Hamsteripäivä 16.9.2010 Ylöjärvellä

Aloittaja Marla, 20.08.10 - klo:16:46

Marla

Lemmikkitarvikeliike TASSUPARI järjestää hamsteripäivän Ylöjärvellä 16. syyskuuta kello 13-17.

Esiteltävänä syyrialaisia, talvikko, roborovski ja kiinankääpiöhamsteri, sekä syyrialaisen hamsterin neliviikkoisia poikasia. Saatavilla mukaan hoito-ohjeita eri hamsterilajeista ym. tietoa.

Tervetuloa esittämään kysymyksiä hamstereihin ja niiden hoitoon, käsittelyyn, ruokintaan, kasvatukseen ym. liittyen tai tutustumaan eri hamsterilajeihin - tai ihan vain rupattelemaan! :)
Liikkeessä kahvitarjoilu.

Linkki myymälän sivuille: http://tassupari.nettisivu.org/
Tietoa hamsteripäivästä Ajankohtaista -osiossa.

Ajo-ohje:
LainaaTassupari sijaitsee Pirkanmaalla, Tampereen naapurikunnassa Ylöjärvellä. Tampereelta matkaa tulee kymmenisen kilometriä. Liike, joka on kooltaan vajaa 80m2, sijaitsee osoitteessa Soppeentie 2, 33470 Ylöjärvi. Jos löydät Ylöjärven keskustan ja siinä olevat Nordean ja Vapaavalinnan, olemme aivan niiden talojen takana katutasossa. Ja aina voi soittaa ja kysyä ajo-ohjeita.

Olen siis itse tuolla hamstereideni kanssa (talvikko ja roborovski itse asiassa lainassa) vastailemassa kysymyksiin ja esittelemässä hamstereita kiinnostuneille.
Todella mieluusti tartuin tilaisuuteen, kun minua kysyttiin tuonne. :)
Liike on melko pieni, mutta josko muutama-pari ihmistä ainakin saataisiin kiinnostumaan.

On kaiketi ok, jos printtailen yhdistyksen sivuilta infoa yhdistyksestä ym. tietoa hamstereista jaettavaksi tuolla, vaikken periaatteessa yhdistystä edusta?

Minski

Hyvä Marla, kun olet ahkera :)

Toi onkin jännästi keskellä viikkoa toi hamsupäivä; 16.9 on näköjään torstai, joten mä en pääse paikalle, kun oon visusti töissä tuolloin. Mutta toivottavasti siellä muuten käy kivasti porukkaa vaikka on arkipäivä. Faunattaren hamsupäiväthän on aina olleet viikonloppuisin.

Lainaus käyttäjältä: "Marla"Tervetuloa esittämään kysymyksiä hamstereihin ja niiden hoitoon, käsittelyyn, ruokintaan, kasvatukseen ym. liittyen
Harmi kun en pääse sinne yleisöön esittään kinkkisiä kysymyksiä sulle :P

Marla

^ Njoo, minen loppupeleissä kovin ahkera ollut, kun kysyttiin liikkeen toimesta tuonne.

Kuulemma lauantait ovat hiljaisia päiviä yleensä, joten siksi sitten arkipäivä, ja kun ite sain päättää, otin tuon torstain, kun just silloin pääsen ajoissa.

Mä pelkään, että joku hamsuihminen tulee esittämään kaikkea kinkkistä ja siinä sit nolona änkyttelen. :oops:

ammie

Oisko tänne menossa kukaan Tampereelta käymään omalla autolla niin, että vois napata pienen ammien kyytiin?  :D  Pääsen tosin koulusta vasta 14.15, mutta sen jälkeen oon heti ready to go ja olis kiva kävästä katsomassa tätäkin, vaikkei kauaa olisikaan.

(Mä ainakin odotan, että sinne tulee jotain muita asiakkaita ja sit alan kyseleen Marlalta kaikkee ihan pimeetä campsy-genetiikkaa. :yea: )
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Minski

^ Marla näkee kohta joka yö painajaisia tosta hamsupäivästä ja on ihan hermoraunio ja litran silmäpussit kun toi päivä vihdoin koittaa :D

Saana

Mä tuunki kyselee kaikkee jännää sinne! Hihih.

