Miksi osoitteenmuutos ei mene perille?

Aloittaja arctican, 16.08.10 - klo:19:49

arctican

Olen muuttanut "uuteen" osoitteeseen kesäkuussa 2008 ja ilmoittanut silloin myös SHY:n jäsenrekisteriin osoitteenmuutoksesta. Tähän päivään mennessä olen ilmoittanut muuttuneesta osoitteesta yhteensä viisi (5) kertaa. Ilmoituksistani huolimatta Poskari on lähetetty kerta toisensa jälkeen vanhalla osoitteella, ja osa lehdistä on jäänyt kokonaan saamatta - ilmeisesti päätyneet postissa hävitykseen, koska kääntö ei ole ollut voimassa enää vuoteen.

Aiemmin olen lähettänyt osoitteenmuutosviestit sähköpostilla suoraan sille henkilölle, jonka nimen kohdalla jäsenrekisteri on hallitussivulla mainittu, mutta ilmeisesti se kanava ei toimi. Korjaantuisiko asia näin julkisen palstan kautta ilmoittamalla?

Voimassaoleva osoitteeni on siis

Takkisentie 30
90460 Oulunsalo

t. Sini Hämeenkorpi

viiru

Olen pahoillani, että päivitys on jäänyt tekemättä jäsenrekisteriin.

Löysin sähköpostistani helmikuussa lähettämäsi osoitteenmuutoksen, joka on jäänyt minulta täysin huomioimatta. Alkuvuosi oli jäsenrekisterin osalta varsin haasteellista aikaa, koska jouduimme aloittamaan jäsenrekisterin päivityksen täysin alusta vuoden 2008 tietojen perusteella edellisvuoden jäsenrekisterinhoitajan jättäydyttyä toimestaan ilman ennakkovaroitusta ja tiedostojen välittämistä seuraajilleen.

Otan vielä yhteyttä sinuun sähköpostitse.
Cheersbigears-talvikkokasvatus