

#115
Huh,alko jo jänskättää. :)

HamsterSailor

#116
Mä rupeen pikkuhiljaa varmaan laittelemaan boxia kuntoon, en tykkää jättää mitään viime tippaan :mrgreen:

Mustikkamaan

#117
Voihan nakki! Snaijasin just et Gaala on sunnuntaina. Mä niin orientoiduin tulemaan 4. päivä lauantaina. Itseasiassa ihan alun perin kelasin tulevani "2. päivä lauantaina", kunnes törmäsin faktaan ettei se ookkaan lauantai :D

Ei parane antaa ton isännän juopotella liiaksi sit lauantaina, että se jaksaa kyysätä mua sunnuntaiaamuna :P
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Vevve

#118
Jee, ihanaa päästä taas näyttelyyn ja näkemään kaikkia! Edellisistä on ikuisuuuuusss....  :D

Mulla taitaa kerrankin olla riittämiin boxeja ja kaikkea, selviän varmaan yhdellä kassillakin. Kunhan vaan muistaisin rekata noi eläimet, viimeksi unohdin  :nuija:

Mustikkamaan

#119
Mä en oo ilmonnu moneen aikaan ketään näyttelyyn. Joskus vuos sit ehkä ilmosin jonku mut en sit tuonukkaan sitä. Tulipahan ees tuettua yhdistystä rahallisesti :) Varmaa parin vuoden päästä tuon jotain, jos mun kasvatussuunnitelmat menee putkeen :D

Aktivoituukahan, lapsukaiset! Vielä muutama pesti tarjolla: Tuijalle sihteeri ja mulle kaks sihteeriä, mikäli ei nyt saaha sitä toista tuomaria. Vedän aika vauhdilla tietysti, joten toivoisin semmosta joka on nopia kirjoittaja - ei kuitenkaan tarvitse pelätä, jotta onko nätti käsiala tai ei ja muuta ei tarvitse osata :) Mua ihan pelottaa, että saanko mä ollenkaan sihteeriä  :huh

Hyvin mä spekuloin tuolla aiemmin, ettei varmaankaan tuu paljoo eläimiä  XD Tässähän se nähtiin juu :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]