^ Tuu ihmeessä! :D

Suklaa

Voisin tulla katsomaan kun asun niin lähellä tota tassuparia :)  :D
hamsteri Nöpi, lk normaali uros
hiiret Suklaa, Pähkinä ja R.I.P. Piparminttu

Marla

^ Tule ihmeessä, ja tulkaa vaan kaikki muutkin, jotka pääsevät! :) Mukava nähdä hamsuihmisiä muutenkin.

ammie

Voi repolainen. Mä en sitten taida olla tänne menossa katteleen Marlan hamsuttimia, kun ei kellään vissiin ollut tarjota kyytiä? Sen verran ilkeä oon, etten koulun jälkeen lähde TKL:n busseilla tänne itteeni rehaamaan ja kävelemään vielä jossain puskassa.   :D

Mutta hauskaa hamsupäivää Marlalle huomiseks ja toivotaan, että saat paljon sinne kyseleviä ihmisiä!  :)
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Marla

^ Harmin harmi. Mutta toivottavasti sinne ylipäätään tulisi kiinnostuneita ihmisiä, ja vielä parempaa, jos saisi ihmisiä kiinnostumaan hamstereista. :)

Minski

Meniks Marlalla hyvin täällä ? Oliko porukkaa ?

Marla

Hyvin meni, äsken tulin kotio! :) Porukkaa oli mukavasti, kyllä niitä lappusiakin meni kivasti, olisi pitänyt noita UKK -juttuja tulostaa enempi, kun näköjään niistäkin tykättiin.

Kyllä tuota porukkaakin kävi yllättävän paljon, kun ottaa huomioon liikkeen koon ja sen, ettei tuossa hirveän kauaa ole ollut, saati ettei sijaitse missään kauppakeskuksessa tavallaan, vaikka onhan tuokin liikekeskusta, mutta lähinnä ehkä Vapaa Valinnan asiakkaat ovat sellaisia, jotka saattavat tuonnekin tulla.

Aika paljolti oli lapsia ja vanhempia lasten kanssa, yllättävän monella oli jo entuudestaan hamsuja. Mitään järin vaikeita kysymyksiä ei ollut - tarkemmin kun mietin, ainoa kysymys, johon en osannut antaa pitävää vastausta, oli kysymys Öölin väristä. :P

Jostain syystä Ööli hienoine nallenaamoineen ja pitkisturkkeineen ei tainnutkaan olla se suursuosikki, vaan nuo kiinarineidit hurmasivat porukkaa. Lapset varsinkin tykkäsivät niistä :)
Robon ja talvikon miinuksiksi koitui tietty se, että eivät olleet ihan niin käsiteltäväksi tyrkyllä - Åfridilla esitelmiöin popotin kynsienleikkuutakin siinä, mutta Pommi nyt lähinnä esitteli talvikon ääntelyskaalaa. xD

Onneksi hoksasin ottaa aamulla Poskareita sinne mukaan, tosin niitä nyt vähän vähemmän selailtiin, mutta olipahan kumminkin uudempaa ja vanhempaa lehteä siellä esillä.

Olihan tuolla nyt hamsupäivän tarjouksiakin, ite olin aivan peeaana liikenteessä, joten ei tullut osteltua mitään, mutta palkkioksi sain koirankeksejä ja tuollaista jännää murumaista puuvillapesämateriaalia, jota nyt ei vanuksikaan voi kutsua. Luonnonmatskua ainakin, ja kun on tuollaista pikkuista, ei luulis haittaavan - itse asiassa tuosta olin kiinnostunutkin, ja voipahan nyt tuon kokeilla, että millaista on.

Kuvia voisin laittaa tänne ne pari, jotka kameralla ilman muistikorttia otin, myöhemmässäkin vaiheessa varmaan tulee lisää kuvia, kun liikkeen omistaja otti noista hamsuttimista kuvia. :) Onpa minunkin naama niissä joissain esillä...

Suklaa

Kävin katsomassa noita hamsuttimia ja ihania olivat. :sydan  Ööli ol kyllä kaikkein ihanin :lov Ja ihanan kesykin. Myös kiinarit olivat suloisia , voisin ehkä joskus sellaisen hommata  :sydan  Robon kynsien leikkuta oli kanssa kiva katsella  :D
LainaaMitään järin vaikeita kysymyksiä ei ollut - tarkemmin kun mietin, ainoa kysymys, johon en osannut antaa pitävää vastausta, oli kysymys Öölin väristä.
Mä taisin kysyä just tota väri asiaa xD Ihana nallekarhu se Ööli kyllä oli. En ole varmaan koskaan nähnyt yhtä söpöä hamsteria. :sydan Talvikko piti kyllä hassua ääntä, en ole ennen kuullut mitään tuollaista. Ja omat lemmikit ilahtuivat koirankekseistä joita ostin :)
hamsteri Nöpi, lk normaali uros
hiiret Suklaa, Pähkinä ja R.I.P. Piparminttu

Minski

Hyvä Marlaaa, hyvin vedetty :) Ja kiva, että porukkaakin kävi mukavasti.